Žal se s slik ne vidi vsega kar bi človek želel...
Ampak na hitro. EGR je na 4%, ker je željena količina pretoka zraka 1200mg, in mnogo višja kot dejanska izmerjena količina zraka. ECU zato zapre EGR ventil, in 4% je najmanjša vrednost ki jo ECU lahko nastavi in to se obravnava kot popolnoma zaprt EGR ventil.
Drugače 450mg/inj je nekje OK vrednost pretoka zraka za prosti tek ob zaprtem EGR ventilu.
Tudi ko daš gas in boost naraste na 1170mbar je pretok okoli 530mg, kar je spet dokaj OK cifra. Tako da bi rekel da merilec pretoka zraka funkcionira, in glede na to da je EGR zaprt tudi to ne more bit težava. Boost bi moral biti višji, samo ga očitno nekaj omejuje saj je desired boost samo 1050mbar.
Throttle angle je vedno na 5% in to je tudi normalno, ker to je dušilna loputa ki se uporablja samo ko ugasneš motor.
Če bi se ta loputa zatikala bi tukaj kazalo kaj drugega kot 5%, ker je servo motor na loputi in pošilja pozicijo nazaj računalniku.
Tudi pretok zraka z priprto loputo bi moral biti bistveno nižji. Tako da to opcijo lahko izključimo.
Ali so prisotne kake napake v spominu? Če je avto ne gre čez 2000obratov je zelo verjetno v "safe modeu". Če se ne prižge nobena lučka je ponavadi to znak da je nekdo nekaj prčkal po ECUju in verjetno pobrisal markerje za napake. To se ponavadi dela ko se izklaplja DPF filter in se uproabi kak "ECUSafe" ki pobriše vse napake. Tako da prva stvar ki bi jo pogledal je kakšni so parametri DPF filtra. Ali je DPF zabasan ali mogoče kaže 0%? Differencialni tlak na DPFju pri 2000rpm?
Vprašanje je tudi zakaj je željena vrednost pretoka zraka 1200mg? To ni ravno "normalno", zna bit da je kdo izklopil EGR ventil v tem avtu na malo šalabajzerski način. Pogledat bi bilo dobro tudi kdaj je bil avto nazadnje programiran in kolikokrat je bil programiran.
Kake so korekcije na šobah?
To je to zaenkrat. Seveda pa je tale "internetna" diagnostika precej zoprna reč...