Cukanje: Turbina, Cev, Vijak ali kaj drugega (EGR, DPF)?

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

95% je nekaj na regulaciji vakuma, če mene vprašaš.

Ali počena cevka, ali slab overboost ventil.
abanjale
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Mar 13, 2011 8:38 pm

Živjo

Da še sam, kaj dodam na temo turbine in dotičnih stvari okoli tega.
Glede obnove če koga zanima je pravi naslov Top Turbo v Bukovžlaku - Celje ( okolica ). Mojster obvlada kapo dol.( preveril osebno ):) Cena ugodna pa tudi ko se dogovoriš da ti poštima se drži dogovora, poleg tega pa ti pove kako je na stvari itd... skratka individualno in odvisno od posameznika do posameznika..
boxer88
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: So Jan 10, 2015 12:30 am

Živjo!

Imam sledeče vprašanje:
Ali tlak v turbini v vsaki prestavi naraste na max., pri polnem pospeševanju? Pri meni, tlak pride na max. samo v 5. in 6. prestavi. V drugi prestavi, pride tlak malce čez polovico 0.8 bar po števcu, tretja nekoliko višje, četrta skoraj do konca.
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Kateri motor imas?
Stevec za tlak turbine praviloma ne pride nikoli do max, ter v vseh prestavah enako (priblizno 1.5 bar). Poglej senzor pritiska tlaka v turbini, je zelo enostavno. Ponavadi scasoma pride precej sajast - ocisti ga in poskusi ce pomaga.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Enostaven test...

Avto daj v 4. prestavo pri 1500 obratih. Pohodi gas na polno.

Okoli 1700-1800obratov mora biti 1 bar boosta.

Pri 2000+ obratih bi moralo biti 1.4+bara.
Uporabniški avatar
Gasperr
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 49
Pridružen: To Avg 28, 2012 7:52 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 (150hp)

Glede na to, da je že nekaj časa od zadnje objave v teh temi predvidevam, da ste zgornji problem odpravili, pa si bom kar sposodil tole temo, da ne odpiral nove.

Pred slabim tednom sem kupil 159 1.9 JTDm, 150hp (08) in se je zelo kmalu zgodilo, da je avto izgubil vso moč. Ne glede na to, koliko gasa sem dajal, obrati nikoli niso prišli nad 2000, turbina pa se ni odprla več kot 0,3. Poraba s polnim gasom je bila za takšne obrate normalna (med 4 in 5 litri); zagorela ni nobena lučka za kakšen error. Obrati se niso dvignili niti, če sem dal gas, ko je avto stal na miru (iz brzine). Ko sem avto ugasnil in takoj nazaj prižgal, je delovalo normalno. To se mi je zdaj zgodilo že 2x.

Kaj bi lahko bilo narobe? Mislim, da sem na 147ki imel podoben problem, pa je bil kriv imm senzor..ampak se ne spomnim natančno, ker je že dolgo tega.

Kakšne ideje?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Zelo verjetno ti zašteka EGR ventil in potem avto ostane brez zraka....
Uporabniški avatar
Gasperr
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 49
Pridružen: To Avg 28, 2012 7:52 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 (150hp)

TribesMan napisal/-a:Zelo verjetno ti zašteka EGR ventil in potem avto ostane brez zraka....
Bom preveril, če je zapacan..sem mislil, da glede na to, da deluje normalno po izklopu/vklopu, da je bolj kaj elektronskega.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če bi bilo kaj "elektronskega" bi ti svetila lučka za motor...
Uporabniški avatar
Gasperr
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 49
Pridružen: To Avg 28, 2012 7:52 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 (150hp)

Okej, hvala, preverim EGR.
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Gasperjev avto na testerju, prva slika je med prisotno napako brez gasa, druga slika je poln gas, avto ne gre čez 2000 obratov.

Slika

Slika

EGR skos stoji na teh 4% in off, tudi ko avto normalno laufa. Ko je vse normalno, turbina fila super, pritisk nafte super. Pritisk nafte med prisotno napako in vožnjo sm pa valda pozabu označit. Throttle angle ne glede na stanje vedno stoji tak ko na sliki.
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

A loputo ob vhodu v sesalni kolektor ste preizkusili če odpira in zapira? Odvijte plastično cev zraka in testirajte s testerjem pod "actuators" Lahko bi se kaj zatikala (celo nedelovala?), glede na to da je v neposredni bližini vstopa egr ventila, sploh, če ta del ni bil nikoli očiščen in spran in je kanal egr ventila zabit z mešanico saj in olja.
Uporabniški avatar
Gasperr
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 49
Pridružen: To Avg 28, 2012 7:52 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 (150hp)

EGR smo očistli. Je bil zapacan, ma ni blo hudo. Sva potem še merla ene par parametrov pa bo SchumacherM napisal več o tem.

Avto pa izgubi moč po tem, ko se nekaj kilometrov voziš malo bolj športno. Kakšne 10 sekund predno izgubi moč se izklopi tudi lučka za tempomat (če imam slučajno vklopljeno stikalo). Kako je to povezano, nimam pojma. Še bolj čudno pa je to, da če imam nafte več kot do 1. črtice, se to ne dogaja (oz za potrditev te teorije bom tankal polno in če potem do rezerve res ne bo problemov, bo to to..).

Po iskanju po forumu je situacija še najbolj podobna tej: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 78#p489778" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Žal se s slik ne vidi vsega kar bi človek želel...

Ampak na hitro. EGR je na 4%, ker je željena količina pretoka zraka 1200mg, in mnogo višja kot dejanska izmerjena količina zraka. ECU zato zapre EGR ventil, in 4% je najmanjša vrednost ki jo ECU lahko nastavi in to se obravnava kot popolnoma zaprt EGR ventil.

Drugače 450mg/inj je nekje OK vrednost pretoka zraka za prosti tek ob zaprtem EGR ventilu.
Tudi ko daš gas in boost naraste na 1170mbar je pretok okoli 530mg, kar je spet dokaj OK cifra. Tako da bi rekel da merilec pretoka zraka funkcionira, in glede na to da je EGR zaprt tudi to ne more bit težava. Boost bi moral biti višji, samo ga očitno nekaj omejuje saj je desired boost samo 1050mbar.

Throttle angle je vedno na 5% in to je tudi normalno, ker to je dušilna loputa ki se uporablja samo ko ugasneš motor.
Če bi se ta loputa zatikala bi tukaj kazalo kaj drugega kot 5%, ker je servo motor na loputi in pošilja pozicijo nazaj računalniku.
Tudi pretok zraka z priprto loputo bi moral biti bistveno nižji. Tako da to opcijo lahko izključimo.

Ali so prisotne kake napake v spominu? Če je avto ne gre čez 2000obratov je zelo verjetno v "safe modeu". Če se ne prižge nobena lučka je ponavadi to znak da je nekdo nekaj prčkal po ECUju in verjetno pobrisal markerje za napake. To se ponavadi dela ko se izklaplja DPF filter in se uproabi kak "ECUSafe" ki pobriše vse napake. Tako da prva stvar ki bi jo pogledal je kakšni so parametri DPF filtra. Ali je DPF zabasan ali mogoče kaže 0%? Differencialni tlak na DPFju pri 2000rpm?
Vprašanje je tudi zakaj je željena vrednost pretoka zraka 1200mg? To ni ravno "normalno", zna bit da je kdo izklopil EGR ventil v tem avtu na malo šalabajzerski način. Pogledat bi bilo dobro tudi kdaj je bil avto nazadnje programiran in kolikokrat je bil programiran.
Kake so korekcije na šobah?

To je to zaenkrat. Seveda pa je tale "internetna" diagnostika precej zoprna reč... :)
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Ja verjamem, jaz bi ti z veseljem podal vse parametre ma kaj ko jih vse zajemas je pa MES pocasen na refreshu ko marija. Dpf ce se spomnim kaze da je cist in regeneracija ne poteka. En parameter ki je bil v mbar in imel v nazivu dpf je kazal 4 ali 5 mbar. Ce je to to.

Dobesedno pa avto ni vec hotu zatajit ko sva ga natankala za 40€ :D Napaka je po nekaj km "sportne" voznje takoj udarla. Prvo z izklopom tempomata (ta v mes kaze da se odziva vendar je fizicno mrtev do ponovnega zagona) in nato max 2000rpm in max 1100mbar turbine (desired in actual). Boost pressure solenoid v procentih se giblje med normalnim delovanjem od 19-70%, ob felerju stoji na 65-70%.

Po ciscenju se je solenoid egrja zacel odzivat v testnem poizkusu, ampak med voznjo stalno na off. Men se zdi da ga je nekdo pocarsko izklopil,ker bi valda mogu mrdnat med delovanjem motorja.

Napak ni. Nic. Tudi monitor dtc med normalno in kriplasto voznjo ne pokaze nic.

Bom poskusu se zajet podatko ko prideva s kolegom skup. Magari povej kaj rabis, da nimam vsega oznacenega. Pol rabi 20sekund da osvezi :D.
Odgovori
  • Informacija