Moderator: Tehnika moderatorji
Ko gledaš parametre označi največ 4-5 parametrov hkrati. Drugače je osveževanje prepočasno. Pa pač narediš več posnetkov.SchumacherM napisal/-a:Ja verjamem, jaz bi ti z veseljem podal vse parametre ma kaj ko jih vse zajemas je pa MES pocasen na refreshu ko marija. Dpf ce se spomnim kaze da je cist in regeneracija ne poteka. En parameter ki je bil v mbar in imel v nazivu dpf je kazal 4 ali 5 mbar. Ce je to to.
Dobesedno pa avto ni vec hotu zatajit ko sva ga natankala za 40€ Napaka je po nekaj km "sportne" voznje takoj udarla. Prvo z izklopom tempomata (ta v mes kaze da se odziva vendar je fizicno mrtev do ponovnega zagona) in nato max 2000rpm in max 1100mbar turbine (desired in actual). Boost pressure solenoid v procentih se giblje med normalnim delovanjem od 19-70%, ob felerju stoji na 65-70%.
Po ciscenju se je solenoid egrja zacel odzivat v testnem poizkusu, ampak med voznjo stalno na off. Men se zdi da ga je nekdo pocarsko izklopil,ker bi valda mogu mrdnat med delovanjem motorja.
Napak ni. Nic. Tudi monitor dtc med normalno in kriplasto voznjo ne pokaze nic.
Bom poskusu se zajet podatko ko prideva s kolegom skup. Magari povej kaj rabis, da nimam vsega oznacenega. Pol rabi 20sekund da osvezi .
Če bo kdo v prihodnosti imel podoben problem, kot sem ga jaz opisoval na zadnji strani, naj povem, da je bila posledica tega, da je po odstranitvi EGR in DPF bila naložena neka generična mapa, ki je vsepovprek nastavljala neke parametre (med drugim tudi pobrisala prvi 'safe mode' in cel blok za napake).Gasperr napisal/-a:Ravnokar se je to zgodilo tudi, ko je nafte malo pod polovico tako, da to očitno ni nek relevanten faktor.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov