Dim je sive barve mogoče malenkost plavkast na štartu. Intercooler in vse cevi bom pa definitivno spucal v nulo. Vidi se da je olje teklo po cevi, ki gre od turbine do intercoolerja. Je bilo namreč kar nekaj olja v njej pa tudi sama cev je bila že od zunaj čisto mastna. Kot kaže sploh ni dobro tesnila.
Tako pa je problem s porabo olja rešen. V celoti je bila kriva turbina. Sedaj sem z novo prevozil 1000 km in porabe olja zaenkrat še ni opaziti. Prej se je po 1000 km že videlo na šipki in tudi na števcu. Pa tudi problem s pospeškom iz nizkih vrtljajev je popolnoma odpravljen. Avto se že od 1500 vrtljajev lepo zavrti in vleče še bolje kot prej. Prej je bil seveda pri teh vrtljajih popolnoma mrtev. To se je uredilo s pravilno kalibracijo turbine.
In tako ima moja Alfa samo še en problem. To je precejšnje dimljenje ko je motor hladen. Dimi belo siv dim enih 20-30 sek in motor malo nemirno deluje. Potem se vse skupaj umiri in preneha. Zato bom naslednji teden dal preverit še injektorje.
Javim kaj bodo ugotovili. Če pa ima kdo še kakšno drugo idejo glede dimljenja se pa seveda priporočam!
mogoče za preventivo zamenjaj filter goriva.
otkar je tribes poštimal parametre zej je že kakšen mesec ni popil nič olja govorim o 2.0 motorju tako da pomojem je največji krivec egr ventil ker prej sem zmeraj mogel kak mesec 2dcl olja dolit zej nič še avto je defenitivno drug po čipanju
Mene pa nekaj zanima glede odstranitve dpf filtra pri 159 2.0 motorjih. Informativno sem klical na podjetje ki izdelujejo izpušne sisteme, če izdelujejo tudi cevi za nadomestititev dpf filtra in so mi rekli, da ne odstranujejo komplet filtra z katalizatorjem ampak samo dpf filter, katalizator ki naj bi bil zdraven pa pustijo. Tak poseg pa naj bi koštal 50€+ reprogramiranje. Je to na teh motorjih izvedljivo, ker kakor sem prebral tole temo se odstrani komplet dpf in nadomesti z cevjo?
Samo če odstraniš komplet dpf z katalizatorjem, kakor sem bral dobi motor neki čuden prizvok oz. je glasnejši, verjetno če bi pustil katalizator notr, bi bil motor tišji?Najbolje potem dobit rabljen dpf in iz tistega pobrat dpf ven, starega pa prišparat v primeru da ne gre čez tehničnega.
Kot sem že prej omenil je problem porabe olja odpravljen - kriva turbina. Drugi problem in sicer dimljenje ob vžigu vozila ko je motor hladen pa ostaja in se brez posega v sam motor nebo odpravil. Obnovljeni so bili še injektorji. Avto dimi mogoče nekoliko manj vendar še vedno ko je hladen kakšen kilometer potem neha.
Vzrok: še enkrat je bila merjenja kompresija na vseh valjih rezultati povsem drugačni kot prvič in sicer 1 valj =29 bar, 2 valj 31 bar, 3 valj 30 bar in 4 valj 26 barov. Zadnji valj ima veliko odstopanje in kot kaže je bil poškodovan pri eksploziji turba pred 2 letoma ko je nabasalo olje v valj in kot kaže malenkostno zvilo ojnico. Torej valj ima na štartu slabo kompresijo in posledično slabo izgorevanje. Ko se malo ogreje kompresijo pridobi in vse je ok.
ce bi bila ojnica zvita ti nebi motor lepo laufal tle je nekje drug problem pomojem prej kaki tefloni malenkost puščajo če kadi plavo.če pa belo imaš problem injektorje ali pa egr.....
Pozdravljeni, imam 159ko 2.4jtdm 147kw...avto mi na cca 500km spije med 1 - 1.5l olja. Po števcu ima kilometrov 199k, če odvijem pokrov za dolivanje olja ko je motor v teku se ven kadi bel dim pa tudi zadnji odbijač je po cca enem tednu deloma pošprican od olja. Prvo sem sumil na turbino, sedaj pa vedno bol sumim na batne obročke. DPF imam off, EGR je off, kar se tiče moči gre avto super, uporabljam pa selenio 5w40. Je imel kdo že podoben primer?