Povečana poraba olja - AR 159 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

ponx kaj si kaj rešu z oljem ga še pije jst sem imel primer pri kolegu na 2.0jtdm olje zamenjama se pelje v zadar pa nazaj pride v kk je že svetila palčka se pravi na 600km je požrl skor 1l olja sedaj pa vse ok olje je bil pa sicer motul 5w40 x-xlean ceprov ima dpf sma dala tega not ce bi mogoce kaj manj pil ampak ni isto kot z 5w30
Ponx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Avg 12, 2016 9:49 am

Bil sem na dopustu in avto še zmeraj cuka olje.

Evo ravno prišel od serviserja, pregledana turbina in vse okoli nje. Odkrit je bil en sam problem in sicer oljni oddušek je fuč. V torek ali sredo bo vgrajen novi. Mojster pravi, da bi to lahko bil vzrok. Malo še vedno sumim tudi, da je v mapi kaj narobe. Avto je neverjetno len v nizkih vrtljajih potem kar naenkrat znori. Recimo 90 km/h v šesti prestavi dam poln gas, avto sploh ne pospešuje oziroma tako, da se postaraš, da prideš na 120 km/h.

V glavnem v sredo bo zadeva menjana in potem naprošam še Tribesmana, ko bo imel čas, da pokuka v mapo.

Javim kakšno bo stanje s porabo olja naprej.
Rippy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr Jan 14, 2015 4:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159
Kraj: Brežice

Ponx s takšnim stilom vožnje uničuješ avto. Len je za to, ker ko ti pri 90 pritisneš na gas ima avto 35-40 konjskih moči in ga imaš v "težki" prestavi z razmerjem 0.71. Šele nekje pri 2200 razvije komaj 100Hp. To je kot da bi z kolosem poskušal speljati v 21 prestavi :) .

Celotni stil vožnje moraš spremeniti na eno prestavo nižje, ne boš izgubil na ekonomiji 50=3, 70=4, 90=5 in 120=6

Za referenco en dyno, zgornja linija je navor, spodnja moč (rdeč je tovarniško). Sama moč motorja je pa odvisna od navora in obratov.

Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jah, dokler turbo ne ustvari pametnega boosta avto pač ne bo šel. Načeloma novejši kot je motor, večji je povdarek na turbini, in dokler ni pritiska ne gre nikamor. 150HP ali 120HP motorja sta po občutku bolj živahna v nizkih obratih kot 2.0 170, čeprav bi po številkah kdo pričakoval obratno.
Nič ni narobe če voziš v 6. pri 90 s konstantno hitrostjo, če pa hočeš pospeševat normalno pa bo treba kako nižjo prestavo.
Ponx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Avg 12, 2016 9:49 am

wizzard984 napisal/-a:pozdravljeni

malce bi si sposodu temo ker imam ravno takšen problem
letos maja sem menjal turbino za tovarniško obnovljeno in odstranitev loputk pri sesalnem kolektorju(poleg menjane še zobati jermen, vodno pumpo natezovalec).. avto je bil pred tem nepravilno čipiran zato je šla turbina in imel že odstranjen DPF in zablindiran EGR.. sedaj sem naredlil malo več kot 6000km in dolil že 2litra olja, uporabljam selenia pure energy 5w-30 glede čipiranja sem bil pri Tribesman-u
je pa tako da mi vedno ko avto malce dlje stoji modro pokadi ko ga prižgem
torej če prav razumem moram najprej prevert turbino? ali je boljše da ga peljem nazaj na servis kjer so mi
menjal turbino in če mi lahko komplicirajo zaradi čipiranja?

lp
Mislim, da imava čisto isti problem. Tudi meni pokadi ko dlje časa stoji in pije olje. Vendar olje pije po odstranitvi DPF prej ni bilo opazit nič. Sedaj ko sem zamenjal oljni oddušek ni nič boljše. 1000 prevoženih kilometrov in 1 črtica na merilcu olja že manjka. Na pooblaščenem servisu so mi rekli naj vozim dalje in dolivam olje, ker če gredo razbijat motor to nebo ekonomsko sprejemljivo. Posredujem še odgovor firme, ki mi je odstranila DPF in čipirala avto:

Pozdravljeni,

mapa defenitivno ne more vplivat na porabo olja!

Ko je vozilo imelo vgrajen dpf filter je izvajalo regeneracije, posledica regeneracij je odtekanje majhnih količin goriva v olje, zato se uporablja motorno olje primerno za motorje s dpf filtrom.
Kar pomeni da se je ob vsaki regeneraciji količina olja povečala in s tem zmanjšala poraba olja.

Sedaj ko vozilo več ne izvaja regeneracije filtra trdih delcev, saj je filter odstranjen, se količina olja več ne povečuje in je poraba olja dejanska.

Priporočamo spremembo specifikacije olja - uporabljajte običajno olje in NE olje s specifikacijo za motorje z DPF.

Tako vse kar vem iz vsega tega je samo eno in to je, da avto pije olje od odstranitve DPF-a. Lani ko je bila zamenjana turbina ni potrošil še nič olja.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

DPF montirat nazaj, v prvotno stanje. Če pade poraba olja, trditev drži, v nasprotnem primeru pade na celi črti...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Načeloma je res da odstranitev DPFja ne more vplivat na porabo olja.

In tudi razlaga da med regeneracijami prihaja do manjše kontaminacije olja z nafto drži...
Samo tega je relativno malo, pa še to več ali manj samo kadar so injektorji že slabi.
Če ti na 1000km vidno pada nivo olja, bi bilo zelo malo verjetno da bi se to nadomestilo z nafto.
Regeneracije se izvajajo enkra na 500km če je vse normalno, in to traja 10 minut največ.
Da bi v tem času avto našprical par deci nafte mimo batnih obročkov je zelo malo verjetno.

Razen če maš totalno sesute injektorje.

Specifikacija olja z ali brez DPFja nima tukaj bistvene veze. Ne bo nič drugače.
Olje za DPFje ima samo to prednost da izgoreva brez pepela, in ne maši DPFja.
Kar se pa tiče mazalnih sposobnosti pa ni razlike.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

pa si sigurn da ni turbina mastna na izpušni strani so dober pogledal
pomojem je turbo problem k ce jih 100obnovijo je mogoče 10turbin ok druga pa sami problemi
Ponx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Avg 12, 2016 9:49 am

SIMONCELLI napisal/-a:pa si sigurn da ni turbina mastna na izpušni strani so dober pogledal
pomojem je turbo problem k ce jih 100obnovijo je mogoče 10turbin ok druga pa sami problemi

Včeraj sem se lotil dela sam in odstranil cev ki pride iz turbine na sesalni kolektor. Cev je mastna in v sesalnem kolektorju stoji malo olja. Kličem modela, ki je turbino nabavil in vgradil in pravi, da je to normalno, da je malo mastno. Ne vem, če je to normalno? Ok tako zdaj nič ne morem, garancija za turbino je potekla.

Potem kličem original servis in v ponedeljek začnem z natančnimi pregledi tam. Prvo merimo kompresijo in potem preverimo cevi okoli turbine in, da vidim kakšno bo njihovo mnenje. Na koncu vidim, ko sva se dogovorila za ceno, da sploh niso kaj dražji kot ti vaški mojstri katerih znanje je seveda zelo vprašljivo.

Javim kaj bo, ker sedaj sem odločen, da zadevi pridem do dna pa naj stane koliko hoče.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

ja na sesalni strani je zmer malenkost olja tam pol deci ti poglej na izpuh ko je vetranca ce je tam mastno k praviš da ti malenkost plavo pokadi
Rippy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr Jan 14, 2015 4:44 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159
Kraj: Brežice

Če je moder dim, gre olje v izpušni sistem. Skozi turbino teče olje in pogosto gre za slabe semeringe turbine in ta pušča na stran izpuha. Najverjetneje bo rešitev obnova/zamenjava turbine.
Ponx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Avg 12, 2016 9:49 am

Tako, danes smo izmerili kompresijo. Rezultati nič kaj obetavni. Prvi trije cilindri 19 barov. Zadnji pa komaj slabih 18 barov. Kot kaže je bil avto v preteklosti pregret ali pa so prikriti kilometri. Tukaj se moja raziskovalna naloga tudi zaključi. Hvala vsem za pomoč.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

jah 18bar pa motor lepo vžiga laufle normalno ali kadi ko je segret plavo tuki je malo cudno vse skup lahko je problem na ventilih mogoče dročniki na 4 cilindru ker 1.9dizla moraš res svinjsko gnat gont pu domače če ga čes uničt edino če v števcu piše 155000km v resnici pa 555000km
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

pomojem imaš ti problem še zmeraj na turbini vsaj tako si napisal da občasno pokadi
Ponx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Avg 12, 2016 9:49 am

Pokadi samo, ko nekaj časa stoji. Recimo par ur. Ko je enkrat ogret ne kadi popolnoma nič. Razen poln gas iz nizkih obratov. Takrat pokadi malo črno kar pa mislim, da je normalno, ker nima dpf.

Problem je zdaj, ker ima slabo kompresijo in mi ni več pregledovat še turba in vlagat še v to. Poskušal bom zamenjat avto.
Odgovori
  • Informacija