Povečana poraba olja - AR 159 JTDm

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Vprašanje kako so merili kompresijo. Pri 166 ki 2,4 JTD 20V je bila pri 400.000 km kompresija med 29 in 31. pri 18 ti sigurno nebi vžgal.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Vse kar je pod 20 je katastrofalno slabo za dizla. Normalno pri teh 150HP motorjih pričakuješ 25+bar.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Če jo pri dizlu meriš tako, da merilec tiščiš na odprtino kjer pride šoba, je treba "tiščat kot vol" drugače ti pol kompresije "leti" mimo.
SIMONCELLI
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 176
Pridružen: Sr Jun 17, 2015 10:10 am
Vozilo: alfa 159 2.0jtdm

sevede vpliva ce je slab akumolator ga več kot pol manj obrača motor to mora verglat na moč potem verjem da bo čist drugač pokazal
Ponx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Avg 12, 2016 9:49 am

Danes sem sam odstranil vse cevi okoli turbine in preveril zračnost. Olja je nekaj malega na kompresorskem delu na lopaticah, drugje nič. Na izpušnem delu, pa je vse suho ni videti niti malo olja. Zračnost turbine je velika v smeri noter ven, gor dol oziroma levo desno pa minimalna. Koliko vem zračnosti noter-ven torej če potisnem veternico na kompresorskem delu proti izpušnemu delu ne bi smela imeti. Nekaj olja je bilo tudi v cevi ki pride na kompresorski del iz zračnega filtra in nekaj ga je bilo tudi v cevi, ki gre proti intercoolerju. Zanima me ali je takšno stanje ok ali jo popolnoma odstranim in pošljem na testiranje?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če je zračnosti v katerikoli smer toliko da jo čutiš "na prst" so ležaji fuč.

Turbino boš moral obnovit.
Ponx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Avg 12, 2016 9:49 am

TribesMan napisal/-a:Če je zračnosti v katerikoli smer toliko da jo čutiš "na prst" so ležaji fuč.

Turbino boš moral obnovit.
Misliš, da je možno, da je zaradi tega žrla olje?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Možno je...
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Nisi en mesec nazaj napisal da jo boš prodal? Če hočeš avto zrihtat ni velike filozofije. Še enkrat pomeri kokmpresijo, potem bo vse jasno. Tukaj lahko dokler ne bo starodobnik ugibamo kaj ji fali....
sejmon
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Maj 26, 2016 8:45 pm
Kraj: Pomurje

jedro gor-dol ima malce zračnosti...ven-notri pa ne sme imeti!
vučko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 151
Pridružen: So Jun 19, 2010 2:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ajdovščina

Ne spoznam se na turbine, za razlago zračnosti je za novo garrettovo filemček tukaj če komu pomaga.
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Tako, kot je desc na posnetku povedal. Ok razen tistega dela, da rabi roke:-)
Dokler lezaj ni pod "obremenitvijo" olja ima pac nekaj lufta.
Sedaj kolko lufta imas ti, bos povedal, predvidevam.

Poglej, ce imas olje se naprej v ceveh do sesalnega kolektorja.
In odAlfala sta domov
Ponx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Avg 12, 2016 9:49 am

Moja turbina ziher nima več zračnosti kot ta nova v filmu. Za ziher jo bom dal še pregledat, ker sem jo tako v celoti odstranil. Cev od intercoolerja pa do sesalnega kolektorja bom pa še jutri pregledal. Kot sem že rekel je malo olja vidno na sesalnem kolektorju vendar malenkost.
Ponx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe Avg 12, 2016 9:49 am

Dal sem turbino na strokovni pregled in danes so me klicali. Diagnoza pa takšna, da ima turbina veliko preveliko aksialno zračnost in že določene poškodbe jedra zato bo jedro zamenjano. Mojster je rekel, da je to tipična poškodba zamašenega DPF filtra. Kar bi lahko bilo celo res, saj me je celo leto zajebaval zamašen DPF filter in zato sem ga potem moral tudi odstranit. Potrdil je tudi, da je bila poraba olja ravno zaradi tega. Res je tudi, da je turbina vse bolj žvižgala. No v četrtek dobim turbino nazaj zadevo sestavim in ga peljem istemu mojstru še na preventivno kontrolo injektorjev, ker sumim, da so pa oni odgovorni, da avto dimi na štartu. Potem pa upajmo na najboljše.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Da ni dimljenje ob štartu samo posledica puščanja olja v turbini...

Probaj najprej par dni vozit z novo turbino in pol glej če bo še kaj dimilo.
Odgovori
  • Informacija