Ponx napisal/-a:Nisem na začetku omenil, da je bila 2 leti nazaj menjana turbina in sicer tovarniško obnovljena podjetja A TURBO. Vendar lani ni bilo še nobene povečane porabe olja. Je pa res, da od menjave turbine avto zmeraj malo pokadi na začetku, ko je hladen, po kakšnih 20 sec. pa nič več. Ali je možno, da bi bila povečana poraba olja povezana z nepravilnim čipiranjem ob odstranitvi DPF-a. Olje uporabljam predpisano Selenia Pure Energy 5w-30.
Ti motorji zelo redko pijejo olje, če ga kje, je to ponavadi prav na turbini... Tako da je za pregledati kaj se dogaja s turbino.
Čipanje in odstranitev DPFja sta seveda lahko tudi vzrok težav. Pri tem posegu je treba pravilno nastaviti parametre VNT mehanizma, da turbina pravilno kompenzira za manjši tlak na izpušnem sistemu, v nasprotnem primeru lahko pride do prevrtenja turbina in uničenja ležajev. Ter posledično porabe olja...
Glede na to da si DPF odstranil, lahko brez težav uporabljaš tudi gostejše olje 5W40, tudi tako ki ni za DPF filtre.
Samo razlika v olju je zelo mala in ob normalnem delovanju motorja tudi 5W30 olja popolnoma nič ne pije.
Kdo ti je delal čip in odstranitev DPFja?