Pozdravljeni!
Vnaprej imamrej se opravičujem, ker je moj prvi prispevek povezan
s prošnjo.
Sem sicer alfist po srcu-vozim Alfe že več kot 20 let (33, 155, 156, 159).
Prav z zadnjo pa imam zanimiv problem.
Ge za Alfo 159 1,9 8V.Lastim si jo štiri leta in ima prevoženih
precej realnih 173000 km.Prejšnji mesec pa je ženi na avtocesti nekaj zaropotalo, vendar je
lahko še prišla domov.Mehanik je ugotovil, da je zaribal ojnični ležaj-posledično je prebilo blok motorja nad turbino.
Zanima me kako je to mogoče, ker naj bi bili ti motorji bulletproof.
Olje sem menjal vsako leto (na10-12000 km) in sicer Motul xcess 5-30w.
Mehanik me prepričuje, da je za strojelom krivo olje.
Kaj menite?
Za tako težavo na ležajih je v 90% primerov kriv prenizek tlak olja. Olje nikoli ne bo težava, neglede na kvaliteto, dokler je olja v motorju dovolj in je tlak pravi. Lahko da oljna pumpa ne deluje pravilno, lahko se je zamašilo sito pred pumpo in je pretok olja oviran... Pač ko ležaji začnejo delat na suho ni več rešitve.
Ne razumem pa točno poteka dogodkov, praviš da je zaribal ojnični ležaj in da ste se še lahko pripeljali do doma. Potem pa v drugem stavku praviš da je prebilo blok motorja?!?
S prebitim blokom se ti 100% nebi nikamor peljal...
Sicer pa imaš srečo da ti motorji redko crkujejo in boš verjetno za dokaj normalen denar dobil drug motor...
Tribesman, hvala za odgovor,
Motor sicer še ni odprt, je pa zunaj, tako, da sem videl samo luknjo v bloku(cca1x3cm).
Motor je delal-še vedno dela, ropot pa je izredno močan.
Verjamem, da niso ojnični, kaj za hudiča pa je potem bilo?
Motor bom zamenjal komplet, samo da ga najdem.
Tega pa bo mehanik odprl,l pa povem kaj točno se je zgodilo.
Tudi sam nisem verjel v zgodbo o olju.
Motorjev je pa precej več 150 konjskih-ali lahko vgradim takšneg?.
.Vem, da rabim drug motorni računalnik.Zanima me ali je še kaj drugega?
Hvala
Hvala,
očitno je najboljše da najdem 120 konjski motor.
Ali je potrebno še čiščenje intercoolerja-je možno, da je kakšen
košček bloka (ležaja ali kakšne druge kovinske zadeve) ušel v periferijo
motorja? Turbina naj ne bi bila v nevarnosti?
Dasl sem obnoviti alternator (just in case).
Naredil se bo še veliki servis, za sklopko pa bova z mehanikom še zmenila, ni namreč še razdrl menjalnika.
Je še kaj na kar je potrebno paziti?
lp, Mare
Oj
motor je stojalu, tako, da ne vem kakšno je stanje menjalnika-sklopke.
zanima me samo, če ima kakšno mnenje o tem zakaj se je zgodilo kar se je?
Prebral sem veliko o teh motorjih, pa še noben ni "crknil" tako kot moj..
Avto je res iz Italije, uvožen je bil po dveh letih, tako, da kilometrina po mojem mnenju ne bi smela predstavjati
odločilnega fatkorja..
Če pa ima kdo od vas naprodaj takšen motor naj me prosim kontaktira.
lp, Mare
Intercooler verjetno ni problematičen, za turbino bi bilo pa dobro malo preveriti. Če je avto laufal z prenizkim tlakom olja, potem je treba preveriti tudi kaj je z ležaji na turbini, saj so ti tudi zelo občutljivi... Pa seveda tudi kaki opilki so se lahko znašli v olju. To potem zapaca vse...
Pozdravljeni,
vem, da ni prava tema, vendar v rubriki oglasi ne morem oddat ile tega, ker imam premalo objav.
Še vedno iščem motor, ki ga kot zakleto ni nikjer.
Zelo bi bil hvaležen za kakršnokoli informacijo o tem kje ga kupiti.
Na voljo so namreč samo 150 konjski.
Vnaprej hvala za odgovor-
lp, Mare