Prosil bi za pomoč, ker ne vem kam naj se obrnem. Avto med vožnjo med 2100 obrati in vse do 3000 cuka momentalno, če pritisneš sklopko crkne in se jo ne da vžgat nekaj časa. Prižge se tudi lučka za motor vedar ko mi jo rata vžgat vse zgine in nobene napake ne prikaže na testerju. Avto imam sedaj na avto triglavu in so rekli da deluje vse normalno včeraj sem se pa do tja pripelju z avtovleko...
Če se prižge lučka in v motornem računalniku ni prisotna nobena napaka, je treba prvo pogledat kaj je bilo delano z računalnikom.
Je mogoče izklopljen tudi DPF?
Če ja, potem je velika verjetnost da so pobrisane vse napake, in jih ECU ne shranjuje...
V tem primeru boš moral najprej sranje v računalniku, da bo normalno prikazovalo napake... potem pa bo vse veliko lažje.
Racunalnik si mi ti tribesman rihtal. Zrihtala sva egr ventil pa cipital si avto. Klical so me iz avto triglava da so verjetno krivi izpusni ventili, da se posledicno ko je avto segret ne zapirajo pravilno...
OK, potem lahko izključimo da so napake v računalniku brisane...
Malo me bega da zasveti lučka za motor, potem pa praviš da ni nobene napake prisotne v spominu...
Analiza z avtotriglava pa se mi zdi težko verjetna.
Če se ventili nebi zapirali, bi se bati zaleteli v ventile, pri dizlu prakitčno ni nobenega lufta med batom v zgornji legi in ventilom ... in to avtomatsko pomeni konec veselja, ne pa občasno cukanje.
Ja to so mi oni povedali, da so imele nekatere 2.0 tako hibo da so se ventili scasoma zaceli rastezati in da pol posledico ko je avto topel zgubi kompresijo in crkne.. cudno se mi vse skupaj zdi... oni so tudi rekli, da napake ni bilo zapisane, ne izkljucujem pa da jo niso samo pobrisali brez da bi preverili kaj je....
No avto sem včeraj dvignil iz avto triglava, kjer naj bi zamenjali lambdo sondo (modificirana varianta) ter rele za naftno črpalko v rezervoarju in po njihovih besedah naj bi avto deloval normalno. Danes zjutri pa na poti v službo presenečenje, avtu pobralo gas in ko sem stisnu sklopko je po domače povedano krepalo in avta nisem mogu prižgati 5min. Ko sem ga prižgal se je lučka za motor vgasnila in spet lepo vse normalno kot da ni nič sam bosch pumpo da zafrkava...
Zadeva urejena, bila je kriva loputa zraka, bila je zamazana, očistil sem jo in avto funkcionira brez kakršne koli napake, žalostno da na servisu tega ne znajo ugotoviti