Nisem zasledil nikjer nič napisanega glede tega pa sem se odločil odpret temo. Torej na autodocu sem zasledil da so cene filtrov ( oljni, kabine, zraka ) dosti različne. Zanima me ali je res tako velika razlika med samimi filtri kot je razlika v ceni ? Ali bo kaj narobe, če se odločim za npr. najcenejši filter olja, namesto za najdražjega?
Če boš redno menjaval olje najbrž ne bo nobenih težav tudi z najcenejšim filtrom. Res pa je, da ravno pri filtru olja ne boš ogromno prišparal. Bolj pomembno je, kakšno olje boš natočil not in tukaj mislim da ni pametno gledati predvsem na ceno ker te lahko najcenejše olje zelo drago stane. Sam ponavadi kupim filtre srednjega cenovnega razreda, je pa najbrž res da neke ogromne razlike med njimi ni. Je pa lahko ogromna razlika v ceni če boš kupoval preko avtodoc ali pri nekaterih naših prodajalcih. Po mojih izkušnjah je lahko filter istega proizvajalca tudi 3x dražji (pri nas seveda).
Seveda ne mislim šparati na olju, jermeni, diski, plošcicami itd. Ampak vse filtre menjam več x na leto pa me firbec matra zmeraj ko gledam te cenejse filtre ampak nikoli se nisem odlocil za njih. Bom testiral v bliznji prihodnosti pa v primeru slabega delovanja bom znal poročati.
V primeru slabega delovanja boš znal poročati samo v primeru, da ti bo motor zaribal. Kako boš opazil drugače razliko, ali ti filtrira olje ali ne?
Cenejši imajo redkejšo mrežico v njem
Cenejši so slabši filtrirni materiali, slabša izdelava (lahko privede do tega, da filter razpade), itd. Ni zastojn razlika v ceni recimo en najcenejši za 3€ pa MANN za 15€
Tudi sama pretocnost olja med cenejsim in drazjim filtrom je drugacna. Nekateri filtri odprejo bypass ventil prej drugi kasneje. Razlicne so tudi vzmeti ki so v samem filtru. Jaz sem videl ze 4 primere na lastne oci na renaultu ko so bili motorji servisirani s cenejsim materialom ( filtri ) in je bila obraba motorja napram motorju z original materialom kot dan in noc...
Ker smo na alfa forumu povem tudi eno izkusnjo zakaj so naveliko ribali tudi 2.0 TS 16V motorji.... ogromno jih je uporabljalo cenejse filtre ki sploh specifikacije niso ustrezale pretocnosti olja ( razlicni filtrirni materiali ) in posledicno je motor ribnil. Ogromno vlogo igra olje... Ni vedno dobro da je pritisk olja vedno visok. Previsok pritisk ima vlogo tudi v filtru ( bypass ) ko le ta prevec naraste se ventil odpre in olje nefiltrirano potuje po motorju.....
Overall je najbolje kupit original filter ker cena je ponavadi enaka oz velikokrat kar cenejsa kot aftermarket izdelki..