Pozdravljeni,
zanima me, če ima kdo idejo kaj bi lahko bilo krivo za moj problem.
Pri pospeševanju (speljevanju), po menjavi prestave pritisnem plin (od 1/4 do 1/2 hoda) in držim nespremenjeno, do neke točke avto pospešuje (bolj leno kot bi moral), na neki točki cukne in začne odločneje pospeševat v istem trenutku pa tudi pritisk turbine močno pade in se potem začne počasi dvigovat. Če pohodim plin do konca cukanja med pospeševanjem ni opaziti in je zvezno. Ni EGR, ker je bil zamenjan in ni bilo nobene spremembe.
Lp!
Jaz sem imel identične težave na 1.9 motorju.
Kriva pa je bila loputica na turbini, ki se je zatikala.Ko sem očistil lopute, vodila in vse tam okoli, se mi to ne dogaja več.
Kot berem, je EGR še prisoten in je bil zamenjan z novim.
Težave so verjetno povezane z overboost ventilom (lahko mu rečeš tudi vakumski ventil ali N75 ventil...), ali pa se je v sami turbini nabrala obloga iz saj ki otežuje premikanje VNT mehanizma.
Jaz sem imel identično težavo, izkazalo se je da je bila cev od turbine že malo načeta in je zrak uhajal ven. HEC napako mi je pokazalo šele par dni po tem, ko smo že odkrili težavo in čakali na cev.
Zadnjič spremenil ziga22, dne Po Jun 11, 2018 1:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
TribesMan napisal/-a:Kot berem, je EGR še prisoten in je bil zamenjan z novim.
Težave so verjetno povezane z overboost ventilom (lahko mu rečeš tudi vakumski ventil ali N75 ventil...), ali pa se je v sami turbini nabrala obloga iz saj ki otežuje premikanje VNT mehanizma.
Ja EGR je še prisoten in je bil zamenjan, je pa ga TribesMan v računalniku delno "onemogočil" ko je delal remap pred leti.
Hvala vsem za odgovore!