Da osvezim temo.
Mehanik je nekaj caral in povedal, da ne more kaj prevec narediti, ker je treba turbino razdreti - skratka kao obnova turbine.
Tale desni del naj bi bilo treba razdreti in te lopatice not postelat al neki takega.
https://ibb.co/d4jbTxp" onclick="window.open(this.href);return false;
On je neke te cevke odpiral in bilo je malo boljse. Ker je bil DPF ze zamasen, sem izkoristil to priloznost, da ga na AC spucam. Imel sem ga prikolpljenga na racunalnik, da sem lahko sproti brisal napako. DPF regeneracija je uspela, tako da sem za enkrat na varnem, kar se tice DPF-ja.
Kako sedaj naprej? Je v tem primeru res potrebno celo turbino rastavljat? Glede, da je pri teh cevkah nekaj caral in je bilo malo boljse, skoraj dvomim, da je to treba?
Ko napaka ni prisotna, se vidi da turbo dela, ampak ko dam nogo z gasa, gre takoj na 0, podobno po principu, ko se dela regeneracija.
Glede na te se dodatne simptome, ki sem jih opisal, kaj bi lahko bilo bolj natancno narobe?
V Avstriji imam ta problem, ker ce grem h kakemu ne popoldancu, me bo kostalo takoj cez 500€. Je v Sloveniji kdo, ki bi tole zadevo lahko pogledal od blizu. Nekako bi se pomoje lahko pripeljal, ampak se skoraj ne upam, ker skoz brisat to napako po avtocesti tudi ni ravno varno pocetje.