Nekje iz armature oz. morda motorja na voznikovi strani prihaja neki kovinski zvok visokih frekvenc. Pojavlja se le pri vožnji in je nekako sorazmeren hitrosti. Ni povezano z vrtljaji motorja - ko avto miruje vse OK, začne se pa slišat nekje pri 30 km/h in dalje, vedno močneje....
Razmišljam kaj vrtečega bi to bilo, vezanega na hitrost avta. Števec mislim, da ne, saj gre za elektroniko in nima nekih mehanskih vrtečih se elementov... Edino kar mi pride na pamet je senzor hitrosti. Bi ta zadeva znala biti glasna?
Precej bolj verjetno je, da imaš samo občutek, da prihaja zvok izza armature, v resnici pa izvira nekje okoli koles. Poglej malo okoli zavor, oz. pločevinaste zaščite zavor.
Hvala za predloge. Evo, kaj sem do zdaj ugotovil:
- nič okoli motorja ne more biti, sem se včeraj peljal z ugasnjenim motorjem pa so tiste čudne vibracije še kar prisotne,
- torej velja kar pišete: nekaj okoli koles, zaščitna pločevina zavor, gume.... Še vedno pa sumim tudi na senzor hitrosti. Ali pa os drsi ob kaj...
- Bom avto dvignil, ga vrtel v prazno, pa da vidimo kaj je to...
To bi se čutile močne vibracije med pospeševanjem, da imaš občutek, da bo avto razmetalo, ne glede na hitrost, ko plin spustiš, pa nič več. Zna tudi škrtat pri speljevanju, če je volan zasukan.
Je 2.4 jtdm? Te verzije so imele težave z obrabo zglobov.
Se pravi zglob ni. Imaš prav, moralo bi ružit in bilo bi odvisno od obremenitve. Pri meni je konstantni zvok, le s hitrostjo se malo spreminja....
Je pa zvok nekega ležaja. Se pravi, lahko je edino ležaj osi v oišju menjalnika. Vidim, da ima samo dolga os ležaj. Kratka se vtakne direkt v diferencial...
Imam prav? A mi bo to avtomehanik znal diagnosticirat brez da zadevo razšraufa?
Pa še to: nikjer ne vidim, da se ležaj osi kupi posebej. Zgolj cela os... A se ta ležaj ne da menjat al kaj?
Morda komu pride prav, zato na kratko o zaključku problema:
- konstantni zvok je prihajal iz menjalnika, ležaji menjalnika M32 pri 1.9 jtdm motorju so znan problem
- zadevo je zrihtal g. Maks iz Šentvida pri Stični (uporabnik @skam), ki te menjalnike obvlada v nulo