Menjava verige: 2.2 JTS - AR 159 / Brera / Spider

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
dunker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 4:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pozdravljeni, forumaši,

Moja Brera se počasi bliža 140.000 km. Zadnje čase mi vse bolj pogosto pokaže "check engine" lučko in javi sledečo napako:

"P0011 Camshaft A Position Timing - Over-Advanced (Bank 1)"

Najprej sem se glede napake informiral na forumih in zasledil, da je težava pogosto rešljiva s čiščenjem solenoidov. To so mi skupaj z rednim servisom (na moj predlog) naredili pri Kavčiču na Ižanski, ampak se je že 2 dni po servisu napaka spet pojavila.

Torej, nekaj vprašanj:

1)
Kako lahko potrdim 100%, da je dejansko težava v raztegnjeni verigi in da jo bo treba zamenjati?

2) Tisti, ki imate izkušnje: Kakšen je okviren strošek menjave verige?

3) Koga mi priporočate (najraje v Ljubljani z okolico) za menjavo verige? S Kavčičem sem sicer zadovoljen, ampak je pošteno vnaprej povedal, da verige na 2.2 JTS še ni menjal.

Hvala vnaprej za odgovore! :D
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Za menjavo verige mislim, da bo še najbolj usposobljen Avto Triglav ali Zega. Mogoče tudi Nord.

Na ostala vprašanja ti pa ne znam odgovoriti, ker se ne spoznam na JTS.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

ketno se naj bi mejalno na 120.000 ,angleži priporčajo na 60.000
komandantmark
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: So Maj 25, 2019 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Meni je javljalo isto napako, čiščenje solenoidov ni pomagalo (kmalu je spet pokazalo isto napako). Tako, da smo zamenjali oba solenoida in od takrat ni problemov.

Raztegnjena veriga se pokaže z napako P0016
Uporabniški avatar
dunker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 4:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Hmm, zelo zanimivo! Hvala za to informacijo, komandantmark! [-o<

Tudi sam sem zasledil, da raztegnjena veriga načeloma poleg P0011 javlja še kup drugih napak, jaz pa dobivam vedno striktno samo to napako in nobene druge.

Dobil sem tudi informacijo, da sta solenoida GM artikla #12655420 in #12655421, torej gre za zelo poceni zadevo. Zamenjam ju tudi lahko kar sam. Mislim, da bo vredno poskusiti! :-k

Mi zaupaš, kje si ti dobil nova solenoida in kdo jih je zamenjal (če tega nisi delal sam), pa seveda okviren strošek vsega skupaj? Tako za občutek. Res najlepša hvala vnaprej!
komandantmark
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: So Maj 25, 2019 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Tako je, ustrezajo GM solenoidi, cena je zelo zmerna. Predlagam, da zamenjas oba in si miren.
Glede na to, da je menjava enostavna in hitra, ti serviser ne bi smel racunati kakih vecjih vsot.
Uporabniški avatar
dunker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 4:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Update: Takole, za zanamce sem se odločil opisat, kako se je moja situacija s “check engine” lučko in napako P0011 na koncu odvila.

Kot rečeno, najprej me je skrbelo, da gre za raztegnjeno verigo. Poslal sem email na 6 različnih Alfa Romeo servisov po Sloveniji za okviren predračun za menjavo verige. Dejansko ponudbo sem dobil od dveh servisov:

Avto Triglav: Poslali so mi predračun na 2 straneh, z vsakim vodilom, tesnilom, zobnikom, drsnikom in natezalcem v ločeni postavki. Končni znesek na predračunu: 2.436,01 EUR. V bistvu prej smešno kot žalostno.

Zega: Predračun za menjavo verige je znašal 756,55 EUR. Če bi se pokazala tudi potreba po menjavi variatorjev, so to v ločenem predračunu ocenili na 600,69 EUR.

No, med čakanjem na predračune me je k sreči forumaš komandantmark prepričal, da namesto čiščenja solenoidov (kar sem že poskusil in ni pomagalo) poskusim še z novima solenoidoma. Naročil sem GM solenoida #12655420 in #12655421 na AutoDoc.si, plačal 82 EUR skupaj z dostavo in čez 4 dni sta bila pri meni.

Solenoida sem zamenjal, napake P0011 pa načrtno nisem pobrisal. Ob prvem zagonu avta je “check engine” lučka ostala, ampak sem nekje prebral, da se ugasne šele po 5 prižigih motorja brez zaznane napake. In glej ga zlomka — točno po petem zagonu motorja lučka izgine. To je bilo pred 9 dnevi. Danes, po več kot 50 zagonih, lučke in napake še vedno ni nazaj, Brera pa spet lepo prede. Zmaga! =D> :D

P.S. Še enkrat hvala, komandantmark!
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Odlično!!
Zanimivo, kako s(m)o uporabniki včasih večji mojstri za popravila, kot mehaniki.
Je pa nekaj teh tudi mehanikov, drži ...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
159JTDm
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 81
Pridružen: Če Jun 27, 2019 2:51 pm

Super. Tale podatek bo v bodoče zelo prav prišel.

OFF:
Zapomnte si: Slabih alf ni, slabi so sam njihovi mehaniki. In je zelo zanimivo, kako razni fušarji in ostali sportaši italijanski avto bolje popravijo, kot pa to naredijo šolani mehaniki ](*,)
Odgovori
  • Informacija