Zavorni diski in ploščice - AR 159, 2.2 JTS

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

rapbit
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1876
Pridružen: To Jun 15, 2004 9:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lublana trnovo

jah napačno sem ocenil kam pelje vse skupaj in reagiral malo preveč napadalno (kot si dejansko mislim).. my bad :doubt:
vsekakor se strinjam z tem da so zavore na 1. mestu tuninga...( to sva se ravno zadnič pogovarjala k sm ti kazu kako ZANIČ bremze mam na 33... :doubt: - tud to se bo zrihtal)

uglavnem tema se je ravila v drugo ( bol pametno) smer kot sem jo jaz zašteka... pardon še enkrat
meu bi use kar ma križ pa kačo u krogcu!!!!!
-----------------------------------------------------
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

@guma diski z razlogom niso navrtani in to zato, da ne pokajo, tako kot so bojda Tarox. Luknjice tudi označujejo do kje je disk uporaben...

O tem, da je EBC zanič roba pa nebi...pri takem denarju kot ga odšteješ za tele diske in ploščice se avto ustavlja tako kot se mora...pa če je baba na škatli al pa ne :wink: :lol:


Ne bom pa rekel, da so boljša izbira kot Tarox, Brembo ali kaj drugega...dvomim pa tudi da so ogromne razlike ker se cenovno vse dobijo za podoben denar.

Osebno sem se za EBC odločil po testiranju na 156 V6 in so me zavore navdušile.
145 QV,33,145,147,159 TI
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

diski pokajo ce so navrtani, ce pa so uliti z luknjami ze na zacetku pa nima kaj pocit.
Slika
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Glede zaviranja z diski EBC lahko rečem samo 1A, original se lahko vsi skrijejo. Za moje pojme original niso pol kur** vredni.

Lp
Uporabniški avatar
guma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1009
Pridružen: To Apr 12, 2005 8:28 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Foggy napisal/-a:Glede zaviranja z diski EBC lahko rečem samo 1A, original se lahko vsi skrijejo. Za moje pojme original niso pol kur** vredni.

Lp
No, zdaj si pa vse povedal. Če pa original zavore na Alfi niso pol kur...
vredne, potem je bolje, da jih na druge avtomobile sploh ne vgrajujejo. Zavore namreč. :doubt:
Slika
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Mah sej načeloma se z vsako bremzo ustaviš..nekje..

Se da pa tudi z čisto navadnimi in pa tudi na "palačinkah" zelo, zelo hitro odpeljati...sam kolikokrat je pa druga reč, se pa vseeno da.


Moram povedat da dokler so bile moje zavore na QV dobre še, se je avto odlično ustavljal =D> ...res pa ni primerjave z sedanjimi, še posebej če si zaželiš odpeljat hitroi traso kjer se 10x v 2 kilometrih na polno bremza.
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
sharky82
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 161
Pridružen: Pe Jun 23, 2006 12:17 pm

naj se neki dodam, ce lahko...par let nazaj, ko je mela mat se skodo felicio, sm si jo mal sposodu-mogu sm it po neke dele za svoj avto-(nism mel se alfe takrat). no in na poti domov nisem kej prevec tiscou :lol: , sm skuru vse bremze. k sm prsu domou sm mislu da se je avto vzgal :lol: . pa tud pr mojih prejsnjih se je to dogajal. no zdej z alfico nimam teh tezav, pa jo zihr se mal bolj ganjam...je pa neki res. preteklo poletje smo se odpravljal glih na tuning v koper, ko sm na avtocesti mogu zavirat z 220 - 230 na 0km/h. no takrat je bla pa mal kriza...ko sm pol stopu vn z avta bi lahko cik przgal na disku...v takih situacijah pa bi se ''sportne'' zavore zihr bols obnesle. tko da po eni strani res nikol ne ves, kdaj ti prav pridejo.....lp
Uporabniški avatar
GTAm
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5102
Pridružen: Sr Jan 14, 2004 12:36 pm
Kraj: Postojna

Foggy napisal/-a:Glede zaviranja z diski EBC lahko rečem samo 1A, original se lahko vsi skrijejo. Za moje pojme original niso pol kur** vredni.

Lp
No pretirevat ravno ni treba... Serijske zavo re služijo dokaj ok. Vendar je resnično problem pregrevanje. Sam imam namen na mojo 147 zmontirati 4 batne čeljusti spredaj (od GTA, 166TB ali 3.0V6...) in pa diske od GTA. Pregrevanje zavor se dogaja pri večkratnem zaporednem zaviranju na max, naprimer vožnja po planinskih ridah navzdol na polno. Vendar tako vozimo 3x morda 4x na leto. Tudi močno zaviranje na AC serijske dobro prenesejo. Je pa res da so razne EBC/Tarox itd boljše. Še najboljša rešitev je nabava drugih čeljusti in potem kombiniranje z raznimi športnimi diski/ploščicami.
mraudio
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 43
Pridružen: So Jan 13, 2007 8:10 pm

Obe naše alfe imajo Tarox G88 zavorne diske in Ferodo Racing DS2500
zavorne ploščice.Na 75 TS pa je tudi zavorno olje Agip DOT 5. 8)

Z eno besedo veliko denarja , veliko muzike.
Bolj kot zaviraš bolj zavira do extrema.

Hladne se obnašajo normalno ,primejo lepo kot original,
ko se pa enkrat segrejejo ,je pa čisti užitek zavirat ,in se zelo težko pregrejejo morajo bit res ekstremi v kakšno dolino. Pa še takrat se zelo malo podaljša zavorna pot(kvečjemu moraš bolj pritisnit pedal da je učinek isti.)

Pa tudi platišča ostanejo popolnoma čista,nič niso črna(kvalitetne ploščice pač).

P.S. hitra159 daj kakšno sliko gor, da bomo malo cedili sline.


P.P.S.Mene matra enaka 159 kot je tvoja zato napiši kaj več.
Magari pod galerije prilepi en lep album =D>

LP
hitra159
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne Jan 28, 2007 10:42 pm

settantacinque napisal/-a:
P.P.S.Mene matra enaka 159 kot je tvoja zato napiši kaj več.
Magari pod galerije prilepi en lep album =D>

LP
To je moja prva Alfa. Ker ne marm traktorjev sem se odločil za bencin 2,2 in ni mi žal. (No če bi bile možnosti bi vzel 3,2 ampak to je zame za enkrat še predrago)

Lega na cesti je zares fantastična. Občutek športen, položaj za volanom se da nastaviti. Če je želja, se da voziti tudi bolj atraktivno (leva noga na bremzi med ovikom). Zavore so sicer dobre, vendar nikakor niso predimenzinirane zato se ob pretiravanja pač pregrejejo. (3,2 in 2,4 jtd imata močnejše)

Moči je dovolj (pričakoval sem manj glede na težo) nikakor pa motor ni brutalen. Moti me tudi da motor preveč vztraja v obratih ko spustiš gas. Menjalnik bi lahko bil tudi malo hitrejši. Hitrost do 200 doseže dokaj hitro, za več pa potrebuješ že kar avtocesto.

No ampak to so že zelo visoka merila. Imel sme priložnost prizkusiti tudi bistveno dražja in močnejša vozila zato sem morda malo razvajen.
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Motor "vztraja na obratih", ko spustiš plin ravno zaradi mase avta ozr. posledičnega momentuma, ki ga avto zaradi mase dlje časa zadarži.
Še en razlog več za boljše zavore.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Uporabniški avatar
tito156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1529
Pridružen: Sr Jun 07, 2006 10:40 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MarburgAnDerDrau

Ko boš nekoč prodajal svojo lepotičko, ne pozabi tega najprej tu omenit, ker je tako motorizirana prava redkost, potencialnih kupcev pa nas bo čez nekaj let veliko...
Uporabniški avatar
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2700
Pridružen: So Feb 11, 2006 1:39 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

settantacinque napisal/-a:P.S. hitra159 daj kakšno sliko gor, da bomo malo cedili sline.
@hitra159, zakaj ta del o slikah vedno ignoriraš ? Če nimaš digitalca se rade volje javim za fotografa :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Lepo je videti, da so mnogi kupci 159tk takšni, ki še nikoli prej niso imeli Alfe. Še bolj zanimivo je, da jim večinoma Alfa tudi zelo ustreza.



hitra159, res se še kaj javi kako zavorami ali pa v kakšni drugi temi. :)
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
Drej
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: To Jan 20, 2009 10:58 pm

hitra159 napisal/-a:
settantacinque napisal/-a:
P.P.S.Mene matra enaka 159 kot je tvoja zato napiši kaj več.
Magari pod galerije prilepi en lep album =D>

LP
To je moja prva Alfa. Ker ne marm traktorjev sem se odločil za bencin 2,2 in ni mi žal. (No če bi bile možnosti bi vzel 3,2 ampak to je zame za enkrat še predrago)

Lega na cesti je zares fantastična. Občutek športen, položaj za volanom se da nastaviti. Če je želja, se da voziti tudi bolj atraktivno (leva noga na bremzi med ovikom). Zavore so sicer dobre, vendar nikakor niso predimenzinirane zato se ob pretiravanja pač pregrejejo. (3,2 in 2,4 jtd imata močnejše)

Moči je dovolj (pričakoval sem manj glede na težo) nikakor pa motor ni brutalen. Moti me tudi da motor preveč vztraja v obratih ko spustiš gas. Menjalnik bi lahko bil tudi malo hitrejši. Hitrost do 200 doseže dokaj hitro, za več pa potrebuješ že kar avtocesto.

No ampak to so že zelo visoka merila. Imel sme priložnost prizkusiti tudi bistveno dražja in močnejša vozila zato sem morda malo razvajen.
Zanima me katera platišča in gume imaš? Namreč, odločam se za nakup 235/40R19" pa me zanimajo plusi v primerjavi z 225/50R17".... Ali je velika razlika v legi, trdoti, vodljivosti? Zanimam me tudi, ali alfa 159 z 19" platišči (TI) izgleda ok, ali jo je še potrebno nižati?

btw , tudi jaz imam prvič alfo :D in še vedno sanjam...

lp
Odgovori
  • Informacija