Major9 napisal/-a:Čemu potem je služi lučka???????
Ne razumem jaz teh stvari, pol je vseeno če je nebi blo, in isto za blokado motorju, v čemu je poanta, da nebi smel avta vrtet, na blokado?? Jaz mislim, da bi tako lučka kot , elektronska blokada, morali biti, pač zaščita, pred " ribatotom" in ne zgolj opozorilo: "zdele bo ribato"!! Ne razumem jaz tega!!
Drugace pa men 1.4TS in 1.6TS ne popije nič olja, oz tolk da ga na menjavo, ki se godi pri okoli 10 k km ni potrebno dolivati!!
Lučka, kot jo imamo mi je tam kot znak, za prenizek pritisk olja. Če gre pumpa od olja! Ni pa zato, da doliješ, šele ko ti lučka zasveti.
Seveda, če ti zasveti lučka in takoj stisneš sklopko ter avto ugasneš, se ne bo zgodilo veliko škode. Če pa to redno delaš, pa pričakuj, da se bo na kakih ležajih mogoče kaj poznalo.
Kar se pa limitatorja tiče, je pa tam zato, da nebi motorja priganjal v nevem kake obrate. Rdeče polje je pa navadno že prej. Še enkrat vas pozivam, da si preberite knjigo o uporabi avtomobila, kjer lepo piše, da je stiskanje v rdeče polje "dovoljeno" le za kratek čas, npr. pri prehitevanju, ne pa AC in cegu na gas!!
Ciao Alfista