sitacija je taka, da sem sestavil skupaj z original vztrajnikom. Imel sem dva rabljenega,
- od stilota 1.9 jtd 2002, 115 konjev
- od fiat doblota 1,9 2006 letnik
Oba sta tanjša, pootisne košare so višje. Nekaj me pa vseeno zanima, morada bo zanimalo še koga.
MOj vztrajnik sem vpel in z železno palco poskusil kako deluje. V bistuv blaži-dampa v obe smeri. Na roke ne morš pristo do trdega, pač da bi kovina udarila ob kovino. Govorimo v aksialni smeri.
Druga dva pa zabijata v trdo. pač prideta do konca. Od dobloota v levo sploh ne gre a desno po par cm zabije. od stilota pa v obe smeri zabije po par centimetrih.
a so to drugače narejeni kot na alfi ? ali sta oba v ku...? Ker mojega ni slišat, in je zgleda še vredu.
Za tistega Idir mislim da se tudi že kar nekaj pozitivnih mnenj slišal, pa menda hitro pošlje?
Pri Idir-sem ga jaz kupil in je bilo vse O.K., edino LMM mi je crknil, pa sem mu ga poslal nazaj, pa me sedaj že več kot en teden "nateguje" in nič ne odgovori na mail...
Pozdravljeni. Torej vceraj sem menjal sklopko vztrajnik in potisni lezaj na alfi 147 1.9 jtdm 120hp. Danes zjutraj sem opazil rahlo potresavanje avtomobila ob premikanju brez dodanega gasa. Je to v tej fazi sklopke vsaj malo normalno, al sm po vsem denarju naletel na slabo narjeno sklopko? Kaksne so vase izkusnje s tem? Lp