Pozdravljeni alfisti!
Zgodba je taka ... pred mesecem, dvemi sem začel čutit, da je sklopka začela zdrsavati in sem temu prilagodil vožnjo, da nebi kaj še bolj uničil. Pred tednom dni pa sem peljal v Benetke in na cestnini, ko sem po dolgem času vožnje, v peti prestavi, po avtocesti, pritisnil sklopko, mi ostane 30% noter in rata trda ko hudič, tud šaltanje je ratal napor, če ne skoraj loterija ali bom sploh prišel nazaj v Eslovenijo. No potem je le začela malo bolj sodelovati in sem varno prišel domov.
In zatorej sledeče.
1. Ali je običajno, da je treba menjat le sklopko ali tudi vztrajnik? Ali obstaja način, da to izvem še preden je avto pri mehaniku?
2. Ali je treba menjat tudi kake ventile, ležaje, ... skupaj s sklopko oziroma v katerem primeru jih je treba?
3. Ali ste kdaj naročali sklopke iz Anglije ali Nemčije in kake so vaše izkušnje s tem?
4. Ali preferirate kako posebno firmo, ki izdeluje sklopke (Sachs, Valeo, Clutch-specialist, original, ...? In zakaj?
In še to ... ali je med vami kdo, ki to sam dela in bi lahko meni, z mojo asistenco seveda, zamenjal sklopko. Ker sem ostal brez šihta bi lahko recimo v zameno zrihtal test in filanje plina klime(poznam človeka z opremo in znanjem) ali pač plačal neko ceno in ponudil kako drugo uslugo, da bi me prišlo čim manj, ker verjetno bo minilo še nekaj časa preden dobim šiht, morm pa met še kej za pod zob do takrat
Ne zamert moje direktnosti ampak res mam štalo, ker mi avto visi na parkplacu za blokom jaz bom pa živce zgubu, ker ne morem nikamor z njim. Sem mislil celo prodat avto, bom vidu kako bo s kešom, ampak s tako sklopko ga pa res ne morem prodajat.
hvala vnaprej za vsak odgovor
uživite v vožnji - še mal namesto mene