Sklopka + Dvomasni vztrajnik - 1.9 JTDm

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Hm, ali niso diesli namenjeni varčevanju??
Uporabniški avatar
Sektor 13
Alfist
Alfist
Prispevkov: 369
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm
Član Alfa Kluba: 0

Hm nevem tocno, mislim da okol 300 eur, bom pogledal doma na racun...


Alfa zgleda niso narejene za varcevanje :) - economy mode = off
tritolone
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: To Jun 30, 2009 1:04 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: jesenice

Imam isti problem z vztrajnikom. Na bolhi sem našel nov original za 290€. A se vam to zdi v redu cena? Dam še link zraven če še kdo rabi

http://www.bolha.com/oglas383517594/nov ... 2-4jtd-20v

sem poklical prodajalca pa pravi, da je vztrajnik tudi za moj avto v redu.
DanijelSipek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Apr 27, 2009 12:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trate

Da ne odpiram nove teme. Jaz se srečujem s podobnim problemom. Težave imam samo ob speljevanju, kuplunga je trda, avto ob speljevanju trese, ampak prestavljanje iz brzine v brzino brez težav, ter brez drsenja sklopke. Sprobal sem na stari način, dal v peto, zategno ročno in nič drsenja, avto crkne. Torej, razen tega da je kuplonga trda in ob speljevanju trese ne vem kaj bi blo.
Sicer ima avto 180.000km, sem se tako odločil, da bom kuplongo dal mejnat, sam da me nebo presenetlo še kaj drugega.
Ima kdo kako vezo za kuplongo bol poceni dobit?
Slika
Uporabniški avatar
Sektor 13
Alfist
Alfist
Prispevkov: 369
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm
Član Alfa Kluba: 0

Ce bos dal menjat sklopko, zamenjaj se vstrajnik, ker meni je sel pred kratkim vstrajnik in mi je zraven unicil se dobro leto staro kuplengo :(
Uporabniški avatar
dnovak24
Alfist
Alfist
Prispevkov: 347
Pridružen: Sr Apr 29, 2009 3:15 pm

DanijelSipek napisal/-a:Da ne odpiram nove teme. Jaz se srečujem s podobnim problemom. Težave imam samo ob speljevanju, kuplunga je trda, avto ob speljevanju trese, ampak prestavljanje iz brzine v brzino brez težav, ter brez drsenja sklopke. Sprobal sem na stari način, dal v peto, zategno ročno in nič drsenja, avto crkne. Torej, razen tega da je kuplonga trda in ob speljevanju trese ne vem kaj bi blo.
Sicer ima avto 180.000km, sem se tako odločil, da bom kuplongo dal mejnat, sam da me nebo presenetlo še kaj drugega.
Ima kdo kako vezo za kuplongo bol poceni dobit?
No jaz imam iste simptome, pol je zgleda vzrajnik fuč, nč zaenkrat nimam namena menjevat, ker sem že letos dosti vložil v avto. Dokler bo šlo bo šlo :(
Slika
DanijelSipek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Apr 27, 2009 12:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trate

bom pač moral dele nabavit, nekaj dnara našparat, pa mejnat, pa bo.
Slika
Uporabniški avatar
bokyboy
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 13
Pridružen: To Feb 10, 2009 8:25 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Novo mesto

Imel sem iste probleme, avto je pri speljevanju tako tresel da me je bilo že sram speljevat. Diagnoza na servisu vstrajnik. Ko je bilo že vse raskopano sem dal zamenjati še sklopko. Račun 540€ vztrajnik, 240€ sklopka, 180€ delo. Pa tudi sklopka ni več tako trda kot je bila je prav mehka. =D>
Bolje vprašat in biti neumen 5 minut, kot pa biti tiho in ostati neumen celo življenje
rnisan
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Feb 24, 2010 11:28 am

Bom kar tukaj vprašal:

Še vedno iščem avto zase. V ožjem krogu favoritov je alfa. Danes sem eno sprobal in mi je med vožnjo v klanec avto nabil obrate, hitrost pa nabijal zelo počasi. To je bilo le v 2. in 3. prestavi, ampak itak dost, da nisem kupil avta. Kolikor vem je za to kriva lamela (sklopka). Sicer avto ni imel večjih napak, le nekaj elektrike za poštimat (brisalce, eno okno se ni odpiralo) Če poštima elektriko, koliko bi prišlo popravilo lamele (al je treba kr sklopko in dvomasni vztrajnik zamenjat)? Torej, koliko bi moral zahtevati popusta pri nakupu? A se da lamelo samo za silo zakrpat, da bi nekaj dni normalno delalo, potem pa spet začelo zezat? Ker pač na besedo ne bi verjel prodajalcu, da je zrihtal, če obstaja možnost, da je samo maskiral...

Sicer prvi vtis o avtu je mešan, saj je relativno veliko narobe, ampak če se vse zrihta, mislim da bi bil ok. Bi blo treba še eno temeljito testno vožnjo, na valje, dvignit,... Da se dobi zaupanje.


Gre pa za 2.4 103kw mašino.

Hvala za odgovore vnaprej in upam, da nisem zgrešil teme. :)
Do not assume. Assumption is mother of all fuck-ups.
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Ja menjava sklopke ti tukaj verjetno ne uide. Računaj s stroškom cca 450eur. Če avta nič ne trese ne vem zakaj bi menjal še dvomasni vztrajnik,... Če imaš ob avtu mešane občutke že na začetku pač išči kaj drugega, pleha je itak dosti na voljo. :wink:
rnisan
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 40
Pridružen: Sr Feb 24, 2010 11:28 am

Saj od tega sem odnehal, ampak me zanima za naprej. Vsaka informacija prav pride. Sedaj sem jih vozil nekaj in si počasi ustvarjam občutek, kako se avto obnaša, kako mora potegnit, kdaj začne podrsavat sklopka... :p

Se da ta lamela maskirat? Se to splača prodajalcu? Treslo ga ni nič bolj, kot je navadno za dizla.

Na forumu sem našel, da če gre sklopka, da je potem smiselno menjat še dvomasni vztrajnik... Pa da enkrat razčistim pri sebi: kaj je ta dvomasni vztrajnik in kaj je sploh njegova funkcija?

hvala za odg.
Do not assume. Assumption is mother of all fuck-ups.
Treentar
Alfist
Alfist
Prispevkov: 319
Pridružen: So Mar 07, 2009 2:15 pm

Maskirat se da tako, da se plača (to je lahko problem) in vgradi (to ponavadi ni problem) nova sklopka... :)

Če vtipkaš "dvomasni vztrajnik" najdeš npr. tole:
http://ro.zrsss.si/projekti/kmetijstvo/ ... trajni.htm

Če vtipkaš "Zweimassenschwungrad" pa npr tole:
http://www.t4-wiki.de/wiki/Zweimassenschwungrad

Vse se najde... :wink:
alfa156156
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Če Mar 18, 2010 7:58 pm

avto mi je avtocesti začel cukat..zmeri bolj..prižagal se je lučka za motor..sem "upal" da je lmm, sem ga izklopil, isto...

sedaj mi avto malo trese že če dajem obrate v leru, vožnja je pa skoraj nemogoča, samo cuka..če ga zahodim, potegne tako kot more, vendar vmes parkrat cukne..kadi nič..spelje se komaj oziroma cuka...mogoče kdo ve kaj bi bilo? a so to tudi simptomi za vztrajnik?
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pozdravljeni alfisti!
Zgodba je taka ... pred mesecem, dvemi sem začel čutit, da je sklopka začela zdrsavati in sem temu prilagodil vožnjo, da nebi kaj še bolj uničil. Pred tednom dni pa sem peljal v Benetke in na cestnini, ko sem po dolgem času vožnje, v peti prestavi, po avtocesti, pritisnil sklopko, mi ostane 30% noter in rata trda ko hudič, tud šaltanje je ratal napor, če ne skoraj loterija ali bom sploh prišel nazaj v Eslovenijo. No potem je le začela malo bolj sodelovati in sem varno prišel domov.

In zatorej sledeče.

1. Ali je običajno, da je treba menjat le sklopko ali tudi vztrajnik? Ali obstaja način, da to izvem še preden je avto pri mehaniku?

2. Ali je treba menjat tudi kake ventile, ležaje, ... skupaj s sklopko oziroma v katerem primeru jih je treba?

3. Ali ste kdaj naročali sklopke iz Anglije ali Nemčije in kake so vaše izkušnje s tem?

4. Ali preferirate kako posebno firmo, ki izdeluje sklopke (Sachs, Valeo, Clutch-specialist, original, ...? In zakaj?

In še to ... ali je med vami kdo, ki to sam dela in bi lahko meni, z mojo asistenco seveda, zamenjal sklopko. Ker sem ostal brez šihta bi lahko recimo v zameno zrihtal test in filanje plina klime(poznam človeka z opremo in znanjem) ali pač plačal neko ceno in ponudil kako drugo uslugo, da bi me prišlo čim manj, ker verjetno bo minilo še nekaj časa preden dobim šiht, morm pa met še kej za pod zob do takrat :)

Ne zamert moje direktnosti ampak res mam štalo, ker mi avto visi na parkplacu za blokom jaz bom pa živce zgubu, ker ne morem nikamor z njim. Sem mislil celo prodat avto, bom vidu kako bo s kešom, ampak s tako sklopko ga pa res ne morem prodajat.

hvala vnaprej za vsak odgovor

uživite v vožnji - še mal namesto mene
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

1. kot vem lahko to izveš komaj ko je stvar razdrta. So pa pri meni najboljšo ceno za sklopko (sicer za 2.4JTD) ponudili pri Olefu. Okoli 220€ če se prav spomnim. Vztrajnik je bil pa pri njih nekje 350€

2. Vidiš potem sproti ko je razdrto. Morda je treba menjati še pomožni cilinder če je bolj slab.

3. Nekaj forumašev je naročilo ojačane sklopke iz Anglije in kot vem so zadovoljni. Jaz bi jo tudi naročil v kaki skupinski akciji, samo sem bil par dni prezgoden.

4. Glej točko 3... če bi imel možnost bi sam vzel Clutch-specialist. V skupinski akciji vsaj.. posamezno pride že malo drago.

Glede montaže pa žal ne morem pomagati ;)

Vso srečo-
Odgovori
  • Informacija