Zadnje novice

Hladen JTD(m) težko vžge - AR 147 / 156 / GT

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » So Avg 17, 2013 1:39 pm

senzor obratov ali kaj s pritiskom goriva-najlazje bo ugotovit, ko ne uzge, s testerjem pregledat parametre
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 2:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SchumacherM » So Avg 17, 2013 2:46 pm

Pritisk goriva na štandasu 300 bar, FES priporoča 400, med vožnjo dosega predpisane vrednosti iz ECU, do 1350 gre. Pritisk turbine kot predpisan iz ECU, tudi akumulator je dober.

Priporoču sm mu naj iz bratovega Stila z enako JTD mašino vzame senzor pa s tistim proba, ampak je hecno ker tut tist Stilo ni glih najhitrejši na štartu. :D Se pa niti slučajno ne matra tolk kot ta Alfin JTD trenutno. Verjetno je ta senzor smotani, sam še ni čist odpovedu. Če ne bi že napako dalo pa med vožnjo bi guznu avto.
Zadnjič spremenil SchumacherM, dne So Avg 17, 2013 2:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SchumacherM
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 384
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » So Avg 17, 2013 2:48 pm

pol pa senzor obratov ni druge
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 2:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SchumacherM » So Avg 17, 2013 2:49 pm

Bo kr mogu bit, dovod goriva pa to zgleda soliden, kot sm napisu. :)
SchumacherM
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 384
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » So Avg 17, 2013 3:44 pm

sicer ti more pa tut obrate stet ko verglas, ce jih ne sigurno nekaj v povezavi senzorjem
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 2:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Gasperr » Ne Avg 18, 2013 8:51 am

No, očitno je bilo naklučje, da je včeraj zjutraj lažje užgala. Danes sem ravnokar poskusil, pa tudi mrzla zelo težko užiga. :|
Gasperr
Alfa Junior
Alfa Junior
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159 (150hp)
 
Prispevkov: 48
Pridružen: To Avg 28, 2012 6:52 pm

OdgovorNapisal/-a WiTBoY » Ne Avg 18, 2013 10:11 am

Rpm senzor je skor zihr.
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 159 2.4 Q4
 
Prispevkov: 3735
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 11:10 am
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a SchumacherM » Ne Avg 18, 2013 11:41 am

Dejte se zram spravt pa iz Stilota poberte senzor. :D Ta je pač totalka guznu.
SchumacherM
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 384
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

alfa

OdgovorNapisal/-a bostjanbricman » Po Avg 19, 2013 7:16 pm

hvala usem za odgovore napako smo ogotovili ena šoba ni delovala pravilno lep pozdrav :)
bostjanbricman
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne Avg 11, 2013 3:59 pm

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Po Avg 19, 2013 8:13 pm

potem nekaj s pritiskom ni stimalo
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 2:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SchumacherM » Sr Avg 21, 2013 2:09 pm

Torej. Na Alfa/Fiat servisu niso najdli nič. Dobesedno. Pregledal stvari, blablabla, naredu pa ni kej več kot očistu ta famozni senzor in mu je vžigala normalno. Tudi men včeri ko sm jo pobral na servisu. Danes zjutri pa en poskus spet verglanje, z dodatkom gasa avto vžgal.

Nadaljni poskusi so bili kulturni in spodobni za dizla.

Serviser je omenil da je ob gledanju parametrov med nenehnim verglanjem opazil da je tlak goriva okoli 60-80 bar, se pravi ko je avto trmaril je imel le toliko pritiska. Je to premalo in bo treba gledat pumpe? Ali morda senzor obratov vpliva na pritisk ki ga daje pumpa in s tem posledično zamori vbrizg?

V večini primerov je doziranje gasa pomagalo pri vžigu. Razen tik pred servisnim obiskom, ko tudi to ni zaleglo.

P.S.: Med vožnjo sem opazil tipično zamorjenost med določenim številom obratov. Flat spot v pospešku, nek tipičen JTD problem? Čiščenje EGR, odklop in čiščenje LMM?
SchumacherM
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 384
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a THOR » Sr Avg 21, 2013 3:11 pm

Filter nafte je nov?
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
viewtopic.php?t=28724
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: alfa 33/159/giulietta
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Kraj: Žiri

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » Sr Avg 21, 2013 4:13 pm

to je prenizk pritisk nafte-cca 240barov more dat, drugace ne bo uzgala
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 2:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a SchumacherM » Sr Avg 21, 2013 5:50 pm

Bojda je filter ok, so ga spihal. Sej je ceu mastn pa od rok poflekan, tak da motali so se okol njega.

Tak pritisk tut mene moti, že na štandgasu ma samo 300 bar, FES pod opombami priporoča 400. Doseže pa maximum 1350 ko je pod polno obremenitvijo.

Zdaj, a bo treba po bosch pumpi skakat al oni v rezervoarju? (Če ma sam eno, se prosim ne smejat, diesel ni moj doma. :D)

Kak bi sploh preveru pumpe?
SchumacherM
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 384
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Sr Avg 21, 2013 6:23 pm

300 barov je popolnoma OK v štantgasu. In 1350 je tudi OK za polno obremenitev, tako da mora bit nekaj drugega.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9640
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost