Na displayu se izpiše : VDC System failure - GO TO DEALER, na armaturni plošči pa se pojavi rumen trikotnik s klicajem, okrog je pa neka puščica, poleg tega pa se vklopi tudi lučka na konzoli pri ASR-u, ki je ne moreš ugasniti.
Ko avto ugasneš in ponovno štartaš je zopet vse OK. Stvar se mi je danes zjutraj primerila že drugič.
Ali kdo ve, kaj naj bi to bilo. Motor 1,9 JTD - ALFA 156.
Zadne čase je pa zaslediti kar nekaj problemov z JTD motorji pri alfah...se je res bolje peljati na bencin kakor nafto, cena je takorekoč ista. Edin kar dizl litr manj porabi in to je to, je pa v osnovi dražji....
Foggy napisal/-a:Zadne čase je pa zaslediti kar nekaj problemov z JTD motorji pri alfah...se je res bolje peljati na bencin kakor nafto, cena je takorekoč ista. Edin kar dizl litr manj porabi in to je to, je pa v osnovi dražji....
LP
Mislm da tle diesel nima veze s tem pač pa ta k....... Bosch tehnika !!!!
bulldog
NAJBOLJŠA HRANA ZA VAŠE PSE IN MAČKE !!!
Zastopstvo za hrano HUSSE na področju LJ !!! www.husse.si
Email: ljubljana@husse.si
Verjetno je res tako, samo čudno se mi zdi, ker je že ene par uporabnikov na forumu imelo kar nekaj problemov z JTD motorji, je pa res dons tok elektronike da kr glava peče....
esp ali pri Alfi VDC (Vehicle Dynamic Control) nima ČIST NČ z dizlom ali nedizlom, verjetno abs senzorji, to smo se šli tud pri pežoju, ko je bilo mraz, ni delal niti asr niti abs
Haaa, zdele mi je kapnl. A ne moreš več vklopit tempomata, dokler spet ne prižgeš avta? Potem je to (pr men je blo) stikalo za bremzo. Ker ima notr dvojno stikalo, ko se samo dotakneš bremze je eno prekinjevalno, in to ni imelo stika oz mal ja mal ne. Najprej se je začel tko, da je na vsake toliko ugasnilo tempomat in se ga ni dalo več vklopit. Ugasneš in prižgeš avto, pa je blo spet nekaj časa ok. No in potem se nekega lepega dne ni dal več vklopit.
Pa če je to, da nebi vozu na servis, ker je stikalo mal čez jurja in obrneš, pade ven, snameš kontakt, natakneš na novo stikalo in notr, obrneš in je. Nimaš kej delat tri minute, na servisu pa???
Foggy napisal/-a:Verjetno je res tako, samo čudno se mi zdi, ker je že ene par uporabnikov na forumu imelo kar nekaj problemov z JTD motorji, je pa res dons tok elektronike da kr glava peče....
Na tem forumu sem že nekaj časa pa še nisem zasledil "ene par" problemov čez JTD motorje.
Zato te prosim da razčistimo daj prosim gor linke od teh tem ker bi jih res rad prebral.
Ime JTD ja je trenutno zelo čisto in bi rad da tako tudi ostane !
Foggy napisal/-a:Verjetno je res tako, samo čudno se mi zdi, ker je že ene par uporabnikov na forumu imelo kar nekaj problemov z JTD motorji, je pa res dons tok elektronike da kr glava peče....
Na tem forumu sem že nekaj časa pa še nisem zasledil "ene par" problemov čez JTD motorje.
Zato te prosim da razčistimo daj prosim gor linke od teh tem ker bi jih res rad prebral.
Ime JTD ja je trenutno zelo čisto in bi rad da tako tudi ostane !
Ja a ne veš, da če zmanjka tekočine za šipe prat, da je to zato, ker maš JTD?????
dizl napisal/-a:Haaa, zdele mi je kapnl. A ne moreš več vklopit tempomata, dokler spet ne prižgeš avta? Potem je to (pr men je blo) stikalo za bremzo. Ker ima notr dvojno stikalo, ko se samo dotakneš bremze je eno prekinjevalno, in to ni imelo stika oz mal ja mal ne. Najprej se je začel tko, da je na vsake toliko ugasnilo tempomat in se ga ni dalo več vklopit. Ugasneš in prižgeš avto, pa je blo spet nekaj časa ok. No in potem se nekega lepega dne ni dal več vklopit.
Pa če je to, da nebi vozu na servis, ker je stikalo mal čez jurja in obrneš, pade ven, snameš kontakt, natakneš na novo stikalo in notr, obrneš in je. Nimaš kej delat tri minute, na servisu pa???
Tempomata nimam, je pa nemogoče takrat nazaj vklopit ASR ( avtomatsko ga samo izklopi ). Verjetno bo res vlaga in mraz. Vseeno pa hvala za namig o menjavi stikal.
dizl napisal/-a:Haaa, zdele mi je kapnl. A ne moreš več vklopit tempomata, dokler spet ne prižgeš avta? Potem je to (pr men je blo) stikalo za bremzo. Ker ima notr dvojno stikalo, ko se samo dotakneš bremze je eno prekinjevalno, in to ni imelo stika oz mal ja mal ne. Najprej se je začel tko, da je na vsake toliko ugasnilo tempomat in se ga ni dalo več vklopit. Ugasneš in prižgeš avto, pa je blo spet nekaj časa ok. No in potem se nekega lepega dne ni dal več vklopit.
Pa če je to, da nebi vozu na servis, ker je stikalo mal čez jurja in obrneš, pade ven, snameš kontakt, natakneš na novo stikalo in notr, obrneš in je. Nimaš kej delat tri minute, na servisu pa???
Tempomata nimam, je pa nemogoče takrat nazaj vklopit ASR ( avtomatsko ga samo izklopi ). Verjetno bo res vlaga in mraz. Vseeno pa hvala za namig o menjavi stikal.
LP
Rok
Vseeno, če imaš pet minut časa in pri roki inštrument, pomeri, če stikalo deluje. Tempomat bi bil samo znak, da se dogaja ito kot pri meni, tudi pri VDC je verjetno isto stikalo.