Problem pri prestavljanju: Sklopka ali menjalnik?

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Sektor 13
Alfist
Alfist
Prispevkov: 369
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm
Član Alfa Kluba: 0

Torej zadne dni imam probleme:
Obcasno noce v 3jo prestavo sploh !! Po 1 minuti pa normalno. Ali pa mi noce iz 4 prestave za kaksno minuto. Ni razlike ce avto ugasnem, ali veckrat pritisnem sklopko. V ostale prestave gre normalno.
Obcasno gre v 3jo pa 4to nekoliko tezje ampak gre. Potem v naslednji minuti pa spet vse dela brez problema !!!

Menjalnik menjan 5 mesecev nazaj (skoraj ves), in pa lamela na sklopki (ali celo vsa sklopka !?)

A bi to lahko bil simptom zakurjene sklopke ?
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

menjalnik.
aston martin
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Če Feb 05, 2009 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Mogoce je obrabljena ali zvita vilica v menjalniku, ali pa nimas primerne gostote olja.
Uporabniški avatar
Sektor 13
Alfist
Alfist
Prispevkov: 369
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm
Član Alfa Kluba: 0

No porocilo od mehanika, trije zobniki pri imajo odlomljen en zob !
(na pogonskem delu, ce sem prav razumel).
PRed pol leta pa je bil menjana celotna piramida (drugi sklop zobnikov), novo olje in nov zobnik za 6 prestavo na pogoskem delu.

Mislim kako hudica se lahko to zgodi ?

Fora je tudi v tem, da med prestavljanjem ni cisto nic skrtalo, samo zadnje case sem imel probleme, ker se ni hotelo saltati v 3jo ali cetrto (ali ni hotlo iz prestave).


No jutri grem tja, da vidim kako pa kaj, potem pa bencin v roke pa zazgat avto, bo verjetno najboljsa resitev ? :evil:
Uporabniški avatar
srcnik
Alfist
Alfist
Prispevkov: 302
Pridružen: Če Jan 17, 2008 8:43 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Prebold

Glej to je alfa, in včasih je pač nemogoče mogoče :lol:

Sprijazni se :wink:
Uporabniški avatar
blazz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 348
Pridružen: Po Nov 10, 2003 6:59 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Logatec

Ne mi rečt sprijazni se!

Saj nismo kupili 25 let stare Z128.

Ko prideš pa po dele na servis in zajamraš ob pogledu na ceno, ti pa prodajalec prbije:" Ja stari, alfa je rang bmw-ja po cenah rez. delov."

Ja mislim, WTF, pol naj pa še ostalo bo rang bmw-ja.

In ja, vem, tudi bmw se kvari itd., ampak ne moreš, kar rečt sprijazni se, ko ti cel avto po malem razpada kot dedkov pasqvali. :wink:
ALFA 159 SW....Let the dream come true! Samo hočem dva auspuha.
Uporabniški avatar
Sektor 13
Alfist
Alfist
Prispevkov: 369
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm
Član Alfa Kluba: 0

No okvirna cena bo cca 1200 eur z delom ! Pol leta nazaj sem dal okol 1700 eur z delom.

Torej sem dal samo za menjalnik ze skoraj 3000 eur. Pa zamenjal sem diske pa ploscice 13 000 km nazaj, pa so zdaj spet pokrivleni. EGR bo verjetno treba menjat ki je okoli 250 brez dela...

Torej prva stvar ko bo gre avto v prodajo dokler se laufa....
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

A garancije na vgrajene dele pa nimaš?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Je zgodovina avta znana, so kilometri realni, ali je bilo prvo popravilo menjalnika dobro opravljeno. Veliko je vprašajev. Si prvi za katerega slišim, da mu je odpovedal menjalnik.....nesrečni splet okoliščin ali....
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Mene to bolj spominja na nekvalitetno prvo popravilo menjalnika. Če malo zafilozofiram, mehaniki so kot zdravniki: pregled, diagnoza, terapija. Vendar enako kot površni zdravniki tudi površni mehaniki nemalokrat zdravijo/popravljajo simptome in ne vzroka okvare.

Menjalniki pri normalni uporabi in zadostni količini olja se pač ne kvarijo sami od sebe, potrebno je najti vzrok. Včasih je to recimo napaka na vzvodih, ki skrbijo za pretikanje prestav, ki so lahko recimo so skrivljeni ali obrabljeni. Lahko je težava pri mehanizmu sklopke, ki ne razklopi motorja in menjalnika popolnoma. V vsakem primeru, mehanik ni našel napake in jo odpravil, kot posledico pa imaš spet podrt menjalnik. Če ta mehanik ni bil ravno neki levi šalabajzer poskušaj uveljavljati garancijo. Nekatere premakne vsaj strah pred slabim imenom, če že poštenja ne premorejo.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
Sektor 13
Alfist
Alfist
Prispevkov: 369
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm
Član Alfa Kluba: 0

Vsa dela so se izvajala pri Avto KAvsek (Ivancna gorica), zdej glede kvalitete dela ne morem nic rect, ker te lahko vsak mehankar pac nategne. Bojda pa naj bi bil zmatran material starih delov (ki so ostali po zamenjavi menjalnika). Ceprav menjalnik ni nic ruzil pri prestavljanju, samo pac se zadnje case ni hotelo saltati !
Dokazat itak nic ne morem !
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

si vidu zobnike da so pobrani?

ker pomojem bi se zmeraj lahko porinil v prestavo
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Sektor 13 napisal/-a:Vsa dela so se izvajala pri Avto KAvsek (Ivancna gorica), zdej glede kvalitete dela ne morem nic rect, ker te lahko vsak mehankar pac nategne. Bojda pa naj bi bil zmatran material starih delov (ki so ostali po zamenjavi menjalnika). Ceprav menjalnik ni nic ruzil pri prestavljanju, samo pac se zadnje case ni hotelo saltati !
Dokazat itak nic ne morem !
O njih ti lahko samo povem, da ne znajo ločiti med ojničnimi ležaji za bencinarja in dizla. Seveda so se potem zgovarjali, da so za dizle še boljši in da to sploh ni krivo za ropot ampak nekaj tretjega. Po parih tednih so stvar rešili z "magičnim aditivom".

Mnenje o njihovi sposobnosti in poštenosti pa si potem ustvari sam. :wink:
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

samo ena pripomba : arlfin 2.0 TS 16V motor ima ojnicne lezaje iste kot 1.9 JTD motor. to vem ker sem menjal in sem vgradil od JTDja ojnicne lezaje ki so identicni.

o kavsku sem slisal dobre in slabe stvari. sicer poznam enga ki tam dela ( mi je skp dal en menjalnik ze ) in je svoje delo opravil perfektno ( sicer privat ) . kako delajo pa med delovnikom pa nevem :D

LP
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

colibry napisal/-a:samo ena pripomba : arlfin 2.0 TS 16V motor ima ojnicne lezaje iste kot 1.9 JTD motor. to vem ker sem menjal in sem vgradil od JTDja ojnicne lezaje ki so identicni.
Se mi zdi, da se tukaj malo motiš. Ležaji so že res mogoče enakih dimenzij ampak glede na to, da imajo različne kataloške številke so verjetno iz drugačnih zlitin, kar pa lahko kar dosti vpliva na njihovo življensko dobo v drugem motorju.
colibry napisal/-a:o kavsku sem slisal dobre in slabe stvari. sicer poznam enga ki tam dela ( mi je skp dal en menjalnik ze ) in je svoje delo opravil perfektno ( sicer privat ) . kako delajo pa med delovnikom pa nevem :D
No jaz pa lahko samo povem lastne izkušnje, ki na žalost ne vlivajo prevelikega zaupanja, seveda pa lahko priznam da ni najslabši katerega sem imel "srečo" spoznati.
Emperor of The Dark Realm
Odgovori
  • Informacija