Da opišem še moj primer izgubljanja hladilne tekočine...
Kar nekaj časa sem jo izgubljal, dolival...vendar pod vozilom niti kapljice tekočine, posoda čista, pokrovček za dolivanje olja čist...hmmm...
Se mi je pa začelo pojavljati, zlasti zjutraj, da avto noče vžgati...kakor bi bil slab akumulator, morda zanič zaganjač....
Vendar poglej ga zlomka, en dan pa le pok in kovinski zvok izpod pokrova....
Po odprtju motorja smo nato ugotovili, da mi je počila glava motorja pri ventilih, posledično se je pri toplem motorju voda stekala v cilinder...
Ker vemo, da se voda ne stiska, mi je zvilo ojnico in bat je že udarjal v blok motorja.....
Ok...glava je že povarjena..čakam še novo ojnico, tesnila, sestavimo in gasa naprej....
Tako da...bodite pozorni pri izgubljanju vode, še zlasti, če misterjozno izginja, ker gre verjetno za počeno glavo motorja.
Lp
Imam en problemček, nevem iz katere smeri bi se ga pravilno lotil... 147-ka 1.9JTDm, 88-KW pri 140000km pušča vodo, sicer ni še opravljen veliki servis, je pa bil kiler menjan dva meseca nazaj... Spušča pa mi vode cca.1-2deci na 2000-km... Sicer mi mehanik pravi da je nemogoče da bi na tem motorju spuščala dihdunga na glavi, da je vrjetno vzrok v "po njegovem" dotrajani vodni pumpi, je imel kdo podoben primer? Hvala na odgovorih...
Mokro se nič ne vidi... Pa čep od olja je tud normalno-črne barve... Pač gor na gredi tak olje malo gor meče, ker ga obrača... Da bi bilo kaj belega, oz.kaj umazanije v vodi... Ne duha, ne sluha... Bom pa popizdo Pa mehanik nima časa
Lahko da streljam u temo.
Pečka zraka za ogrevanje kabine?
Imeu enake probleme pri biusem avtu, sicr se tle gre za opla.
Voda je izginjala, videlo se ni nikjer. Na koncu se je ugotovilo da pecka pusca.
Hvala za vsako informacijo Bil pri mehaniku, ki je na hitro pogledal in rekel da po njegovem nikakor da ni tesnilo glave in da deci vode ki je zmanjkalo ni nevem kaj