ja saj tako sem tudi sam mislil. Prepričeval te nebom. Je pa res kar sem napisal. Razlike do 6.500o/min NI. Baje bi naj bil vzrok za to v novem tipu injektorjev, mi je razložil ta, ki je vgrajeval sistem. Pa tudi razlika v porabi naj bi bila pri enakem načinu vožnje največ 2-3% iz istega razloga (nov tip injektorjev) in ne do 10% kot je bilo navedeno za nekatere sisteme.
Glede porabe sicer ne morem nič potrdit ali ovreč to njihovo trditev. Bom ugotovil po nekaj ponucanih rezervoarjih. Kar se pa tiče vleke motorja, eksplozivnosti motorja, kot si navedel, pa ti lahko zatrdim, da je res tako. Tudi sam sem bil pripravljen na nekaj manjšo moč in odzivnost po vgradnji plina. Ampak, ko je prišel material za sistem, se je pa še ta, ki je vgrajeval, čudil, da so poslali nov tip injektorjev in ne tiste, ki so do zdaj bili v kompletu za ta sistem, zato je tudi pred vgradnjo preveril pri dobavitelju materijala, kjer pa je dobil zgoraj naveden odgovor (če hočeš sprobat si dobrodošel, pa še kako malco bo moja pripravla
).
Kaj več o tem pa lahko na ZS če te zanima.