a33 napisal/-a:plin se amortizira po nekje 30000 km... kar je lahko zlo hitro, verjetno pa še prej saj se da naprava premontirati na drug avto ( če je druga kubatura oz št cilindrov z zamenjavo nekaterih komponent )... torej se splača in nič ni zagonjeno od prvega km dalje... da ne govorim o ekologiji in veliko čistejšem motorju in izpuhu znotraj zarad plina.
Ne vem če tole še kdo spremlja ampak bom vseeno povedal svoje. Ima 166 3.0 predelano na plin. Predelava je bila narejena pri Hribarju (Plineks koncesija). Vidim, da vas dosti pametuje in teoretizira, ki nima izkušenj iz prve roke vi bodite lepo tiho sedite in berite od tistih, ki imajo sistem v svojem avtu!
Kot prvo da takoj razčistimo z Hribarjem, tip je lolek in šlampast. Jaz sem v 4000 km bil tam že 4 x zaradi njihovih napakic. Ena je bila potencialno katastrofalna, ker so slabo zategnili objemko mi je puščal antifriz. Opazil ravno ko je prišlo malo pod minimum v ekspanziji
Če bi bil pa še 1 teden dež in nebi videl fleka na cesti potem bi pa verjetno zakuhalo vse skupaj. Ostali problemi so bili zatikanje plovca v plinskem tanku in pa prižiganje lučke za napako motorja, ki jo javlja lambda sonda zaradi napačne mešanice.
Sistem sem kupil od tipa, ki je imal zadevo na AR 166 2.0 Turbo pa mu je zaribala na glavni gredi. Plačal je 1800€ za predelavo sistem OMVL. Vozil se je 2 meseca preden je ribnilo potem pa je prodal sistem meni. Jaz sem dal sistem montirat pri Hribarju, ker je on to montiral njemu in mu tudi strokovno odmontiral. S tem naj bi se ohranila tovarniška garancija. In čeprav mi je tip dal garancijsko knjižico in vse mi je gazda Plineks Tadej Tasič po telefonu ko sem ga spraševal koliko teh porodnih težav je normalnih takoj začel srat: "čuj te jaz te nič ne vem te čuj tote garancije na rabljen sistem ni te čuj..." Zaključek tega je da je cel plineks ena ciganarija, ki deluje kot tržnica vsak neki po svoje in nič ne velja
Ekonomija izračuna za V6 motor v mojem primeru. Porabo beležim non stop na strani poraba.com v mojem podpisu najdete link. Na kratko:
BEFORE: 13,8€ /100km
AFTER: 9,8€ /100km
Razlika 40% to je MAKSIMALNO kar se da dosežt v ceni je upoštevan tudi bencin ki ga zadeva skuri. To radi zamolčijo, da zadeva zalaufa na bencin in več ko maš teh kratkih voženj večji je procent ki ga še vedno furaš na bencin. Ne verjamite zgodbicam o "več kot pol cenejši vožnji"!
PREDNOSTI:
-sistem deluje (če odšteješ milijon napakic) odlično. Preklopi po parih minutah vožnje, preklopa se ne občuti. Ko zmanjka plina preklopi avtomatsko nazaj brez kakršenkoli drame.
-V primeru rezervoarja namesto rezervne gume ni izgube prostora!
SLABOSTI:
-veliko porodnih težav za katere očitno ni videti konca,
-moč motorja pade! Če kdo trdi nasprotno je popolnoma brez občutka
-poraba se poveča it to MINIMALNO 10% maksimalno 20% je odvisno od načina vožnje in tipa motorja. Ni mogoče vnaprej napovedati koliko se bo dvignila. Pri meni se pri mestni vožnji dvigne na minimalno razliko na avtocesti pa maks razliko.
-Avto NE teče bolj tiho in bolj mirno. Glas je isti, mirnost teka je kvečjem slabša!
-Pogosto se prižigajo lučke zaradi lambda sonde. Sistemi za nekatere res občutljive avte imajo emulatror, ki non-stop briže napako na računalniku. (za vas ne vem ampak jaz se s tem nebi vozil...)
-Rezervoarji namesto rezerven gume imajo RES majhne kapacitete. Moj je 66litrski, nafila se do 80% kar nanese v real lifu 45 litrov in s tem naredim malenkost čez 300km. To pa pomeni da si na črpalki NON-STOP!
-Filanje s plinom traja dlje kot filanje z bencinom! Če ne uporabljaš rokavičk si pa še umazan in smrdiš po plinu. Sistem je smotan ker moraš držat tipko cel čas polnjenja.
-lambda, ventili, sistem vžiga in originalni sistem vbrizga so DODATNO obremenjeni in se predvideva večje število okvar. Lari-fari o daljšem življenju motorja nima nobene osnove še na plineksovi strani govorijo o daljši življenski dobi motorja hkrati pa ti prodajajo svečke za plinske motroje, ki razbremenijo sistem vžiga ki je drugače bolj obremenjen! WTF mi pomagajo lepi batni obročki če menjavaš cinšpule na 2 meseca?
-VSI monterji s katerimi sem govoril so isti kekci, nikoli niso nič krivi, najraje kažejo s prstom na Petrol, ki ima "slab plin". Pogosti so primeri, ko se težave enostavno nikoli ne odpravijo. NOBEN ne pove za vse te težave pred montažo, po montaži pa pravijo, da je to vse običajno