Zadnje novice

Predelava Twin Spark na plin / LPG

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a TribesMan » So Apr 10, 2010 5:29 pm

Problem s prenosom na novejše avtomobile je samo ta, da danes večina bencinarjev uporablja vbrizg izven cilindra (v sesalnem kolektorju), novejši avtomobili pa čedalje bolj uporabljajo direktni vbrizg goriva v cilinder (ala JTS, FSI, GDI, TBi, TFSI...) Za direkten vbrizg pa je instalacija kakor sem obveščen malce drugačna.

Je pa plinska intalacija definitivno dobra alternativa dizlu... :)
Bencinarji so itak v osnovi malce cenejši od dizelskega, tako da z razliko v nabavni ceni komot pokriješ stroške instalacije. Poraba bencinarja s plinom je pa nekje taka da če primerjaš cenovno prideš na koncu z isto ceno kot bi vozil dizla.

Recimo dizel 6l/100km = 6.75€/100km
Bencinar 8l/100km = 9.63€/100km
Bencinar na plin 8.5l/100km = 5,68€/100km

Arese V6 na plin = 8€/100km 8)
Traktor na prepovedano gorivo = 4.5€/100km :lol:
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9641
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a mzorko » So Apr 10, 2010 5:59 pm

kolk pa recimo stane pol premontaža celotne napeljave na drugi avto..?? pa še kake papirje moreš ziher uredit,ane...??!!
mzorko
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 41
Pridružen: Če Sep 04, 2008 2:38 pm

OdgovorNapisal/-a a33 » Ne Apr 11, 2010 2:15 pm

mzorko napisal/-a:kolk pa recimo stane pol premontaža celotne napeljave na drugi avto..?? pa še kake papirje moreš ziher uredit,ane...??!!


rekli 200 eur za 4 cil.
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 579
Pridružen: Če Jul 07, 2005 1:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a veloce » Ne Apr 11, 2010 2:31 pm

Premontaža stane cca 500€, ker je kar nekaj dela s tem.
Slika
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
 
Prispevkov: 5537
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Kraj: Ajdovščina

OdgovorNapisal/-a colibry » Po Maj 31, 2010 6:20 pm

malce pozen reply ampak cena montaze plinske naprave pri plineksu je 320eur ce sam prineses plinsko napravo ( iste firme kot jih oni zastopajo ). premontaza en enega na drugo je pa kot je veloce napisal cca 500eur+ ker je treba zihr se kej zamenjati/servisirati. cene sem glihkar dobil po telefonu.
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3838
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a skoda lover » To Jun 08, 2010 11:22 am

a33 napisal/-a:plin se amortizira po nekje 30000 km... kar je lahko zlo hitro, verjetno pa še prej saj se da naprava premontirati na drug avto ( če je druga kubatura oz št cilindrov z zamenjavo nekaterih komponent )... torej se splača in nič ni zagonjeno od prvega km dalje... da ne govorim o ekologiji in veliko čistejšem motorju in izpuhu znotraj zarad plina.


Ne vem če tole še kdo spremlja ampak bom vseeno povedal svoje. Ima 166 3.0 predelano na plin. Predelava je bila narejena pri Hribarju (Plineks koncesija). Vidim, da vas dosti pametuje in teoretizira, ki nima izkušenj iz prve roke vi bodite lepo tiho sedite in berite od tistih, ki imajo sistem v svojem avtu!

Kot prvo da takoj razčistimo z Hribarjem, tip je lolek in šlampast. Jaz sem v 4000 km bil tam že 4 x zaradi njihovih napakic. Ena je bila potencialno katastrofalna, ker so slabo zategnili objemko mi je puščal antifriz. Opazil ravno ko je prišlo malo pod minimum v ekspanziji :( Če bi bil pa še 1 teden dež in nebi videl fleka na cesti potem bi pa verjetno zakuhalo vse skupaj. Ostali problemi so bili zatikanje plovca v plinskem tanku in pa prižiganje lučke za napako motorja, ki jo javlja lambda sonda zaradi napačne mešanice.

Sistem sem kupil od tipa, ki je imal zadevo na AR 166 2.0 Turbo pa mu je zaribala na glavni gredi. Plačal je 1800€ za predelavo sistem OMVL. Vozil se je 2 meseca preden je ribnilo potem pa je prodal sistem meni. Jaz sem dal sistem montirat pri Hribarju, ker je on to montiral njemu in mu tudi strokovno odmontiral. S tem naj bi se ohranila tovarniška garancija. In čeprav mi je tip dal garancijsko knjižico in vse mi je gazda Plineks Tadej Tasič po telefonu ko sem ga spraševal koliko teh porodnih težav je normalnih takoj začel srat: "čuj te jaz te nič ne vem te čuj tote garancije na rabljen sistem ni te čuj..." Zaključek tega je da je cel plineks ena ciganarija, ki deluje kot tržnica vsak neki po svoje in nič ne velja :doubt:

Ekonomija izračuna za V6 motor v mojem primeru. Porabo beležim non stop na strani poraba.com v mojem podpisu najdete link. Na kratko:
BEFORE: 13,8€ /100km
AFTER: 9,8€ /100km
Razlika 40% to je MAKSIMALNO kar se da dosežt v ceni je upoštevan tudi bencin ki ga zadeva skuri. To radi zamolčijo, da zadeva zalaufa na bencin in več ko maš teh kratkih voženj večji je procent ki ga še vedno furaš na bencin. Ne verjamite zgodbicam o "več kot pol cenejši vožnji"!

PREDNOSTI:
-sistem deluje (če odšteješ milijon napakic) odlično. Preklopi po parih minutah vožnje, preklopa se ne občuti. Ko zmanjka plina preklopi avtomatsko nazaj brez kakršenkoli drame.
-V primeru rezervoarja namesto rezervne gume ni izgube prostora!

SLABOSTI:
-veliko porodnih težav za katere očitno ni videti konca,
-moč motorja pade! Če kdo trdi nasprotno je popolnoma brez občutka :lol:
-poraba se poveča it to MINIMALNO 10% maksimalno 20% je odvisno od načina vožnje in tipa motorja. Ni mogoče vnaprej napovedati koliko se bo dvignila. Pri meni se pri mestni vožnji dvigne na minimalno razliko na avtocesti pa maks razliko.
-Avto NE teče bolj tiho in bolj mirno. Glas je isti, mirnost teka je kvečjem slabša!
-Pogosto se prižigajo lučke zaradi lambda sonde. Sistemi za nekatere res občutljive avte imajo emulatror, ki non-stop briže napako na računalniku. (za vas ne vem ampak jaz se s tem nebi vozil...)
-Rezervoarji namesto rezerven gume imajo RES majhne kapacitete. Moj je 66litrski, nafila se do 80% kar nanese v real lifu 45 litrov in s tem naredim malenkost čez 300km. To pa pomeni da si na črpalki NON-STOP!
-Filanje s plinom traja dlje kot filanje z bencinom! Če ne uporabljaš rokavičk si pa še umazan in smrdiš po plinu. Sistem je smotan ker moraš držat tipko cel čas polnjenja.
-lambda, ventili, sistem vžiga in originalni sistem vbrizga so DODATNO obremenjeni in se predvideva večje število okvar. Lari-fari o daljšem življenju motorja nima nobene osnove še na plineksovi strani govorijo o daljši življenski dobi motorja hkrati pa ti prodajajo svečke za plinske motroje, ki razbremenijo sistem vžiga ki je drugače bolj obremenjen! WTF mi pomagajo lepi batni obročki če menjavaš cinšpule na 2 meseca?
-VSI monterji s katerimi sem govoril so isti kekci, nikoli niso nič krivi, najraje kažejo s prstom na Petrol, ki ima "slab plin". Pogosti so primeri, ko se težave enostavno nikoli ne odpravijo. NOBEN ne pove za vse te težave pred montažo, po montaži pa pravijo, da je to vse običajno :)
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 643
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

OdgovorNapisal/-a pero666 » To Jun 08, 2010 12:04 pm

p... mas pa res smolo. Jaz sem preden sem dal vgradit, prebral tone materiala na spetu, predvsem za arese motorje. Priporocali so prins, jaz se dalec od tega, da delam reklamo, ampak nikoli niso stelali, nobenih tezav, lepo in kvalitetno zmontirano, poraba se mi prakticno ni spremenila, vsaj na moje dolge AC relacije. Po mestu pa itak za V6 ni neke realne porabe. Vedno je visoka.
Se pa strinjam:
-nerodno tocenje, ker moras drzat neumno tipko
-mali tank, vsakih 350- 400 km sem na pumpi, no, prej pa 450 :)
-tek motorja je malo bolj nemiren na plinu, predvsem, ker moram pocasi menjat svecke
-prihranek ni 50% ze z razmerjem v ceni, ce pa je veliko kratkih razdalj, pa bistveno manj, predvsem pozimi
Ostalih tezav pa za enkrat se nisem mel. Je pa res, da je kolega preklel plineks, ker ma nenormalno visoko porabo na prakticno novi astri (prejsnji model), marsikdo pa je zadovoljen.
Tezav z kako lambda sondo in luckami za vbrizg pa se nisem mel :)
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1393
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a skoda lover » To Jun 08, 2010 12:20 pm

Koliko imaš velik tank?

Koliko ti je kuril avto prej? Tudi jaz sem na bencin naredil cca. 450km.

Jaz NIMAM smole to je kr normalno :) Smolo ima tip, ki je tam bil danes s Cayenom Turbo, ki so mu ga tako sfukali, da rabi 20 minut verglanja da vžge.

He he o PRINSU so mnenja deljana očitno: http://www.plineks.si/Novice/index.php?id=35
http://www.avtonaplin.si/nujno-opozorilo

Ker smo v zadnjem času opazili vse več nezadovoljnih strank, ki imajo vgrajen avtoplinski sistem PRINS, smo se odločili naslednje:
vsem strankam, ki imate pri nas vgrajen avtoplinski sistem PRINS, ga bomo brezplačno zamenjali in vgradili vrhunski in popolnoma zanesljiv avtoplinski sistem!
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 643
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

OdgovorNapisal/-a pero666 » To Jun 08, 2010 12:43 pm

meni kuri prakticno isto plina kot je prej bencina, res pa je, da mam umirjeno relacijsko voznjo. To je cca 11-13 litrov, spodnja meja bolj kot ne umirjene relacije, zgornja meja je kombinacija z malo mesta (ko se vozim v sluzbo ter po LJ).
Rezervoar je 62 litrov, tankam pa obicajno cca 45 do 48 litrov. Porabo bencina sem pri izracunu zanemaril, ker res delam vecino relacij. Bencin tankam tako redko, da mam pajcevino pod pokrovom, pa to ni hec :) Kot omenjeno, pri kratkih voznjah se razmerje v korist plinu zmanjsa. Ko sem bil zadnjic pri Stepancicu, sva gledala parametre lambda sonde, pa je rahlo v podrocju bogate mesanice, ampak se v mejah normale. Kar pomeni, da bi bla lahko poraba se za malenkost manjsa, ko bom enkrat menjal.
Seveda pa je popolnoma druga zgodba, ce gre motor v visoke obrate. Poraba se zna kar povecat. Pa tu ne govorim zdej o divjanju, pa tud moja voznja ni penzionerska, pac varna...
Je pa res, da je 156 lazja od 166, pa tud 2.5 je malenkost manj pozresen od 3.0

edit:
se to: reklamiranje enega ter blatenje drugega sistema je brezveze, za to so sicer nekateri precej vneti na avtomobilizem.com, kjer je tema cisto brez veze. Vazno je, da je sistem kvalitetno vgrajen ter nastavljen. Vecino blalabla prednosti itak samo nastevajo, pa pojma nimajo, kaj pomenijo. Mogoce sem mel jaz sreco, ker vecina folka se neki stela, jaz s tem nimam problemov. Zaenkrat :mrgreen:
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1393
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a Treentar » To Jun 08, 2010 9:18 pm

Meni gre zelo na smeh,ko berem to lovsko-plinsko tematiko.

Fantje, takole:
1. zakaj kupujete avte z mašinami V6, 200 konji pol pa jokate da je poraba visoka? Kaj niste znali prej pogledat po testih, koliko taka zverina požre? Da se že o normalnih stroških vzdrževanja raje ne menimo!! Kupite starga cliota za 200 eur, pa bo mir v denarnici.
2. pravi kekci ste pa tisti, ki si montirate (pri bureku za vogalom) to plinsko nepreizkušeno sranje v (predtem) normalno (ali pa tudi ne) delujoče motorje za drage denarje, ker ste "nekje prebrali" da je to fensi & kul p ada boste "prišparali" al krneki.
3. šparovec najde cirovca!
Treentar
Alfist
Alfist
Prispevkov: 319
Pridružen: So Mar 07, 2009 2:15 pm

OdgovorNapisal/-a lizard » To Jun 08, 2010 10:15 pm

Mislim, da s tem ni nič narobe. Marsikdo si namreč želi voziti avto z V6 motorjem, ampak mu finančno najbolj ne gre skozi, in se odloči za vgradnjo plinske naprave, kar se mu po določenem številu km itak povrne, potem se pa voziš z V6 za ceno, kot bi vozil 1.9 JTD. Seveda je to nesmiselno če kupuješ nove avte, ker ko si dal 50.000 € za 166ko 3.2, potem itak ne bo problem, to tudi tankat, ker je več kot jasno da finance niso problem.

Ko pa nekdo sanja o taki Alfi in si jo zdaj kupi za 10.000 € pa ima kaj takega vseeno smisel. Vožnja z alfinim V6 je enostavno fantastična, obstajajo pa različni načini kako do nje priti, vsak se pač zanjde po svoje. Jaz sicer plina ne bi vgrajeval nikoli, ampak je to bolj stvar okusa.

Definitvno pa je napravo treba vgradit maksimalno profesionalno, tu pa ni heca.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4964
Pridružen: To Maj 30, 2006 6:19 pm

OdgovorNapisal/-a Miholl » To Jun 08, 2010 10:38 pm

Treentar napisal/-a:Meni gre zelo na smeh,ko berem to lovsko-plinsko tematiko.

Fantje, takole:
1. zakaj kupujete avte z mašinami V6, 200 konji pol pa jokate da je poraba visoka? Kaj niste znali prej pogledat po testih, koliko taka zverina požre? Da se že o normalnih stroških vzdrževanja raje ne menimo!! Kupite starga cliota za 200 eur, pa bo mir v denarnici.
2. pravi kekci ste pa tisti, ki si montirate (pri bureku za vogalom) to plinsko nepreizkušeno sranje v (predtem) normalno (ali pa tudi ne) delujoče motorje za drage denarje, ker ste "nekje prebrali" da je to fensi & kul p ada boste "prišparali" al krneki.
3. šparovec najde cirovca!


Daj razloži mi zakaj se vsi svetovni proizvajalci najbolj luksuznih vozil ever odločajo in se tolčejo po prsih pri vsakem % manjše porabe napravm prejšnemu modelu in zakaj bi to nekoga ki ma denar da to kupi zanimalo?

Zakaj ma recimo največji,najbolj luksuzen in najdražji lexus hibridni pogon in pri svojih 300 in nekaj konjih 9 litrsko porabo?

Proizvajalci že kot dodatno opremo ponujajo predelavo na plin (subaru,honda itd...),pa to niso ravno avti za 5000 eur...
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 sw
 
Prispevkov: 5297
Pridružen: Po Okt 18, 2004 2:40 pm
Kraj: Novo mesto

OdgovorNapisal/-a MrPetek » To Jun 08, 2010 10:42 pm

Miholl napisal/-a:
Treentar napisal/-a:Meni gre zelo na smeh,ko berem to lovsko-plinsko tematiko.

Fantje, takole:
1. zakaj kupujete avte z mašinami V6, 200 konji pol pa jokate da je poraba visoka? Kaj niste znali prej pogledat po testih, koliko taka zverina požre? Da se že o normalnih stroških vzdrževanja raje ne menimo!! Kupite starga cliota za 200 eur, pa bo mir v denarnici.
2. pravi kekci ste pa tisti, ki si montirate (pri bureku za vogalom) to plinsko nepreizkušeno sranje v (predtem) normalno (ali pa tudi ne) delujoče motorje za drage denarje, ker ste "nekje prebrali" da je to fensi & kul p ada boste "prišparali" al krneki.
3. šparovec najde cirovca!


Daj razloži mi zakaj se vsi svetovni proizvajalci najbolj luksuznih vozil ever odločajo in se tolčejo po prsih pri vsakem % manjše porabe napravm prejšnemu modelu in zakaj bi to nekoga ki ma denar da to kupi zanimalo?

Zakaj ma recimo največji,najbolj luksuzen in najdražji lexus hibridni pogon in pri svojih 300 in nekaj konjih 9 litrsko porabo?

Proizvajalci že kot dodatno opremo ponujajo predelavo na plin (subaru,honda itd...),pa to niso ravno avti za 5000 eur...


X2 :wink:

LP
MrPetek
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 576
Pridružen: Pe Mar 20, 2009 8:44 am
Kraj: Gorišnica

OdgovorNapisal/-a pero666 » Sr Jun 09, 2010 9:10 am

Treentar napisal/-a:Meni gre zelo na smeh,ko berem to lovsko-plinsko tematiko.

Fantje, takole:
1. zakaj kupujete avte z mašinami V6, 200 konji pol pa jokate da je poraba visoka? Kaj niste znali prej pogledat po testih, koliko taka zverina požre? Da se že o normalnih stroških vzdrževanja raje ne menimo!! Kupite starga cliota za 200 eur, pa bo mir v denarnici.
2. pravi kekci ste pa tisti, ki si montirate (pri bureku za vogalom) to plinsko nepreizkušeno sranje v (predtem) normalno (ali pa tudi ne) delujoče motorje za drage denarje, ker ste "nekje prebrali" da je to fensi & kul p ada boste "prišparali" al krneki.
3. šparovec najde cirovca!


Stvar je taka: jaz sem kupil V6 brez namena vgradit plin, saj sem delal relativno malo kilometrov. Dizel mi niti slucajno ne disi, tega avta niti slucajno nimam namena prodajat... kilometrina se je drasticno povecala...uzitek v voznji je neprimerljiv z dizlom... Ce bi hotel sparat, potem bi obdrzal P405, katerega stroski vzdrzevanja so bili poceni olje in filter in relativno malo bencina.
Nikomur nikoli nisem jokal za velko porabo, saj mi je blo jasno, da ne bo poraba 7 litrov. Pa tudi noben mi ne bo dal za kesl bencina zato... Če pa z vgradnjo plina z stroski pridem nekje na porabo dizla, pa toliko bolje.
Jaz ne vidim problema v tem. da izberes alternativo, ce ti ustreza. Prav tako je forum namenjen izmenjevanju informacij ter izkusenj. In prav je, da imas moznost izbire. Prav tako nisem nikoli delal reklame za plin, pac pa sem povedal svoje izkusnje, ce se se kdo odloci za predelavo.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1393
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Sr Jun 09, 2010 10:53 am

lizard napisal/-a:Mislim, da s tem ni nič narobe. Marsikdo si namreč želi voziti avto z V6 motorjem, ampak mu finančno najbolj ne gre skozi, in se odloči za vgradnjo plinske naprave, kar se mu po določenem številu km itak povrne, potem se pa voziš z V6 za ceno, kot bi vozil 1.9 JTD. Seveda je to nesmiselno če kupuješ nove avte, ker ko si dal 50.000 € za 166ko 3.2, potem itak ne bo problem, to tudi tankat, ker je več kot jasno da finance niso problem.

Ko pa nekdo sanja o taki Alfi in si jo zdaj kupi za 10.000 € pa ima kaj takega vseeno smisel. Vožnja z alfinim V6 je enostavno fantastična, obstajajo pa različni načini kako do nje priti, vsak se pač zanjde po svoje. Jaz sicer plina ne bi vgrajeval nikoli, ampak je to bolj stvar okusa.

Definitvno pa je napravo treba vgradit maksimalno profesionalno, tu pa ni heca.


Če je to letelo name si komplet kiksnil!

Jaz se nisem nikoli pritoževal nad porabo! Prejšnji lastnik tega sistema je bil študent, ki je komaj napraskal 2500€ za V6 turbo in 1800€ za sistem pa se je mislil poceni vozit. :doubt:

Jaz plina nisem načrtoval ampak priložnost je bila res ugodna zato sem jo zagrabil. In FYI ekonomija predelave se mi izide 9€/100km je glih za enga cliota ki kuri 7 litrov. V 2 mesecih sem amortiziral že 20%. Ampak ne moreš pa furat 166 3.0 na to foro, ker je vzdrževanje itak predrago, da bi se izšlo. Jaz sem se delno za zadevo odločil tudi iz firbca, ker menja o plinu so deljena, kot nedeljske volitve. Pol ljudi ga sovraži, pol pa kuje v zvezde. Jaz sem pa pacient, ki stestira pa pove tko kot je :) Tudi to je ena stvar, ki sem jo želel poudarit.

Cel point mojega posta ni bil kurcanje plina... ampak tega, da ti noben ne pove cele zgodbe in da je omenjeni servis, ki je pooblaščen in priznan vseeno totalno nesposoben! Podobno je bilo 20 let nazaj z dizlil! Vsi se nostalgično spominjajo golfa 2 in principa toči-vozi. HE HE pa so mal pozabli kako je izgledal se dejansko vozit s tem sekretom.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 643
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost