Zadnje novice

Predelava Twin Spark na plin / LPG

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a a33 » Ne Avg 22, 2010 12:44 pm

mene zanima kašni so znaki zapacanega filtra oz mebrane na plinski napravi ?
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 579
Pridružen: Če Jul 07, 2005 1:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a gandalf » Ne Sep 26, 2010 8:31 am

Kljub vsem problemom, ki jih nekateri navajate pri plinski napeljavi v avtomobilu, sem se po tehtnem razmisleku tudi sam odločil, da bo plin šel v avto. Včeraj je bil naročen materijal, naslednji vikend pa se bo začela vgradnja.

Odločilni faktor pri tej odločitvi je seveda igrala cena goriva saj na mesečni ravni prevozim med 3,5-4 tisoč km.

Odločil sem se pa za sistem proizvajalca Zavoli z 5-letno garancijo.
Bomo videli kako se bo obneslo.
gandalf
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

OdgovorNapisal/-a colibry » Ne Sep 26, 2010 8:54 am

zgresil nebos nic. zavolija imam sam v svoji alfi in deluje vec kot odlicno. porocaj ko se bos malo prevozil o porabi.

LP
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3838
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a a33 » Ne Sep 26, 2010 2:33 pm

a33 napisal/-a:mene zanima kašni so znaki zapacanega filtra oz mebrane na plinski napravi ?


nobeden nič?
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 579
Pridružen: Če Jul 07, 2005 1:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a Alfa sport » Po Sep 27, 2010 6:03 am

a33 napisal/-a:
a33 napisal/-a:mene zanima kašni so znaki zapacanega filtra oz mebrane na plinski napravi ?


nobeden nič?


Jaz imam sedaj s plinom 70000km, enkrat sem ga sam kontroliral, drugiča pa servis. Zaenkrat vse OK. V bistvu ti hočem povedati, da v plinu nekih strašnih nečistoč.
Če bi pa le slučajno prišlo do tega, je pa enako, kot pri katerem koli drugem filtru ... torej pretok je omejen, kar se pozna na moči, mogoče predčasnemu preklopu nazaj na bencin, mogoče nemiren tek.
Pelji na servis saj sploh ni drago. Jaz dam 20-30 EUR 1x na leto pa pogledajo, če je vse OK.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 1271
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 10:55 am

OdgovorNapisal/-a gandalf » Ne Okt 03, 2010 7:13 am

No, včeraj dobil avto nazaj. Edini vidni znak na avtu, da je predelan na plin, je luknja za tankanje na zadnjem braniku. Niti pod pokrovom motorja ni nič za opazit. Lahko rečem, da so fantje res opravili dobro svoje delo, kar se tiče "skrivanja" elementov plinske napeljave.

Kar se vožnje tiče: Ni popolnoma nobenih razlik. Avto vleče kot prej, ni sledu o kakem koli cukanju (na večih mestih na netu sem zasledil, da lahko avti na plin neprijetno cukajo), je pa ogromna razlika v mirnosti delovanja motorja; v prostem teku sploh.
Tudi sam sem bil skeptik glede plina in performans avtomobila z tem gorivom. Ampak po včerajšnji testni vožnji in prvih 100km sem pomirjen. Avtomobil namreč vleče brez kakršnekoli razlike vse do 6.500o/min (naprej ga nisem gnal...). Porabo bom pa videl po kakem tednu dni.
Sistem plinske napeljave je pa firme Zavoli z 5 letno garancijo.

Zaenkrat navdušen :mrgreen:
gandalf
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

OdgovorNapisal/-a colibry » Ne Okt 03, 2010 8:36 am

razlika na plinu je. nemors trditi da je ni ker je prisotna. ni vec eksploziven motor . vlece v vseh vrtljajih na plin enako, ni sunkov pri dolocenih obratih kot je to cutiti na bencinu.
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3838
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a gandalf » Ne Okt 03, 2010 11:04 am

ja saj tako sem tudi sam mislil. Prepričeval te nebom. Je pa res kar sem napisal. Razlike do 6.500o/min NI. Baje bi naj bil vzrok za to v novem tipu injektorjev, mi je razložil ta, ki je vgrajeval sistem. Pa tudi razlika v porabi naj bi bila pri enakem načinu vožnje največ 2-3% iz istega razloga (nov tip injektorjev) in ne do 10% kot je bilo navedeno za nekatere sisteme.
Glede porabe sicer ne morem nič potrdit ali ovreč to njihovo trditev. Bom ugotovil po nekaj ponucanih rezervoarjih. Kar se pa tiče vleke motorja, eksplozivnosti motorja, kot si navedel, pa ti lahko zatrdim, da je res tako. Tudi sam sem bil pripravljen na nekaj manjšo moč in odzivnost po vgradnji plina. Ampak, ko je prišel material za sistem, se je pa še ta, ki je vgrajeval, čudil, da so poslali nov tip injektorjev in ne tiste, ki so do zdaj bili v kompletu za ta sistem, zato je tudi pred vgradnjo preveril pri dobavitelju materijala, kjer pa je dobil zgoraj naveden odgovor (če hočeš sprobat si dobrodošel, pa še kako malco bo moja pripravla :D ).

Kaj več o tem pa lahko na ZS če te zanima.
gandalf
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Ne Okt 03, 2010 12:29 pm

Fantje, govorit da bo razlika v porabi samo 2-3% je butasto.

Ker je zelo velika razlika v energijski gostoti bencina in LPGja...

Bencin ima cca 34MJ/liter
LPG pa med 25-27MJ/liter

Seveda to pomeni da bo potrebno, če hočeš ohraniti isto moč, kot prej z bencinom, vbrizgavati večjo količino plina. Posledično večja poraba.

Včasih je bilo rečeno, da je avto švohejši s plinom, to je možno zrihtat, pač ga je treba več vbrizgat. Razlike v porabi pa se pač ne da.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9637
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

OdgovorNapisal/-a pero666 » Ne Okt 03, 2010 3:09 pm

Tribesman, resj je, kar si napisal, res pa je tudi, da plin bolje izgoreva. So pa razlike v porabi, definitivno. Ampak jaz je naprimer nisem opazil, ker pri V6 parkrat malo po gasu stopis, pa rata vrtinec v keslu, pa je tezko ocenit, a je zdej poraba malo vecja zaradi tega al zaradi plina. Kot pravim, jaz razlike v porabi nisem opazil in se giba med 10,4 pri umirjeni relaciji ter nekje do 12 litrov dinamicna voznja. Benz je blo pa isto.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1391
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a colibry » Ne Okt 03, 2010 5:27 pm

on je mislil da se poraba poveca na plinu samo 2 - 3%. narobe si ga razumel. sicer nevem kak tip injektorjev ima. meni porabi vec plina na 100km kot bencina. prej je bilo cca 9L/100km na bencinu zdaj je 10l/100km na plinu. kok cenej se vozim pa izracunaj :)
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3838
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a gandalf » Ne Okt 03, 2010 6:34 pm

On ima nick na tem forumu. Kar se pa porabe tiče, sem lepo napisal, da nevem kaka bo, da bom počakal par rezervoarjev in nato komentiral. Napisal sem samo, kar je meni bilo povedano z strani vgrajevalca. Kako je pa dosežena enaka moč motorja oz. poskočnost ali kaj že, pa nimam pojma. Opisal sem samo svoje občutke v vožnji na plin napram bencinu. Če se pa komu ne zdi da je tako pri njem pa nevem. Pri meni je pač tak. Mogoče pa nimam zadosti izostrenih čutov za lasten avto, ki si ga lastim nekaj več kot 4 leta in po krepko čez 100.000 prevoženimi km z njim. Možno.... Lp
gandalf
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

OdgovorNapisal/-a pero666 » Ne Okt 03, 2010 7:13 pm

gandalf, meni nekaj ne gre v racun - obcutno mirnejsi tek: ali ti nekaj prej ni stimalo, al pa se ti zdej samo zdi. Ker dejstvo je, da je plin mnogo bolj obcutljiv in se predvsem v prostem teku vsaka napaka bolj odraza.
Jaz naprimer sem mel tezavo z rahlo nemirnim prostim tekom motorja, nakar sem ugotovil, da tezavo dela ena tuljava, pa se na bencinu to sploh ni obcutilo. Podobno je s sveckami.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
 
Prispevkov: 1391
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm

OdgovorNapisal/-a gandalf » Ne Okt 03, 2010 7:22 pm

v prostem teku je motor enostavno mirnejši (fizično) - se ne "stepa" , ne trosi, ne vibrira v taki meri
gandalf
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

OdgovorNapisal/-a vuso » Ne Okt 03, 2010 10:10 pm

Ne vibrira v prostem teku... ne še :mrgreen:
Poznam nekaj ljudi, ki so imeli v prvem letu,dveh enake izkušnje z zelo mirnim tekom motorja.ni treslo, motor je bil bolj tih, zelo zvezno je vlekel.
po nekem cajtu (kljub redno servisirani napravi) pa ta mirnost gre adios.na semaforju ni več, da ne veš ali imaš prižgan ali ugasnjen avto,polno zahojen gas ni več to kar je bil včasih....
Zadeva še vedno normalno dela, ampak je res neverjetna razlika med NOVO in rabljeno stvarjo.
Ena taka plin inštalacija je pri hiši in ima za seboj že 120kkm. je pa dober feeling pustit 20e manj na tankanje :wink:
vuso
Alfist
Alfist
Prispevkov: 323
Pridružen: Ne Okt 10, 2004 4:42 pm
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost