Sicer malo dvomim da bi bile šobe krive, ker to je hudičevo redko, razen pri izjemno visoki kilometrini, ali pa če mogoče uporabljaš "rdeče gorivo", ampak ena možnost je, da greš na čiščenje šob. Cena mislim da je 80€ po kosu... veliko ceneje kot nove.
BTW, kako so opravljali diagnostiko pri stepančiču? Ste logirali podatke med delovanjem mašine? Ali je samo prebral napake iz računalnika? Ker če se je samo povezal gor in prebral kode napak, potem pač ne moreš nič ugotovit...
kurilec je bil dober za golfa 1,2 ne pa za moj konjiček,kako je prišel na dize,tako ,da ni našel drugega vzroka zakaj mi kadi.Kje se "spucajo" dize in če to kaj pomaga da mi bo manj kadila?
Sam nimaš tega kej šraufat... ker nimaš opreme za čiščenje. S samim ultrazvokom pri dizel šobah ne boš nič naredil, rabiš izredno agresivna čistila da spucaš dizel šobo, edino učinkovito pa je obnova šobe, kar pa stane pri uradnem bosch serviserju 80-100€ po kosu...
TribesMan napisal/-a:Sam nimaš tega kej šraufat... ker nimaš opreme za čiščenje. S samim ultrazvokom pri dizel šobah ne boš nič naredil, rabiš izredno agresivna čistila da spucaš dizel šobo, edino učinkovito pa je obnova šobe, kar pa stane pri uradnem bosch serviserju 80-100€ po kosu...
JP!
sem dal jaz na ultrazvok in ni imelo nobenega učinka, razen na zunanjem delu.....ker če hočeš šobo spucati, mora šoba delati..... pri bencinu je drugače, ker ne rabiš takšnega pritiska v šobi....
Nato sem jo dal serviserju zrihtat, jo je razstavil in zrihtal!
ja šobo za benz.....pa na cevko....pa malo pritiska notri in dela!
pri dizlih je drugače
....prvo kot prvo rabiš visok pritisk (CR ima cca 300 Barov v prostem teku....potem gre samo še gor)
....drugo....večina šob je na piezzo elemente...torej moraš vedeti kaj boš gor priklopil in ne kar en signal....no tle imamo "srečo" saj so italjani ostali na el.magnetnem delovanju-navitju....
vglavnem za pucanje bencinskih šob jih je veliko z solidno - domačo opremo...za pucanje dizl šob pa so aparature drage ko žafran....in tudi malo jih je , ki se s tem ukvarjajo......doma narejene aparature niso nevem kako uspešne....problem pri teh šobah je tudi pritisk, ki ščasoma deformira notranje dele šobe.....
Lp pred nekaj dnevi mi je avto zacel mocno cukati in javilo mi je napako na 3.šobi.ko sem konektor pritrdil z vezico je bilo ok.potem sem zamenjal konektor starega sem odrezal novega zalotal.avto mi je zopet zacel cukati in zopet sem dal vezico okoli konektorja ampak avto na visjih obratih ne vlece kot bi moral.je verjetno fuč kontakt na šobi?se da to menjat ali je potrebno menjat komplet šobo?
Potem je najbolje da kupim nov konektor ker ta je bil rabljen.je mozno da je kontakt na šobi zanič?ali je bolj verjetno da sem že zanič rabljen konektor zalotal?je tudi verjetno da zaradi tega pri določenih obratih avto ne vleče kot bi moral?sedaj imam konektor stisnjen z vezico.
Sem imel jaz tudi probleme s konektorjem na 3-jem celindru. Sem probal s kontakt spreji itd pa v resnici ni nič pomagalo, potem mi je pa na Opel servisu rekel naj probam s kleščami kontakt malo stisniti. Sem probal malo stisniti in res problema ni več (že dve leti).
zanima me če pašejo šobe iz Fiat Stilo 1.9. jtd 85 kw 2004 letnik na Alfo Romeo 156 1.9. jtd 103kw 2004 letnik?
Avto je začel cukat pa izklapljat turbino. Zdržala je še iz Šentruperta do Bleda pa nazaj pa še par 10km po okolici sedaj pa je pri mehaniku pa ni 100% če to paše? Šobe imam še od časov ko sem vozil Stilota pa nebi neki po nepotrebnem stroškov delav.