Jst sm eno leto nazaj kupoval 166 za podoben dnar (cca 4k evrou), pa nism nč pametnega dobil. Pol sem pa še malo počakal, malo prihranil in sem dal 4500 za 156, pa še ostalo je za gume, zavarovanje in druge začetne stroške.
283128 napisal/-a:Ja sej nato sem pomislil če je servisna knjižica uredu in se kilometri kolikor toliko ujemajo bi moralo biti uredu ?! Glede 1.9 pa 2.4 sm pa od velik ljudi slišal da so 2.4 motorji ( od teh alf ) slabi in da imajo slab izkoristek ?!
p.s. zakaj so alfe 166 2.4JTD tako "poceni", take cene kot 156, 147 ali ni bil ta avto kot High avto mišljen, takrat ko so ga začeli delati?! Je vzdrževanje toliko bolj potem drago ??
166 je avto razred visje in s tem je drazje tudi vzdrzevanje, predvsem mislim tu vse ostalo, ne motorja. Zato je verjetno taka cena. Vecina poceni 166-k za malo denarja je v precej slabem stanju. No, pa sej so vse poceni alfe v slabem stanju
dnovak24 napisal/-a:nevem zakaj bi bil 2.4 slabši od 1.9, že logika ti pove, da je močnejši motor verjetno bolj vzdržljiv, saj ga ni treba gonit preveč, poraba je zlo nizka (6.5 l/100km), imajo en cilinder več, boljši zvok v višjih obratih, ogromno navora, malo nemiren tek kar je minus, liter olja gre več v motor, določeni deli so dražji kot pri 1.9. Bolj trpijo nosilci motorja, saj je moč prenosa veliko večja, je pa minus pri registraciji, kar ni problem, če si želiš dosti moči.
Jaz jo imam že pol leta in če bi še enkrat kupoval bi se isto odločil. Menjal sem že kar nekaj na njej ampak avto je star in komponente so že oslabljene in tudi nima več 100 tisoč, da bi bilo vse brezhibno.
Najbolj pogosta popravila so:
-deli podvozja, kar nanese dobro ceno nakoncu, s kopijam ali obnovljenimi deli obnoviš podvozje s 400€.
-termostat 70€, pri 1.9 35€, kopija seveda
-nosilec motorja 30€.
Meni se je najbolj šlo, da je avto močan z dosti konjev in seveda z nizko porabo, zato sem se odločil za JTD. V istem cenovnem razredu (3-4k€), si ne predstavljam podobnega dizla z vsaj neko osnovno opremo, z vsaj 140 konji in nizko porabo in s slovesom dobrih motorjev. Jaz ko sem kupoval nisem našel konkurenta, če ga kdo ima naj napiše, da še malo podebatiramo.
To je to, vse kar sem napisal so osebne izkušnje in ne preseravanje.
V glavnem se moraš držat pravila če kupuješ avto za 4000 moraš imet doma na kupčku še 1500 potem se nimaš kej sekirat. Ker vedi da bo šlo nekaj narobe,ker ni še nobeden prodal dobrega avta za mal denarja.
alfistek napisal/-a:V glavnem se moraš držat pravila če kupuješ avto za 4000 moraš imet doma na kupčku še 1500 potem se nimaš kej sekirat. Ker vedi da bo šlo nekaj narobe,ker ni še nobeden prodal dobrega avta za mal denarja.
Meni so tudi to govorili... Pa sem zdaj cca. 3 mesce lastnik 147 (1.6 105konjev, 2002 letnik, slovenski, distinctive oprema, sedaj ima 108k prevoženih...itd.). Pa zaenkrat nisem imel nobenih problemov, razen mogoče tega da mi v mrzlih dneh jermen cvili. Vse je odvisno od sreče!
alfistek napisal/-a:V glavnem se moraš držat pravila če kupuješ avto za 4000 moraš imet doma na kupčku še 1500 potem se nimaš kej sekirat. Ker vedi da bo šlo nekaj narobe,ker ni še nobeden prodal dobrega avta za mal denarja.
jaz sem ga,placal 4200e-01let-156jtd-2,4,vse super
Tomaž88 napisal/-a:Če to zate ni problem, da ti jermen cvili, potem tudi najbrž ne bi opazil, če bi ti pol avta falilo.
Kakšen pa je to problem? menjava le-tega pride z delom vred cca. 20€ pri lokalnem serviserju. Menjam ob prvi priliki. Nekateri se še mal znajdejo po domače pa ga samo podmažejo mal. Jaz bom raj menjal.
alfistek napisal/-a:Tomaž ima kar prav če ti cvili jermen ni nč 20€ to sigurno ker pr alfi ni nč izpod 100€ lahko je pa tud sklopka pr men je blo tako.
Mel sem že na Corsi (bratova nekdanja rezerva), ki sem jo vozil čez poletje isti problem, smo samo mal pošprical z namenskim sprejem in ni cvililo nikoli več (naslednja 2 meseca, potem je prodal, zaradi nakupa še drugega 5vratnika)... Je pa to začasna rešitev, zato bom osebno raje menjal.
Seveda pa ne govorim o ceni za pooblaščen servis! Tam te pride pa najmanj 2x tolk. Pa da se razumemo... govora je o jermenu za alternator.
Da ne odpiram nove teme. Februarja bom stopil v akcijo za nov avto, budget nekje 4k€, pa sem se tud za AR156 JTD ozrl(limuzino, ne SW). Mal mam fobije ker se zavedam da pač za 4k€ ne bom dobil novega avtomobila. Verjetno da za ta denar dobim maksimalno 01 letnik če imam srečo. Se da dobit pri nas solidno(pač da ne bom mel pol v 2 letih za 2k€stroškov z avtom) AR156 za tak denar al preveč pričakujem?
tudi jaz se pridružujem temu vprašanju za alfo se odločam že približno eno leto, zakaj tako dolgo? zato ker sem obkrožen s samimi anti-alfisti, ki so vsako mojo idejo o nakupu tega lepotca, zasuli z odgovori tipa, draga popravila, nonstop se kvarijo, vse škripa, velika poraba... in sem valda iskal alternative in iskal, in iskal, in iskal, dokler nisem prišel do spoznanja da alternative alfi pač NI. moj buđet je nekje do 7k€ gledam pa AR 156 JTD, tistega z novejšo obliko prednjega dela in limuzino. je tukaj kak izkušen alfist ki bi lahko iz prve roke povedal kako je kaj s temi avtomobili?
Ti poslušaj srce ne pa nevoščljivih prijateljev. Z JTD motorjem nimaš kej falit, ob primerni negi so neuničljivi, zeza lahko edino termostat ampak to je majhen strošek. Poraba je majhna glede na performanse. Za tvoj buget dobiš lahko že konkreten avto, vendar si moraš vzet cajt pri iskanju. S podvozjem bo imel 100% malce težav, če ne takoj ob nakupu pa čez en čaš, zgornje roke so precej švoh in pogosto začnejo pokat. Vse skp ni nič resnega.
hja, cajta nekako nimam, oz. ga imam do februarja, ker mam takrat registracijo pa tehničnga, in moj avto ni več sposoben opravit tehničnega mam že ene par alfic ogledanih sam kaj bolj detajlno si nisem nobene ogledal, sicer pa tudi če bi, se ne spoznam kej preveč na avte