Kakšno nabijanje, Scremer? Še vprašanja nisi nedvoumno postavil (ker pač ne moreš "vsega komplet očistit" kot si napisal, razen če odšraufaš še glavo in odstraniš ventile), pa zabijaš nazaj...
Glede odstranitve pumpe je pa lahko odvisno od izvedenke/letnika, 8v gor ali dol. Tako kot sem jaz pričakoval da jo bom na 16v lahko odstranil brez stikanja zobatega jermena, kot se najde na spletu opisan postopek ko z vijaki fiksiraš jermenico, pa je nek jajc slab centimeter drugačen in ni šlo. Pa je šel še jermen dol, so what...
In še vedno je pumpa mali problem oz. faktor pri takem opravilu, zato pač ne razumem zakaj tak pogoj. Pa nima veze...
Ja, imam izkušnje s pipsom. Pozitivne. Prav na 8v, pri četrt miljona km iz prve roke. (pa pri nekaj manj km tudi na 16v iz druge roke, kar pa je zate brezpredmetno).
Po tvoje bi pri 400 jurjih moralo bit luknje le še za vzorec...
Kako je šele pri tistih ki ga niso stikali in čistili pri 600, 700kkm
Najbrž že kapilara.
Pa tudi če jih ene par spipsaš je še vedno neprimerno manj dela in stroška, pa konkretno bolje očiščeno, ker so še kanali čisti.
Saj mi je žal, da sem se vtaknil in ti želel prišparat čas in denar za nepotrebno delo na osnovi tvojih predvidevanj (ki mimogrede niso preveč zanesljive->pips). Čeprav je TVOJ čas in TVOJ denar.
Ni za kaj, pa oprosti, ne bom več.