Črn dim pri pospeševanju - 1.9 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Hmmm... če je mehansko zaštekan, potem moraš naredit eno mehansko blokado za pretok (moraš ga blindirat s celo ploščico... ampak to pomeni da boš na JTDm in JTD 16V ali JTD 20V motorju dobil ECU napako).

Drugače lahko EGR izklopiš kar tako da kabel izštekaš... samo to boš spet napako fasal čez nekaj časa.
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Samo zanima me če je potreben zamenjave..
Slika
halenar
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Jun 29, 2009 10:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: črna na koroškem

pobi, a je kdo kdaj pomislil na zabit sesalni kolektor. Meni moja alfa kadi do 1800 in nad 3200. na servisu niso našli nič , morda je kolektor zabit in ne dobi dovolj zraka v valje, maf senzor pa kaže dovolj pritiska turbine, realno ga pa v valju ni dovolj.Nafte pa dobi kot da je vse OK.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Senzor pritiska zraka je v samem sesalnem kolektorju... sicer zapacan sesalni kolektor ne pomaga... ampak skoraj dvomim da je to.

Obstaja pa ena reč, ki bi lahko pomagala.

Angleži full hvalijo Ecotek Power Boost. Zadevo špricaš v mašino med tem ko držiš vrtljaje mašine na ~2500rpm. V piksni je ena susbstanca ki raztopi vse usedline in neizgorene pizdarije in jih mašina požre...

Sam nisem pa videl da bi se tole prodajalo kje drugje kot v Angliji. Tako da eBay je vaša rešitev, če hoče kdo probat.
Mogoče se sliši malo TopShopy, ampak probat ni greh :D

http://www.ecotekplc.com/PowerBoost.htm

ebay

Če bi kdo naročil to zadevo, tudi mene zanima... tko da count me in :D
halenar
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Jun 29, 2009 10:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: črna na koroškem

senzor tlaka je v kolektorju, tako je, v valju ga pa ni in sploh ne moreš vedeti koliko zraka pride v valj, nafta se dozira pa po vrednosti tlaka v kolektorju
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Drži, vendar se največ saj nabere v prvem delu kolektorja, tam kjer je vstopna točka EGR plinov. V samih "runnerjih" ponavadi ni take krize.
halenar
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: Po Jun 29, 2009 10:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: črna na koroškem

egr sem zablindiral z original ploščico ,a avto kadi popolnoma enako kot prej.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sej če zablindiraš EGR je to samo z razlogom da se izpušni plini lepše mešajo s svežim zrakom (bolj homogena mešanica). Ne zmanjša pa količine EGR plinov ki vstopijo v sesalni kolektor. To določa ECU sam.
Uporabniški avatar
kostolomc
Alfist
Alfist
Prispevkov: 368
Pridružen: To Dec 20, 2005 6:24 pm
Kraj: "Moj dom je Lublana ...."

kako pa odklopim ta lmm..... da vidim če je to "puklo".....mam tipične simptome.....izguba moči pri 1800 rpm....EGR že očiščen in blindiran.....
blazo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 139
Pridružen: To Avg 26, 2008 10:16 am

Nahaja se na cevi, ki gre iz zračnega filtra. Je pa konektor, ki ga je potrebno odklopit, pa pri tem pazit, da delaš z občutkom..
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Vsi konektorji imajo varnostne zatiče, ki jih je treba preklopiti preden začneš vlečti narazen konektor...

Samo povem da ne bo kdo polomil česa :)
Suhorobar
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr Mar 01, 2017 2:17 pm
Vozilo: 2003 AR 147 1,9 JTD 8v Progression
Kraj: Sodražica

Živjo.
Preobrnil sem cel forum in tudi google, pa mi še vedno ni povsem jasno. Moja 147 JTD 116 KM kadi pri pospeševanju - recimo, ko jo pohodim do dna pri 1500 obratih v 4. prestavi, za menoj nastane lep črn nevihtni oblak :D
Nima predrtih/poškodovanih turbo cevi, turbina tudi ne žvižga. Vendar ima pa blindiran EGR. In tista cev, ki gre od te blende do hladilnika izpušnih plinov je počena. Je možno, da to povzroča, da je bolj bogata mešanica in kadi črno?

//Za ilustracijo, to je ta cev, ki je počena/skoraj že odlomljena:
Slika



Edit: premaknjeno v obstoječo temo ....
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

so to dobre vrednosti?
Priponke
so te vrednosti dobre? avto kadi pri pospeševanju in enkrat je pri zagonu zelo močno stresel
so te vrednosti dobre? avto kadi pri pospeševanju in enkrat je pri zagonu zelo močno stresel
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

noben ne ve??? :?
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To so zanemarljive korekcije, vse kar je pod +-1 je perfektno...
Odgovori
  • Informacija