torej zanima me kaj je narobe če se nekje po 2000 obratih pojavi črn dim iz izpušne cevi ??
to se dogaja samo pri počasnem pospeševanju v 4 in 5 prestavi ali pri vožnji v klance, se pravi ko mašina bolj vleče.
Pozdravljen!
Tudi jaz sem imel pred kratkim podobno težavo. Nenadoma je avto začel močno kaditi nad 2000 obrati, ko je pričela turbina delovati, se je slišalo sesanje zraka, avto ni imel moči. Vzrok je bila počena spodnja gumijasta cev, ki pride na turbino. Po popravilu je šlo vse OK, cena okrog 33 EUR.
rebel156 napisal/-a:ne vem, nisem probal drugih jtd-jev, sesanje se sliši ja,
ne vem pa kolk je to normalno, vem da pri hdi ali tdi se ne sliši toliko.
Sesanje oz. sikanje zraka ni normalno, Po mojem bo najbolje da za začetek preveriš turbocev, če ni kje počena, ker glede na opisane simptome sem imel identičen problem in vzrok je bil ravno v počeni cevi.
zgleda da piha ven pri intercoolerju.
ali je slabo tesnilo kjer je prešana plastika in aluminij ali pa je kaj napeto ker avto je bil udarjen v levi blatnik.
to smo ugotovili sami, bom videl kaj bo rekel mehanik.
kolk pa stane ta intercooler, ve kdo ?? al se dobi rabljene, renovirane...??
Creed napisal/-a:A je čipan? Če je čipan, pol dimi več.
-zanimivo,če ima tuning box dimi več,ker doziranje zraka ostane enako
-ker se pri čipanju nastavlja tudi doziranje zraka,me to preseneča
- kateri parametri se pri tuning boxu potem spreminjajo če doziranje zraka ostane enako?
- kako se pa nastavlja doziranje zraka pri čipanju?
-tuning box podaljša čas vbrizga (več nafte pri enaki količini zraka),pri čipanju nastavljajo vbrizg,turbino,zrak in kaj vem kaj vse še,tako vsaj trdijo ,naj povejo tisti,ki se na to spoznajo