Jap.. en moj zanenc . ki je tudi v našem klubu. Menjal pa mu ga je ZEGA.. drugače pa glede teh stvari se obrni na CAR-INVENTA.. ti bo on najbolje znal razložit o čipanju.
Sem se zanimal tudi sam in vozil chipano testno Alfo 1.6 120 KMjev na nekaj čez 130 KMjev. Po pravici povedano sem se premislil, ker ni bilo opazne razlike, pa vsekakor denar stran vržen.Žal za bencin mašino tole glih ni neki hud tuning, bo treba JTD nabavt.
stuhec164 napisal/-a:jasno, premajhen motor,
kaj pa potrosnja
Če me spomin ne vara, naj bi bila celo nekoliko manjša.Ob predpostavki da imaš seveda menjan čip, boš seveda še bolj gnal motor in tako bo poraba po vsej verjetnosti večja.
Če ga boš gnal seveda...Kaj pa če voziš normalno? Po mestu? Več navora z manj obrati...logično je poraba manjša....Sicer pa če čipaš na več bencina in če dodaš boljšo loputo/filter za zrak e moč lahko samo poveča. To je blo jasno od prvega dne ko so nardil motor z notranjim izgorevanjem. Zakaj pa mislte, da so mel prvi avti po tud do 3l na cilinder.....? Formula je jasna....več kisika+več bencina=močnejša eksplozija.