Zadnje novice

Med vožnjo števci padejo na nulo

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Med vožnjo števci padejo na nulo

OdgovorNapisal/-a DanijelSipek » Če Avg 12, 2010 7:31 am

Dogaja se mi, da mi med vožnjo števec za hitrost, obrate, gorivo in temperaturo padejo na nulo, v armaturi pa prižgejo vse lučke, kot če bi dal prvič kontakt. Motor pa normalno deluje,
Se komu sanja kaj glede tega?
Aja, motor je 1.9jtd 85kW
Slika
DanijelSipek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Apr 27, 2009 11:46 am
Kraj: Trate

OdgovorNapisal/-a greh29 » Če Avg 12, 2010 7:44 am

Verjetno diodna plošča oz.nekaj na njej prebija.Imel sem podoben primer,sicer ne na Alfi ampak na VW;med vožnjo so vsi števci padli na nulo za nekaj sekund,pa se spet vrnili na prejšnji položaj in spet in spet...Pojdi do avtoelekrtičarja,pa naj ti jo premeri.Pri meni je zaradi nepravilne napetosti(napake) na diodni plošči metalo ven varovalko.
greh29
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 201
Pridružen: Če Nov 29, 2007 5:00 pm

OdgovorNapisal/-a sofoiks » Če Avg 12, 2010 8:29 am

ja meni pade samo ko se vklopi druga stopnja ventilatorja za klimo cel avto utripne ter cager za hitrost pade to traja ene pol sekunde ampak dostikrat vsake ene 10sek ko se vklopi in izklopi ventilator
sofoiks
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

OdgovorNapisal/-a DanijelSipek » Če Avg 12, 2010 9:30 am

No, meni se dogaja ko zapeljem čez lukne, torej ko strese avto. Hvala - torej nič hudega
Slika
DanijelSipek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Apr 27, 2009 11:46 am
Kraj: Trate

OdgovorNapisal/-a Killergame17 » Če Avg 12, 2010 11:39 am

men je ena masa se odšravfala al neki in pol kak sem na kako lukno prileto kazalci skakal gor dol vsi povrsti :D drugo je pa vse normaln delal brez problema..
3.0 V6 12V Arese POWER!

- Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005


Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
www.facebook.com/shop.alfar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
 
Prispevkov: 2856
Pridružen: To Apr 07, 2009 6:33 pm
Kraj: Brežice

OdgovorNapisal/-a AR-146 » Če Avg 12, 2010 4:04 pm

pri meni je to delalo na službenem in je skurilo žice in alternator očitno bil alternator v stiku
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2669
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 11:33 am
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a colibry » Če Avg 12, 2010 4:07 pm

snet stevc dol in pogledat kontakte. to je samo nekje slab kontakt.
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3839
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a sofoiks » Če Avg 12, 2010 10:20 pm

se pravi tudi pri meni ko vse utripne ko se vklopijo ventilatorji je samo verjetno masa kriva
sofoiks
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

OdgovorNapisal/-a DukeML » Pe Avg 13, 2010 2:18 pm

To se je meni enkrat zgodilo med vožnjo, vsi števci padli dol, prižgale vse lučke, čez nekaj časa pa vse skupaj ugasnilo. Takoj sem imel na sumu alternator, ker tudi brisalci so delali počasneje kot ponavadi. Avto sem samo peljal do najbližjega avtoelektričarja, tam pa so luči še komaj kaj svetile. Šlo je za okvaro alternatorja, katerega ni bilo več mogoče popraviti, tako da sem ga dobil iz ene totalke za 80€. Nov 300€ + (neoriginal).
Vendar če se ti prižiga nazaj zna biti kaj drugega.
DukeML
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 14
Pridružen: Če Feb 25, 2010 12:00 pm

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » So Avg 14, 2010 11:18 am

Masa.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11704
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a DanijelSipek » So Avg 14, 2010 12:52 pm

A kje pri akumulatorju al drugje?
Slika
DanijelSipek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Apr 27, 2009 11:46 am
Kraj: Trate

OdgovorNapisal/-a Crazy Alfista » So Avg 14, 2010 2:56 pm

mase okol motorja
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 2:01 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MrPetek » Ne Avg 15, 2010 11:08 am

Jaz sem mel težavo z maso. In sicer kabel kateri gre iz minus pola (-) akumulatorja na karoserijo ni imel stika s karoserijo (na karoseriji je izgubil stik zaradi raznorazne umazanije in rje ki je pod kabelšuhom). Ko se je to zgodilo, mi je svetila samo lučka za akumulator (oziroma je brlela) in števček za temperaturo je zabilo na 130 stopinj. Rešil sem pa zadevo tako, daz sem kabel odšraful iz karoserije in tisti del karoserije pobrusil, ter preventivno dodal še en kabel 25mm2 preseka na karoserijo in nato še vse zaščitil. Od takrat deluje brez problema.

Tebi pa če vgasnejo števci ko rukne, pa je pomoje kriv samo zrahljan konektor na števcu ali pa umazani kontakti na števcu. Razdri pa malo počisti kontakte, pa bi pomoje moglo rešit zadevo.


LP
MrPetek
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 576
Pridružen: Pe Mar 20, 2009 8:44 am
Kraj: Gorišnica

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Ne Avg 15, 2010 1:22 pm

Tako kot je povedal Crazy Alfista - ena masa pri motorju zgublja stik in ne javlja podatkov. Meni se je to kar pogosto dogajalo, da mi je med vožnjo števec za km/h padel na nulo in čez nekaj časa skočil nazaj gor. Kriva je bila masa na motorju, ki jo je pooblaščen serviser "pozabil" privit nazaj.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm
 
Prispevkov: 11704
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Kraj: Puconci


Vrni se na 156, 147, GT

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov