Dogaja se mi, da mi med vožnjo števec za hitrost, obrate, gorivo in temperaturo padejo na nulo, v armaturi pa prižgejo vse lučke, kot če bi dal prvič kontakt. Motor pa normalno deluje,
Se komu sanja kaj glede tega?
Aja, motor je 1.9jtd 85kW
Verjetno diodna plošča oz.nekaj na njej prebija.Imel sem podoben primer,sicer ne na Alfi ampak na VW;med vožnjo so vsi števci padli na nulo za nekaj sekund,pa se spet vrnili na prejšnji položaj in spet in spet...Pojdi do avtoelekrtičarja,pa naj ti jo premeri.Pri meni je zaradi nepravilne napetosti(napake) na diodni plošči metalo ven varovalko.
ja meni pade samo ko se vklopi druga stopnja ventilatorja za klimo cel avto utripne ter cager za hitrost pade to traja ene pol sekunde ampak dostikrat vsake ene 10sek ko se vklopi in izklopi ventilator
men je ena masa se odšravfala al neki in pol kak sem na kako lukno prileto kazalci skakal gor dol vsi povrsti drugo je pa vse normaln delal brez problema..
To se je meni enkrat zgodilo med vožnjo, vsi števci padli dol, prižgale vse lučke, čez nekaj časa pa vse skupaj ugasnilo. Takoj sem imel na sumu alternator, ker tudi brisalci so delali počasneje kot ponavadi. Avto sem samo peljal do najbližjega avtoelektričarja, tam pa so luči še komaj kaj svetile. Šlo je za okvaro alternatorja, katerega ni bilo več mogoče popraviti, tako da sem ga dobil iz ene totalke za 80€. Nov 300€ + (neoriginal).
Vendar če se ti prižiga nazaj zna biti kaj drugega.
Jaz sem mel težavo z maso. In sicer kabel kateri gre iz minus pola (-) akumulatorja na karoserijo ni imel stika s karoserijo (na karoseriji je izgubil stik zaradi raznorazne umazanije in rje ki je pod kabelšuhom). Ko se je to zgodilo, mi je svetila samo lučka za akumulator (oziroma je brlela) in števček za temperaturo je zabilo na 130 stopinj. Rešil sem pa zadevo tako, daz sem kabel odšraful iz karoserije in tisti del karoserije pobrusil, ter preventivno dodal še en kabel 25mm2 preseka na karoserijo in nato še vse zaščitil. Od takrat deluje brez problema.
Tebi pa če vgasnejo števci ko rukne, pa je pomoje kriv samo zrahljan konektor na števcu ali pa umazani kontakti na števcu. Razdri pa malo počisti kontakte, pa bi pomoje moglo rešit zadevo.
Tako kot je povedal Crazy Alfista - ena masa pri motorju zgublja stik in ne javlja podatkov. Meni se je to kar pogosto dogajalo, da mi je med vožnjo števec za km/h padel na nulo in čez nekaj časa skočil nazaj gor. Kriva je bila masa na motorju, ki jo je pooblaščen serviser "pozabil" privit nazaj.