A ima gdo izkušnje z manjavo dvomasnega vztrajnika za navadnega na alfi 156, 1.9 jtd 115 konjev. Ker mi je včeraj crknila sklopka, bila menjana pred 50.000km zato sumim, da je vstrajnik zanič. Cene dvomasnih vstrajnikov so zelo visoke, njihova prednost pred navadnimi pa je le v tem, da je speljevanje bolj mehko, prednost navadnih je pa v tem da so neuničlivi. hvala za odgovore in mnenja.
Ko brskam po internetu za cene in preverjam, vsi podatki navajajo dvomasnega, če bi bil navaden bi bilo odlično. Avto je letnik 2003 in model 2004, zato sem skoraj prepričan, da je dvomasni.
Zanima me če kdo ve ali spolh že izdelujejo navadne vztrajnike? Valeo naj bi jih v kratkem začel izdelovati tako, da bi nadomestili dvomasnega, seveda bo sklopka temu prilagojena.
udobje vožnje in speljevanje, prestavljanje se verjetno za nas navadne smrtnike skoraj nič ne spremeni, ker je sklopka narejena drugače (sama sklopka ima več in drugačne vzmeti.
Takrat ko sem jaz menjal sklopko in vztrajnik, sem se menil z eno firmo iz VB, ki dela enomasni vztrajnik kot zamenjavo za dvomasnega. Sam so me pa že takoj opozoril, da bo vožnjo totalno neudobno-cukanje, zabijanje... Tko da na koncu je šel dvomasni notr, itak ga ne menjaš vsak dan...
Mal sem prebiral forume drugih znamk vozil, vsi govorijo samo pohvalno v zvezi z navadnimi vztrajniki (enomasnimi), ker jih tako kupiš v kompletu s sklopko in so več kot enkrat cenejši, ali mogoče gdo ve če se da to dobiti v Sloveniji ali pa preko ebaja, kašen link, hvala.
ridley napisal/-a:A ima gdo izkušnje z manjavo dvomasnega vztrajnika za navadnega na alfi 156, 1.9 jtd 115 konjev. Ker mi je včeraj crknila sklopka, bila menjana pred 50.000km zato sumim, da je vstrajnik zanič. Cene dvomasnih vstrajnikov so zelo visoke, njihova prednost pred navadnimi pa je le v tem, da je speljevanje bolj mehko, prednost navadnih je pa v tem da so neuničlivi. hvala za odgovore in mnenja.
Cena novega vztrajnika Valeo (dvomasnega) je 300 €.
Cena sklopke Valeo je 200 €.
Cena dela na servisu je 200 €.
Skupaj = 700 €.
jaz sem menjal pri P-307 2.0 HDI vztrajnik in sklopko in sem dal navadnega namesto dvomasnega..isto je... jaz ne opazim razlike med sedaj in prej. Mogoče, ampak res mogoče , malo bolj zatrese motor kadar ga ugasnem, drugače pa se prav lepo pelješ tudi z navadnim
Dvomasni vztrajnik nima popolnoma nobenega vpliva na ugašanje motorja.
Razlika se pozna v dveh primerih:
- ko spuščaš sklopko (speljuješ) raje potrese če prehitro spustiš sklopko
- pri močnem pospeševanju iz nizkih obratov