ve kdo mogoce kaj je coda P0191
sem ze menju regulator tlaka nafte pa se se zmerom ko se segreje nad 3000 rpm vrze v safe mode in jo ugasnes in ne vzge. Ce prav vem bi mogla v prostem teku pumpa dajat minimalno 400 barov men jih kaye 300
je sla visokotlacna pumpa
V prostem teku je pritisk 300barov popolnoma pravilen.
Napaka je za previsok pritisk goriva. Če ni regulator potem imaš možnost da je še senzor pritiska, samo to zelo zelo redko crkne, tako da bi bolj stavil na črpalko goriva.
zakaj mogoce obrazlozitev pr dizlih nisem najbolj doma sam pri bavarcih smo ze swstavljal vse mozne kombinacije pa je delal pa so na servisih rekli da ne gre skupi
Marsikaj dela, samo potem pa dobivaš čudne probleme in se ljudje po glavi praskajo zakaj je tako...
Lahko bo delalo, lahko bo slabše kot je zdaj. Problem je v tem da je dimezija črpalke za 16V motorj večja, kar pomeni da bi lahko v določenih primerih ustvarjala več pritiska kot bi ga motor rabil.
Pa še nekaj je, kompatibilne so samo pumpe do letnika 2005. Od 2006 naprej so JTDm motorji ki imajo popolnoma druačne črpalke, in niso kompatibilne s tvojim računalnikom, če imaš tako pumpo je ne moreš uporabit.
dober dan... sem lastnik alfe romeo 147, 1.9 jtd 85kw...težava je v tem da sem včeraj zjutraj opral motor....potem sem avto pustil na soncu....popoudne ob kakšnih 5h pa poizkusim avto vžgati in ne vžge... mislim vžge in takoj crkne...zanima me če je že imel kdo podobno teževa in kako se jo da odpraviti...hvala za odgovore...LP