v lasti imam AR GT 1.9 JTD, in kupil sem jo približno pol leta nazaj, (rabjeno ofc). Z začetkom mi ni delala težav ampak ko so prišle hladnejše noči mi pa zjutraj ni hotel vžgati oz. hotela šele v cca. 7mem poskusu in ko mu rata vžgati mi prve 20 min vožje v haubi spušča zelo glasen in neprijeten zvok , ki se po času umiri. Poleg tega mi začne kaditi izpod avsfuha kot iz raufnga in pržge se mi lučka za motor . Catch je pa v temu da lastnik pred menoj zamenjal kjučavnico z gumbom ki ima timer vžiga 3 sec. Gumb je valda bil nek cheap s**** z Wish-a in sem v dilemi, ker je vsak dan ista zgodba. Nimam fizičnega kluča kakor ne rezervnega in sem prisiljen dajati upanje v daljinski klujč da se mi slučajno ne sprazne akumolator. Moj knowlage v avtih je na minimumu in da ne zapravljam dnarja pr kakih nategunih iščem vašo pomoč kaj storiti oz. kako se tega znebiti.
Ja use je blo naknap pa nujno sem rabil avto. Na tester? Nič nisem delal v tej smeri, razmišljal sem edino v zamenjavi celotnega zaklepnega sistema, sam se do zdej nisem našel nobenga , ki bi mi lahko pomagak v tej smeri. Zvok je pa podoben zvoku mašine samo bolj intenziven in glasnejši sej po določenem cajtu izgine oboje.
Tester ali MES da se vidi zakaj lučka,.
Ropotajo pa lahko do konca zjahani dročniki, ki rabijo pol leta da utihnejo.
Druge ključe se pa lahko preko testerja ali MES prijavi na novo, rabiš samo kodno kartico s 5 mestno kodo, ki se uporablja tudi za zasilen zagon motorja.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Potrebujem pomoč... Osnova problema je takšna, avto se matra z vžigom, ko vžge, pa pokadi belkast dim z vonjem po dizlu. Zadeva je prisotna že kar nekaj časa.
Avto hladen vžiga brez težav (npr. čez noč), prav tako vžiga odlično tudi ko je segret. Težava nastopi, kadar se peljem krajšo relacijo in ga potem po kratkem času poskusim ponovno prižgat. V tem času se motor seveda nima možnosti ogret na delovno temperaturo. Sledi "verglanje", včasih tudi po 10 sekund in potem vklop z dimom. Do sedaj je sicer zmeraj vžgal, ampak je zadeva izredno moteča. Ne vem če je tukaj kakšna povezava, ampak avto po takšnem vžigu potem tudi "trese" pri speljevanju (kot da bi dodal premalo plina). Delovanje med vožnjo je sicer brez opaznih sprememb.
Akumulator je star kakšno leto, grelne svečke so ok. EGR je blindiran iz računalniško izklopljen. Diagnostika ne beleži nobenih napak. Kje naj iščem razlog? Če bi krivec bili injektorji bi problem verjetno bil konstantno prisoten? Morda regulator pritiska?
Zanima me tudi kakšen tlak mora biti pred vžigom? V primeru, če ta ni zadosten, je okvarjena črpalka goriva?