Da razdreš elektromagnet je treba udarit kar konkretno... brez skrbi... če ne gre rabiš večje kladivo
Drugače tvoje cifre za pretok zraka so popolnoma OK, ko turbina doseže pritisk, ampak turbina preprosto ne ustvarja pritiska v nižjih obratih. Najbolj direktna diagnoza je seveda EGR, samo če je čist in zgleda brezhiben, kot praviš, potem je druga možnost, da nimaš dovolj vakuma ki bi poskrbel da bi premaknil lopatice turbine. Drugače ko pritisk naraste na "normalne" vrednost pri 2700 obratih, potem drži pravi pritisk do konca... in tudi količina goriva je taka kot mora bit.
Glede na to da praviš da avto močno zatrese ko ugasneš avto, preveri še loputo na vhodu v sesalni kolektor. Tudi ta je vodena z vakumom, tako da bi lahko puščanje cevke na tem sistemu vplivalo na krmiljenje turbine. Vakumski sistem je namreč povezan in bi to lahko bil znak da je nekaj narobe na vakum strani...
Imaš možnost testiranja s FiatECUScanom.
Vžgi avto za nekaj časa toliko da se vakumski sistem napolni z vakumom.
Potem pa se poveži na računalnik motorja in ugasni motor (pusti kontakt)... V FiatECUScan pojdi pod zavitek "Actuators" in stestiraj delovanje vakumskega ventila za turbino "Boost control solenoid" ko klikneš "execute" pojdi gledat pod havbo da vidiš če aktuator na turbini miga (miganje traja ene 5-10sekund). Če ne potem sta lahko dva problema. Ali je nekje predrta/preperena cevka in vakum prehitro uide. Ali pa je elektromagnetni ventil fuč. No pa še najslabša možnost, mehansko zaštekane lopatice na turbini (primi z roko in pomigaj, mora se premaknit za dober centimeter ali dva)
Potem po istem postopku stestiraj še loputo na sesalnem kolektorju isto vakumski aktuator. "Inlet circ. throttle solenoid valve". Isto ko sprožiš test glej pod havbo, če se premika. Če se tudi ta ne premika, potem je skoraj zagotovo problem da ti vakum pušča. Tudi ta aktuator lahko probaš z roko premigat. Mora it v skrajno lega brez kakšnega zatikanja... če se zatika je kriva svinjarija, in bo treba razdret in pucat...
Vakumski sistem pri ugasnjeni mašini bi moral zdržat dva taka testa zaporedoma... za vsak slučaj lahko vmes še enkrat vžgeš mašino, da se vakum spet "nafila".