Na garancijskem listu piše, da garancija ne velja za sklopko, ker je to potrošni materijal. Mislim da imate vseeno prav. Če gledamo na tak način lahko rečemo, da je cel avto samo nek potrošni materijal - z motorjem vred - vendar vseeno mora biti nek interval (km) tako da je treba najti kakšen bolj strog način, da se garancija uveljavlja tudi za to sklopko.
OK, ne vem kako je lahko motor hin po 26000km??? No če je vožnja kriva za to, oz. v tem primeru bi moral avto 26kkm prevoziti skoz pod ful gasom, no potem je razumljivo da je šla tudi sklopka.
Dej malo povej kako avto voziš, ker če ga normalno potem je neki hudo narobe s celim tvojim avtom, in potem ti morajo menjati tudi sklopko.
26k km je za sklopko nic, seveda ob dokaj normalni voznji(avto se ne uporablja za konstantno draganje) in motor so tudi menjali pri teh km?
Jaz osebno bi se vprasal kaj je bilo narobe z avtom, da je bila potrebna menjava motorja pri prakticno novem avtu, sklopko bi seveda zahteval, kot odpravo napake v garancijskem roku.
Vsak potrosni material ima predvideno dobo obrabe, zato obstajajo predpisani servisni intervali, ker se v tem obdobju oz km predvideno obrabi nek kos. 26k km je za sklopko veliko premalo, kje pa je napaka je pa treba se ugotoviti.
sm dons s fotrom govoru, je tak reku; da če je sklopka zakurjena-to naj bi sevidlo je bojda tvoja krivda, če pa je sklopka obrabljena, pa ni debate da je nebi zamenjali. lahko na servisu zahtevaš tut izvedenca, če nau šlo na lep način. sam zažgana ne sme bit.
hvala vsem za komentarje, vendar so me premagali in sem moral plačati. Rekli so mi, da je sklopka sicer vozna še za nekaj deset tisoč km, vendar glede na to da so imeli vse odprto, saj so menjali mašino, so mi potem kao "svetovali" da jo menjam, torej da se mora plačati!
Nekaj pa me je vendar motilo, saj je bil tudi VDC za menjat, in so ga menjali (stal naj bi okoli 300.000 sit). Sprašujem vas ali je morda ta slab oz. pokvarjen VDC prispeval k tako hitri obrabi sklopke.
LP