pro kit amortizerji......pride na alfici zadnji del nižje kot prednji!!!
Ne vem zakaj, vendar gre zadaj konkretno bolj v poden kot spredaj.
Če že pro kit, potem v kombinaciji z eibach vzmetmi .....torej pro system
Jaz imam zadaj "podložko" cca 2 cm, da je avto spredaj in zadaj prebližno enako visoko
PS: STR.T so za moje pojme premehki.....prednji del avta so hitro "potopi" preveč in tolče ob cesto ( čez ležeče policaje naprimer), s tem, da se peljem dokaj počasi......
Jaz za sebe vem, da NIKOLI več ne kupim samo nižjih vzmeti!!!
če bom še kdaj nižal, bo to ali komplet (vzmeti in amortizerji) ali pa nastavljivo podvozje (zopet komplet)
Kaj pa Monroe Reflex, Bilstein, Kayaba in podobni z Eibach kitom ?? Bral sem negativne komentarje s strani lastnikov karavanov, ki imajo Monroe Reflex, ker pa imam sam limuzino, bi se pa gotovo obnesli boljše ?? Ima kdo na limuzini te amortizerje ??
Pomoje da so Kayaba boljši. Če pa misliš nižat avto, je pa najboljša opcija da vzameš komplet kot npr : Lowtec ali pa Vogtland. Cena je okoli 300 evrov za amote in vzmeti v nemškogovorečih deželah jih vozijo in so precej zadovoljni. Je pa res da imajo lepše ceste itd. Je pa še vedno-mal dnarja mal muske...je pa čisto zadovoljivo
Zanima me ali je menjava amortizerja na alfi 156 SW komplicirana?
Imam zelo veliko iskušenj s popravili takšnega kova, pa vendar me zanima koliko časa ste približno porabili za menjavo le teh.
Ko vozim čez luknje mi cel avto strese, zato sumim amortizerje.
Lp
jaz sem menjal zadnje na 147- tki. ni težko, pač moraš met pripravo, da boš lahko stisnil vzmeti skupaj. pa še en ključ moraš met, da lahko odviješ matico, ko hočeš losat vzmet in amortizer narazen. problem je ker je zelo malo prostora, da prideš s ključem do matice, ker z navadnim ključem nemoreš, ker je predebel... sem pa kar porabil celo dop., da sem vse nazaj sestavil...
jst sem jih menjal prejšnji teden. katastrofa,kako neumno ima ta avto narejeno za menjavo.en kup delov ki nimajo veze z amortizerjem je treba odšraufat,sploh zadaj je res odlično narejeno. ...pri kakšnem drugem avtu bi jih zamenjal 2× ali 3× v tem času..tko da upam,da mi ne bo treba nikoli več tega delat...
Mene pa zajebava vijak zadnjih prečnih rok. Odvil sem vse, samo prokletega vijaka ne morem spravit ven. Očitno je povsem zarustan. Ima kdo kako idejo, postopek, kako naj ga spravim ven. Počasi me mineva potrplenje in sem tik pred tem, da vzamem v roke fleksarco in vse skupaj razrežem v prafaktorje .