Eno vprašanje bi imel, če se kdo spozna. Na spodnjem linku iz ebaya so amotizerji od Bislteina za 216 evrov plus poštnina. A je to sploh mogoče, da so dejansko tako poceni, ali kje kje kakšen catch?
B6 so amortizerji za avte nižane do 30mm
B8 so amortizerji za avte nižane nad 30mm
B10 je komplet enih bolj navadnih amortizerjev (verjetno B4) z fedri ki nižajo 40mm
B12 Pro-kit je komplet amortizerjev B6 in Eibach Pro-kit fedrov
B12 Sportline je komplet amortizerjev B8 in Eibach Sportline fedrov
B14 je gewinda, nastavljiva po višini
B16 je gewinda nastavljiva po višini in rebound / compression
A celo tako. Sem ze dolgo nazaj kupoval bilsteine, pa se ne spomnim vec tocno. Vem pa da gredo stevilke po 2 gor. 4,6,8,10,...pa sem mislil da gre do 12
Kakor koli že B4 slabše kot original ne more bit, so tudi baje stršani za 15 procentov kot serijski plus to da so plinski monotube. Pa nemška kvaliteta in ime Bilstein. Verjetno delajo dobreo z kakšnim Eibach pro kitom.
Danes sem dobil pošiljko novih amortizerjev in sem opazil, da ko stisnem enega in drugega, se eden počasneje vrača nazaj kot drugi. Ali je to normalno?
Ali je razlika zelo očitna?Če recimo amortizerja stisneš in jih nato vsekaga posebaj potegneš z roko narazen, ali se čuti bistvena razlika v upornosti čez hod amortizerja? Za počasnejše vračanje pa je lahko več razlogov kot npr. še nov material (tesnila še niso utečena), drugačna viskoznost olja, pretočnost olja v sistemu itd...
Če ni razlika res očitna jaz mislim, da se to pri teži avtomobila ter pod napetostjo vzmeti ne bo poznalo.