Menjava amortizerjev

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Tako je vredu? :mrgreen:

Slika

Slika

LP
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

prepočas voziš :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Hehehe sem vedu da nekaj ne bo prav :mrgreen: :lol:

LP
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Eno vprašanje bi imel, če se kdo spozna. Na spodnjem linku iz ebaya so amotizerji od Bislteina za 216 evrov plus poštnina. A je to sploh mogoče, da so dejansko tako poceni, ali kje kje kakšen catch?

http://www.ebay.it/itm/ws/eBayISPI.dll? ... RTQ:IT:112
Zadnjič spremenil mihecmiha, dne Pe Avg 10, 2012 5:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Je, ker to je Bilstein B4, ki so OEM specifikacija. Torej nadomestek originalnih.

In po voznih lastnostih daleč od B6 ali B8, ki so "športni" in precej dražji...
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Bilo mi je zanimivo.ker so mi pri nas pred letom dni ponujali bilsteine za 430 evrov.
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Bilo mi je zanimivo.ker so mi pri nas pred letom dni ponujali bilsteine za 430 evrov.
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Mas pa se bilstein B10 in B12. Tile zadnji so dejansko gewinde. B10 pa stelas trdoto oz. rebound.

LP
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ni čist tko...

B6 so amortizerji za avte nižane do 30mm
B8 so amortizerji za avte nižane nad 30mm

B10 je komplet enih bolj navadnih amortizerjev (verjetno B4) z fedri ki nižajo 40mm
B12 Pro-kit je komplet amortizerjev B6 in Eibach Pro-kit fedrov
B12 Sportline je komplet amortizerjev B8 in Eibach Sportline fedrov

B14 je gewinda, nastavljiva po višini
B16 je gewinda nastavljiva po višini in rebound / compression
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

A celo tako. Sem ze dolgo nazaj kupoval bilsteine, pa se ne spomnim vec tocno. Vem pa da gredo stevilke po 2 gor. 4,6,8,10,...pa sem mislil da gre do 12 :)

LP
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Kakor koli že B4 slabše kot original ne more bit, so tudi baje stršani za 15 procentov kot serijski plus to da so plinski monotube. Pa nemška kvaliteta in ime Bilstein. Verjetno delajo dobreo z kakšnim Eibach pro kitom.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

B4 niso monotube amortizerji, so klasični twintube...

Monotube so B6, B8, B12, B14 in B16
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Ups ja, my bad, res so.
Uporabniški avatar
mihecmiha
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1258
Pridružen: Sr Mar 19, 2008 2:24 pm

Danes sem dobil pošiljko novih amortizerjev in sem opazil, da ko stisnem enega in drugega, se eden počasneje vrača nazaj kot drugi. Ali je to normalno?
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Ali je razlika zelo očitna?Če recimo amortizerja stisneš in jih nato vsekaga posebaj potegneš z roko narazen, ali se čuti bistvena razlika v upornosti čez hod amortizerja? Za počasnejše vračanje pa je lahko več razlogov kot npr. še nov material (tesnila še niso utečena), drugačna viskoznost olja, pretočnost olja v sistemu itd...

Če ni razlika res očitna jaz mislim, da se to pri teži avtomobila ter pod napetostjo vzmeti ne bo poznalo.
Odgovori
  • Informacija