Se ne strinjam povsem. Sam sem dal original manšete pa je bila v pol leta spet strgana pa dal 25e za njo na original servisu. Sedaj sem jo kupil pri gmt od spidman če se prav spomnim cena okoli 10e ali se manj in še kr drži. Je pa enaka kot original oz ima enake oznake kot tista ki je bila montirana na original servisu.
Pa še to na škatli je pisalo da je za audi, pa če se prav spomnim je nekje že nekdo omemjal da je tut dal od audija gor in ima že par let mir.
Takšno sem kupil jaz, in pise audi a4 2.0, je od spidan 13,5e. In kolk gledam po stari jih spidan dela za alfo. Ker je enak znak gor. Razlika je samo v ceni.
Meni so prodali napacne kar sem kasneje izvedel iz 156 na 147 pa ne pase. Vse je enako pase edino tam ker se polos stika lezaja je debelejsa in ti zmelje abs senzor. Mislim pa da imata 147 pa gt enake polosi nisem pa 100% siguren bi mogel na net pogledat nere polosi
Sem pogledal sedaj. Na gt pase samo od 147, se pravi gt in 147 imata enake, 156 pa pase samo na 156. Razlika je na premeru tesnilke(tam kjer se polos stika z kolesnim lezajem) 147 in gt ima premer 51mm, 156 imajo 59. Razlika je samo tu. Ostalo pa vse pase. No in ce das od 156 ti zmelje abs senzor , ce daš se senzor od 156 ga pa ne bare in nimas abs-a. Skozi vse to sem jaz šel ker sem dobil napacno polos od 156 in po dolgem raziskovanju ugotovil napako.
Napako pa sem ugotovo ko sem na original servisu kupil abs senzor in ugotovo da je predolg, no kasnj ugotovil da predebela polos.
Kaj pa je narobe z tvojo polosjo, poka ali ti trese avto?
Hvala za odgovor! Torej polosovina AR 147 1.9 JTD 110kw = polosovina AR GT 1.9 JTD 110kw.
Poka ne, samo trese... Pa še to samo v 4., 5. in 6. prestavi pri hitrostih nad 100km/h. Delal sem redni servis in omenil težavo mehaniku. Uničena je desna polosovina in sicer notranji zglob + križ in obe manšeti.
Sedaj sem pa v dilemi ali kupit novo in plačat manjše premoženje ali pa obnovit svojo. Mehanik je predlagal naj poiščem eno na odpadu, avto ki je karamboliran zadaj. Gledal sem tudi Silux, polosovine od 147..
Sem imel identicen primer, je tut tema odprta sam poiskat bi jo mogel. Meni isto treslo nad 100 po dolocenem času, pri konstanti hitrosti. Ce sem gas spusto je prenehalo, ce sem ga dodal je manj treslo. Krivec je samo križ na notranji strani. Lahko menjas samo kriz tak 3krak lezaji. Lahko je tut znucalo zvon (nevem kak se pravilno rece) kjer pride not ta kriz. Jaz bi na tvojem mestu menjal samo kriz, ce bo ok je toto ce ne se menjas zvon pa mora bit. Jaz sem menjal samo kriz pa zadeva lavfa.
pri meni se je tud pojavilo to tresenje, pri 3, 4 in 5 prestavi ob dodajanju plina. Sem danes zlezel v kanal in malo pregledal zadevo in opazil da na sovoznikovi strani polosovina opleta (ima lifu) tam pri križu in škrta. Zanima me če se splača uzeti rabljeno ali obnoviti staro, pa kakšen je postopek demontaže (katere ključe rabim)
Gre pa za 156 1.9 JTD (85kw) sportswagon
Vsak info je dobrodošel
Sem našel tudi filemčen na youtube za predstavo problema
Binji napisal/-a:Jaz sem pred 2 meseci kupil obnovljene polosovine in po 1 mesecu je začela ena pokati. Pod garancijo sem zamenjal obe, in spet je čez kak mesec začela pokati ena od njih... Prodajalec pravi, da naj naprej pogledam še avto, če je tam kaj takega, da bi potem preveč pritiskalo na zglobe in jih tako hitro obrabilo. Kakšna ideja kaj naj se gleda ali so pač obnovljene polosovine eno sranje?
Sedaj jih bom pa še jst zamenjav še enkrat. Kot kaže, so skoraj dve leti pa le zdržale