Tako nekako kot je napisal košir. Dobro očisti rjo, temeljna in potem preko nje še barvo ter lak. Glede na to, da je zadeva nizko in se ne opazi toliko lahko narediš vse skupaj kar s čopičom. Če pa hočeš, da je videti tip-top potem pa preostane samo še pištola in preliv.
Pa zdrži lahko tudi več kot leto dni če boš dobro očistil. Ne bo pa za zmerom.
sofoiks to je pa res malce več rje. Najlepš je ko začneš čistit in nastane luknjica. Mal zakolneš in greš naprej rofkat in kmalu luknjica postane ornk luknja
se vidi luknja zgoraj desno lol ampak se ze vse sanira ostane mi samo se da dam cez flike se enkrat namazem zascito pa bo za eno leto . Odprem temo ko koncam DIY hehe
Z Alfo 147 letnik 2007 z 110.000 prevoženimi kilometri, sem bil pravkar na tehničnem pregledu in me je preglednik opozoril da imam luknjaste prage in da jih naj dam popravit.
To me je presenetilo, saj sem bil prepričan da so pragi pocinkani in da ne bo tako hitro problemov z prerjavenjem. Avto je bil skozi vsa svoja leta vedno garažiran. Pri hiši imamo dve alfi s katerima smo zelo zadovoljni, vendar nas je to sedaj res presenetilo.
Zanimajo me vaše izkušnje in mnenje glede korozije.
So. Samo pri alfah se ponavadi pojavlja korozija tam kjer so bili pobutani in popravljani ali pa ob kolotekih ker italjani ne znajo pravilno narediti žlebov.
Če so pragovi luknjasti pomeni da so prerjaveli že od znotraj ven. Sol in voda naredita svoje. Zateka pa od koloteka po hrbtni stani v pleh in se ne suši.
Mogoče kdo ve, kje bi se dobili pragovi za Alfa Romeo GT letnik 2005.
Sem gledal po spletu pa nimam več idej kje iskat.
Za vsako informacijo bom zelo hvaležen.
Mogoče kdo ve, kje bi se dobili pragovi za Alfa Romeo GT letnik 2005.
Sem gledal po spletu pa nimam več idej kje iskat.
Za vsako informacijo bom zelo hvaležen.
Pozdravljeni.
En nasvet bi vas prosil glede odprave rje.
Nekaj časa malo "guglam" in me zanima, če bo tak postopek pravi.
1.rjave dele prebrusit do svetlečega
2.namazat s ferosanom ali podobnim konverterjem rje
3.ponovno narahlo zbrusit
4.zaščitit z zaščitnim sredstvom v spreju, npr. dinitrol (kateri dinitrol)?
Gre se pa za površinsko rjo na robovih blatnikov kjer je odpadla barva zaradi kamenčkov, na strehi zaradi kamenčkov in spredaj na podvozju.
Hvala za odgovore
zbrusiš do svetlega, prebarvaš s temeljno barvo (najraje 2x), po želji še s pokrivno in pa z bodijem. Rust konverter napocaš, če rešuješ bolj vztrajno rjo in ne samo površinsko. In vsekakor ga ne brusiš.
To je postopek za podvozje in manj vidne dele karoserije
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji