Včeraj sem menjal termostat, pri tem sem moral odklopiti EGR cev, danes sem z vozilom opravil 200km in mi avto v peti prestavi pri okoli 2000 rph začasno zgubi moč po cca 2 sekundah vleče spet naprej ko hudič, je že gdo imel podobne probleme, je mogoče problem če EGR cev pušča ali ni dobro pritrjena?
ALFA 156 1,9 JTD115KW 2004
sem pred kratkim menjal LMM pa mi je že prej pri 3500-4000 obratih kar nekako nehala vleči kot da bi bilo kaj zabito ali kaj podobnega kaj bi lahko to bilo ? ker drugače gre čisto ok sam tam nad 3800 obratov pa je kot bi jo za rep primu. ja pa najlepša hvala vsem ki ste mi svetovali pri prejšnjem problemu ste kar hitro pogruntal kaj je bilo hvala!
zdaj nekaj podobnega se pri meni dogaja pri 2.4 in mislim glede na to da je spodnja cev, ki pride na turbino malo bolj mastna sumim da ni cev sla ker vlece do nekih obratov potem a opa bolj pocasi gor. Ti mogoce kaj kadi crno?
Verjetno imata oba počeno cev; pri meni je zlo močno kadilo, pa na moči se je tudi mal poznalo(ampak ne drastično)...vzrok: počena cev. (najprej ena, čez mesec pa še ta druga)
katero cev to misliš ta ki je iz ta velikega filtra je res počena oz prežgalo jo je tam pri ventilatorju sam ona ki pa pride pri egr ventilu pa zgleda cela misliš da bi bila ta prežgan akriva za to? ali je še kje kaka druga