Tako turbina je bila dol pred slabimi 3 tedni in ni bilo zračnosti sicer samo piska
javi te dve napaki
PO238- senzor pritiska tlaka (je nov ni to razlog)
P1236 signal turbo pritiska
Oba mehanika so rekla da avto sicer lahko vozim ampak da dam v kratkem obnovit turbo oz kupim novega, v 7 dneh sem naredil 1500km na dopust sicer špila ampak ga zmanjkeva na AC nima moči,če dam gasa pa prižge napako, po mestu ni videt razlike razen piskanje... tako da ja..
Vse sorodne oz. identične teme združene v eno ....
Ali je normalno za GT 1.9 JTD 2007 da pridobi moč šele na 2000 obratov? Ne vem več ali me grabi paranoja, ampak pod 2000 rpm je avto "mrtev". Npr če ga pri 1500 pohodim do konca, potrebuje kakšne 2-3 sekunde do 2000, potem pa "eksplodira". Kolikor sem prebiral po tujih forumih, bi naj boost avto pridobil že pri 1500. Egr sem blindiral, lučka za motor sicer sveti, ker se še nisem spravil do Tribesa. Ima to kakšen vpliv na delovanje motorja? Drugače pa cevi za zrak so ok, prav tako zamenjane vakuumske cevke s silikonskimi za vsak slučaj. VNT mehanizem in turbina sta brez problemov in delujoča. Sesalni kolektor je očiščen, tudi MAP sem očistil, je bil res zasvinjan, ampak nisem občutil neke blazne razlike. Sklepam da mi preostane še MAF senzor?
Sem bil pri tebi nekaj mesecev nazaj . Diagnoza je bila nepravilno delujoč EGR, katerega sem po tvojem nasvetu potem blindiral. Avto od takrat res deluje bolje in kadi skoraj nič. Še vedno pa je do omenjenih obratov relativno neodziven, zato me je zanimalo ali je takšna turbo luknja normalna. Bom te kontaktiral v prihodnjem mesecu in naredil izlet.