Nima moči / Izguba moči / Ne vleče - 1.9 JTD 8V in JTDm 16V

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Miico
Alfist
Alfist
Prispevkov: 270
Pridružen: Če Dec 15, 2011 10:28 pm
Vozilo: 159 2.4 JTDm SW 154kW TI
Kraj: Laško

Mogoče imaš tudi samo slab stik kleme na akumolatorju ;)
blindiraj EGR in boš videl, če potem vžge ;)
No turbo, no fun !
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

zdj ce si batek spravu vn, pa ne gre nazaj, je egr odprt, in ne bo vzgala

podri pa batek stisni nazaj noter, ali pa blindiraj egr s ploscico

pa se loputo poglej, da ni ostala zaprta zaradi saj
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Pa tesnilno maso dej na stran kolektorja obvezno če boš blindiral s ploščico ker čene ne tesni 100%. Meni je tako prijela da sem se kar namatral dol spravt pol

Aja ker motorčk je to sploh? Če je 16V bo spoznal napako, če ne blindiranega EGRja niti registriral ne bo. Po mojem mnenju vseeno bolje da potem popraviš kot se zagre (Zrihtan EGR + perforirana ploščica + novo tesnilo.)
Uporabniški avatar
Ch4ng3
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 210
Pridružen: Pe Avg 19, 2011 12:18 pm

Hvala vsem za nasvete ... Zdaj vem, kaj je bila težava, da prvič ni delalo.
Mislim, da sem svoj EGR do konca uničil. Tako da rabim novega. Naj bi se dobili tudi obnovljeni, se to splača ali vzamem kar novega?

Sem se pri tem precej naučil. Da ne bom več sam popravljal avta čeprav me to veseli :doubt:
bvogri napisal/-a:Pa tesnilno maso dej na stran kolektorja obvezno če boš blindiral s ploščico ker čene ne tesni 100%. Meni je tako prijela da sem se kar namatral dol spravt pol

Aja ker motorčk je to sploh? Če je 16V bo spoznal napako, če ne blindiranega EGRja niti registriral ne bo. Po mojem mnenju vseeno bolje da potem popraviš kot se zagre (Zrihtan EGR + perforirana ploščica + novo tesnilo.)
Tu ne vem kaj misliš kot perforirana plošča in katera tesnila? Tista na EGR-u?
The best of all things is to learn. Money can be lost or stolen, health or strength may fail, but what you have committed to your mind is yours forever.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ja, delno blindiras egr ventil, to kupois na pooblascenem serrvisu, in pa pac 2 tesnila od egr-a

kaj je bila napka da ni prvic delalo?

nevem, blindiraj ga, pa je, samo moras povedat kaetr motor imas, starejsi tipi ne prizigajo lucke za motor, novejsi pa
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Določenih stvari je res bolje, da se ne lotiš sam, še posebej če ne veš kako in kaj, kajti hitro lahko narediš več škode, kot koristi. Sicer pa vsaka šola nekaj stane in je dobra za naprej :wink:

Motor je pa stari tip 1.9 jtd 8v z 116Km, tako da lahko v celoti blindira EGR ventil.

Lp
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Jaz sem vzel tovarniško obnovljenega (starega vrneš) 130€ lani pri Zegi. Preluknjano ploščico za razbijanje plinov oz. delno blindiranje ter tesnila dobiš v paketu ;)

Lahko da je v kakšni trgovini z avtodeli ceneje. Nisem kompliciral ker dosti razlike ne more bit. Na avtoelektoniki je obvnova cca. 100€ brez ploščice- tako da raje tovarniško v tem primeru :wink:
Uporabniški avatar
Ch4ng3
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 210
Pridružen: Pe Avg 19, 2011 12:18 pm

Crazy Alfista napisal/-a:ja, delno blindiras egr ventil, to kupois na pooblascenem serrvisu, in pa pac 2 tesnila od egr-a

kaj je bila napka da ni prvic delalo?

nevem, blindiraj ga, pa je, samo moras povedat kaetr motor imas, starejsi tipi ne prizigajo lucke za motor, novejsi pa
Prvič je ostal odprt, zato ni prižgal.
Foggy napisal/-a:Določenih stvari je res bolje, da se ne lotiš sam, še posebej če ne veš kako in kaj, kajti hitro lahko narediš več škode, kot koristi. Sicer pa vsaka šola nekaj stane in je dobra za naprej :wink:

Motor je pa stari tip 1.9 jtd 8v z 116Km, tako da lahko v celoti blindira EGR ventil.

Lp
V resnici sploh ne gre za to, da bi šparal ... Ampak rad kaj sam naredim in nekje se je treba učiti. Pa še tako dobra navodila so bila, da sem mislil da bo šlo, ampak se ni dalo čisto razstaviti :cry:
Je pa res, sem se pa nekaj novega nuačil.
bvogri napisal/-a:Jaz sem vzel tovarniško obnovljenega (starega vrneš) 130€ lani pri Zegi. Preluknjano ploščico za razbijanje plinov oz. delno blindiranje ter tesnila dobiš v paketu ;)

Lahko da je v kakšni trgovini z avtodeli ceneje. Nisem kompliciral ker dosti razlike ne more bit. Na avtoelektoniki je obvnova cca. 100€ brez ploščice- tako da raje tovarniško v tem primeru :wink:
Fora je, da sem jaz svojega ziher uničil ... To najbrž ne vzamejo nazaj :|

No, pa to še, to blendiranje, kaj je sploh to?
The best of all things is to learn. Money can be lost or stolen, health or strength may fail, but what you have committed to your mind is yours forever.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Vzamejo pomoje. Prodajalcem se sanja ne ali je dober ali slab... Tako pa itak vse vitalne dele zamenjajo in nima veze.

Blindiraš ga tako da med sesalni kolektor in EGR namestiš ustrezno ploščico in tako zapreš pretok. Kot bi bil sesalni kolektor brez EGR-ja. Maš na ebayu dost ponudnikov za max par € na ploščico.
Uporabniški avatar
Ch4ng3
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 210
Pridružen: Pe Avg 19, 2011 12:18 pm

http://www.ebay.de/itm/VD-EGR-blanking- ... 503wt_1397 to je to ane?

katera cev se to zapre? tiste ki pride iz strani ali od spodaj?

in pa slabosti tega? najverjetneje ni najbolj pametno? :P
The best of all things is to learn. Money can be lost or stolen, health or strength may fail, but what you have committed to your mind is yours forever.
Uporabniški avatar
Miico
Alfist
Alfist
Prispevkov: 270
Pridružen: Če Dec 15, 2011 10:28 pm
Vozilo: 159 2.4 JTDm SW 154kW TI
Kraj: Laško

to je ta ploščica ja ;)
narediš jo lahko sam doma in je ne rabiš kupovati ;)
zapre se cev ki pride iz strani in je zavita pod 90stopinj ;)
s tem ne boš nič škodil motorju, prej koristil ;)
No turbo, no fun !
Uporabniški avatar
Ch4ng3
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 210
Pridružen: Pe Avg 19, 2011 12:18 pm

hvala

kaj pa s tistim kablčkom, ki je priklopljen? pustim ali odklopim?
The best of all things is to learn. Money can be lost or stolen, health or strength may fail, but what you have committed to your mind is yours forever.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Sam bi sicer raje menjal EGR. Je veliko napisanega okoli tega. Tudi če ga blindiraš kakšne večje škode motor ne more utrpet pomoje.

Bo pa mogoče malo višja poraba in pa bolj vroč izpuh (tako sem opazil ko sem ga blindiral pri svoji) Je pa turbina bolj brutalno prijela...
Kablček ostane na EGRju :wink:
Uporabniški avatar
Ch4ng3
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 210
Pridružen: Pe Avg 19, 2011 12:18 pm

bvogri napisal/-a:Sam bi sicer raje menjal EGR. Je veliko napisanega okoli tega. Tudi če ga blindiraš kakšne večje škode motor ne more utrpet pomoje.

Bo pa mogoče malo višja poraba in pa bolj vroč izpuh (tako sem opazil ko sem ga blindiral pri svoji) Je pa turbina bolj brutalno prijela...
Kablček ostane na EGRju :wink:
Okej :)

Za začetek bom blindiral, toliko da avto spravim v pogon. Potem bom pa EGR menjal in je.
The best of all things is to learn. Money can be lost or stolen, health or strength may fail, but what you have committed to your mind is yours forever.
129ps
Alfist
Alfist
Prispevkov: 262
Pridružen: Sr Jan 11, 2006 5:19 pm
Vozilo: Alfe
Kraj: notranjska

Ch4ng3 napisal/-a:
bvogri napisal/-a:Sam bi sicer raje menjal EGR. Je veliko napisanega okoli tega. Tudi če ga blindiraš kakšne večje škode motor ne more utrpet pomoje.

Bo pa mogoče malo višja poraba in pa bolj vroč izpuh (tako sem opazil ko sem ga blindiral pri svoji) Je pa turbina bolj brutalno prijela...
Kablček ostane na EGRju :wink:
Okej :)

Za začetek bom blindiral, toliko da avto spravim v pogon. Potem bom pa EGR menjal in je.
Zakaj ga boš zamenjal,če boš blindiral.
Itak ne bo imel nobene funkcije :D
Odgovori
  • Informacija