Mogoče imaš tudi samo slab stik kleme na akumolatorju
blindiraj EGR in boš videl, če potem vžge
Moderator: Tehnika moderatorji
Tu ne vem kaj misliš kot perforirana plošča in katera tesnila? Tista na EGR-u?bvogri napisal/-a:Pa tesnilno maso dej na stran kolektorja obvezno če boš blindiral s ploščico ker čene ne tesni 100%. Meni je tako prijela da sem se kar namatral dol spravt pol
Aja ker motorčk je to sploh? Če je 16V bo spoznal napako, če ne blindiranega EGRja niti registriral ne bo. Po mojem mnenju vseeno bolje da potem popraviš kot se zagre (Zrihtan EGR + perforirana ploščica + novo tesnilo.)
Prvič je ostal odprt, zato ni prižgal.Crazy Alfista napisal/-a:ja, delno blindiras egr ventil, to kupois na pooblascenem serrvisu, in pa pac 2 tesnila od egr-a
kaj je bila napka da ni prvic delalo?
nevem, blindiraj ga, pa je, samo moras povedat kaetr motor imas, starejsi tipi ne prizigajo lucke za motor, novejsi pa
V resnici sploh ne gre za to, da bi šparal ... Ampak rad kaj sam naredim in nekje se je treba učiti. Pa še tako dobra navodila so bila, da sem mislil da bo šlo, ampak se ni dalo čisto razstavitiFoggy napisal/-a:Določenih stvari je res bolje, da se ne lotiš sam, še posebej če ne veš kako in kaj, kajti hitro lahko narediš več škode, kot koristi. Sicer pa vsaka šola nekaj stane in je dobra za naprej
Motor je pa stari tip 1.9 jtd 8v z 116Km, tako da lahko v celoti blindira EGR ventil.
Lp
Fora je, da sem jaz svojega ziher uničil ... To najbrž ne vzamejo nazajbvogri napisal/-a:Jaz sem vzel tovarniško obnovljenega (starega vrneš) 130€ lani pri Zegi. Preluknjano ploščico za razbijanje plinov oz. delno blindiranje ter tesnila dobiš v paketu
Lahko da je v kakšni trgovini z avtodeli ceneje. Nisem kompliciral ker dosti razlike ne more bit. Na avtoelektoniki je obvnova cca. 100€ brez ploščice- tako da raje tovarniško v tem primeru
Okejbvogri napisal/-a:Sam bi sicer raje menjal EGR. Je veliko napisanega okoli tega. Tudi če ga blindiraš kakšne večje škode motor ne more utrpet pomoje.
Bo pa mogoče malo višja poraba in pa bolj vroč izpuh (tako sem opazil ko sem ga blindiral pri svoji) Je pa turbina bolj brutalno prijela...
Kablček ostane na EGRju
Zakaj ga boš zamenjal,če boš blindiral.Ch4ng3 napisal/-a:Okejbvogri napisal/-a:Sam bi sicer raje menjal EGR. Je veliko napisanega okoli tega. Tudi če ga blindiraš kakšne večje škode motor ne more utrpet pomoje.
Bo pa mogoče malo višja poraba in pa bolj vroč izpuh (tako sem opazil ko sem ga blindiral pri svoji) Je pa turbina bolj brutalno prijela...
Kablček ostane na EGRju
Za začetek bom blindiral, toliko da avto spravim v pogon. Potem bom pa EGR menjal in je.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov