živjo!
danes sem malo podrl ter ugotovil, da je spodnja cev ki gre na turbino (fi cca. 50mm) strgana, tako da sem jo za1x samo z duct tape-om zalepil, poleg tega sem pa še tisto zgornjo cev bolje pritdil (tisto cev, na kateri je tudi LMM senzor), tako da sedaj načeloma cevi bi morale biti cele, vsaj te dve ki sem jih omenil. Avto sem nato vžgal, še vedno mi javlja napako na main displayu "motor control system failure" ter na števcu gori lučka za motor. Avto sicer boljše vleče kot prej in ni več slišati tistega šuma ki sem ga prej omenjal. Tako da izboljšave so!
Sedaj pa me zanima sledeče: lučka ter opozorilo na main displayu torej še vedno so. poskušal sem resetirati računalnik tako, da sem + kleme na aku odklopil za 3 minute ter nato ponovno priklopil ter vžgal avto. Nič se ni spremenilo. Še vedno javlja isto napako. Je kakšen drugačen način kako resetirati računalnik?
Kot drugo sem poizkušal ponovno LMM. Tako sem ga odklopil, avto je med vožnjo šel za odtenek slabše kot pa z priklopljenim kablom, medtem ko pa se je na mestu v leru hitreje zavrtel na obrate.
Ko sem imel priklopljen kabel za LMM, pa se mi je na mestu v leru počasneje zavrtel na obrate, med samo vožnjo pa je bil malenkost bolj odziven avto.
Avto načeloma vleče v redu, samo imam občutek da vleče na obroke...kdaj vleče normalno čez celotno območje, kdaj pa pri 3k obratih neha vlečt (kot bi imel malo pavze), potem spet normalno vleče do 4k obratov, kjer spet malo ponagaja...itd. Kdaj pa tudi povsem normalno vleče kot sem že prej omenil.
Torej, kako mnenje?
Drugače pa, ima kdo doma ta spodnjo cev za turbino, oziroma kje bi jo dobil najcenjeje, ker cena se baje giblje med 70 in 100eur (za kurčevo cev)
hvala!