Moderator: Tehnika moderatorji
Ploščica z luknjami ne blindira EGRa, to je samo dodatek, ki preprečuje da se v EGRu nabirajo saje...joe dimaggio napisal/-a:pa še neki me zanima gledam ploščice za blindiranje egr pa vidim da majo čisto zaprte in take z majhnjimi luknjicami ????
kaj je zdej boljš da ga čist zaprem al ne?
Premeri z multimetrom če senzor sploh dobi napetost in sčisti kontakte. Ti senzorji so zelo odporni če ga ne dobi razrečilo ali voda.sapko98 napisal/-a:Diagnostika je pokazala tlak sesalne cevi (senzor) konstantno odsoten tako da sem naročil novega bosch pa javim če je res to... dislike za admina ki je premaknil temo, ja da se problem ne razreši oz da noben ne vidi prispevka hvala
Če ti gre težko v prvo ali drugo, ti lahko sklopka ne odklaplja popolnoma, moraš nastavit zajlo.sapko98 napisal/-a:Pozdravljeni fantje, moj problem pa je tak, kar dolga zgodba, pred pol leta sem kupil alfo 147 1.9jtd 16v 140hp z 185k km, avto je imel orginal sklopko ki je sicer držala navor ampak trda k prasica, avto je šel super sem bil zelo zadovoljen, prvi teden sem takoj menjal jermen, pumpo, naslednji mesec se sklopko pa vztrajnik od tedaj mi tesko gre v prvo in drugo prestavo to je prvi problem, drugi pomoje bolj pomemben zame, mi je prejšnji mesec v snegu in mrazu padel 'čep' na odmicni gredi vn in mi je ušlo 1l olja, to smo use oprali, dali nov jermen itd... Zdaj pa glavni problem avto gre kot da ima 70kw in se to mora biti v obratih, en mesec se vozim pa se mi zdi da je usak dan vse slabše (1200km) računalnik ne kaže napak niti ene, motor laufa lepo, turbo se sliši enako kot prej, filtri so novi, moj edini sum da je turbo delno zaribal? Spin odpre potem komej pri 3000 obratov npr.. Druga možnost pa morda senzor pretoka zraka vendar ni nobene napake.. Kdo imel podoben problem na 16 ventilcu? Hvala vsem na trudu
Edit: Premaknjeno v obstoječo temo ...
Amm tako, mislim da je moj problem z sklopko in menjalnikom malo bolj kompliciran, to je tako priblizno, ko avto stiskam 2-3-4 prestava potem zaviram, sklopka rata mehka in gre v prestave normalno, kdaj pa ko se usedem v avto je sklopka kot da je prevozila 300k trda in ne pada od sredine dol in tudi v prestave gre tesko, tesko razumem ta problem, nova sklopka in cilinder menjan pred 15k km od sklopke.... na turbo sva z mehanikom sumla zato ker avto zdaj zacne vleči nekje 2400 obratov in je kar logicno da ker je turbo ostal brez olja en cas zaradi gor navadenega puščanja (ker turbo ne dobi olje iz oljne pumpe) sva razvila teorijo da je spin turba malce zaribal in se tezje zvrti in posledicno prime u visjih obratih ( ista stvar kot večji turbo kasneje prime boost) dan po prispevku na forumu sem dobil check engine in diagnostika je pokazala ta senzor sesalne cevi, tako zdaj cakam drugega ko zamenjam in pobrisem napako javim ce je to bil edini problem in javim situacijo glede sklopke.. ps: še vedno gre bolje kot 1,6tdiAnAlfaBet napisal/-a:Če ti gre težko v prvo ali drugo, ti lahko sklopka ne odklaplja popolnoma, moraš nastavit zajlo.sapko98 napisal/-a:Pozdravljeni fantje, moj problem pa je tak, kar dolga zgodba, pred pol leta sem kupil alfo 147 1.9jtd 16v 140hp z 185k km, avto je imel orginal sklopko ki je sicer držala navor ampak trda k prasica, avto je šel super sem bil zelo zadovoljen, prvi teden sem takoj menjal jermen, pumpo, naslednji mesec se sklopko pa vztrajnik od tedaj mi tesko gre v prvo in drugo prestavo to je prvi problem, drugi pomoje bolj pomemben zame, mi je prejšnji mesec v snegu in mrazu padel 'čep' na odmicni gredi vn in mi je ušlo 1l olja, to smo use oprali, dali nov jermen itd... Zdaj pa glavni problem avto gre kot da ima 70kw in se to mora biti v obratih, en mesec se vozim pa se mi zdi da je usak dan vse slabše (1200km) računalnik ne kaže napak niti ene, motor laufa lepo, turbo se sliši enako kot prej, filtri so novi, moj edini sum da je turbo delno zaribal? Spin odpre potem komej pri 3000 obratov npr.. Druga možnost pa morda senzor pretoka zraka vendar ni nobene napake.. Kdo imel podoben problem na 16 ventilcu? Hvala vsem na trudu
Edit: Premaknjeno v obstoječo temo ...
Gre v brzino lažje če je motor izklopljen pa avto malo naprej nazaj pomigaš ?
Turbo ne zariba delno. Če ni cvilil ali žvižgal bo težko problem. Pri vnt-jih se lopatice limajo in ribajo in je to stalen problem, če je navadni s ventilom je pa zagotovo krivo kaj drugo. Počen meh aktuatorja, pregnita cev itd ...
Filter zraka je ok, ni pregnil in spustil listje in svinjarijo čez ?
Sem že naročil novega žal, bom pa to preveril ob menjavi ter očistil kontakte, hvala vseenoAnAlfaBet napisal/-a:Premeri z multimetrom če senzor sploh dobi napetost in sčisti kontakte. Ti senzorji so zelo odporni če ga ne dobi razrečilo ali voda.sapko98 napisal/-a:Diagnostika je pokazala tlak sesalne cevi (senzor) konstantno odsoten tako da sem naročil novega bosch pa javim če je res to... dislike za admina ki je premaknil temo, ja da se problem ne razreši oz da noben ne vidi prispevka hvala
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov